Газифициране на мотори за лодки
+6
Тедо
Тихомир
Дели
фишфрена
tano
Ресьора
10 posters
Страница 2 от 2
Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Газифициране на мотори за лодки
Тойо, това за двигателите е вярно, но донякъде.
Тоест, газта уврежда някой конкретни двигатели, а на други не оказва такова влияние. Основния проблем са клапаните. Има някои известни мотори, които не понасят газ(силно казано).
Например Тойота 1.8vvti, Форд 1.8(Мондео, Фокус), Хамър, Нисан Примера 1.8...има и още вероятно, но на мен тези са ми известни сега-засега.
Проблема е в материала от който са изработени клапаните. Газта гори по-продължително от бензина и при отваряне на изпускателните клапани, горенето продължава. Ако клапана е слаб, тънък и прочие, въпрос на време е да изгори. Споменатата Тойота изкара 70 000 км. и се наложи подмяна на няколко клапана и напасването на останалите.
Витари има доста правени в сервиза с който имам контакт, но оплаквания до момента не е имало(което нищо не означава разбира се).
Принципно(лично мое впечатление), дори и слаб двигател, трябва да изкара 70 000 км. преди да се наложи по-сериозен ремонт.
Как стои въпроса с извънбордов двигател, не мога кажа. Аз бих го направил, стига да мога и да се нуждая от това.
Бутилка на пряко слънце и аз не бих оставил. Въпреки, че са сметнати...аз предпочитам да си вържа гащите и да я скатая някъде на сянка. Виждал съм пикапи, където бутилките стоят на слънце, на покрива на колата, точно на главата на водача. Не го разбирам това...предпочитам да се запиша доброволец в Судан, Ирак, Афганистан....
Относно предпосления пост: Малко...необмислено ми се струва това с вкарването на маслото в газената бутилка. Газта е течна в бутилката, понеже е под налягане. Доколко маслото се разтваря в нея, не ми е известно, но имам съмнения и в това. В момента, в който газта излезе от бутилката и тръгне по тръбите към двигателя, състоянието и е газообразно. Какво се случва тогава с маслото? Варианта с разделно мазане ми се струва доста по-удачен.
Тоест, газта уврежда някой конкретни двигатели, а на други не оказва такова влияние. Основния проблем са клапаните. Има някои известни мотори, които не понасят газ(силно казано).
Например Тойота 1.8vvti, Форд 1.8(Мондео, Фокус), Хамър, Нисан Примера 1.8...има и още вероятно, но на мен тези са ми известни сега-засега.
Проблема е в материала от който са изработени клапаните. Газта гори по-продължително от бензина и при отваряне на изпускателните клапани, горенето продължава. Ако клапана е слаб, тънък и прочие, въпрос на време е да изгори. Споменатата Тойота изкара 70 000 км. и се наложи подмяна на няколко клапана и напасването на останалите.
Витари има доста правени в сервиза с който имам контакт, но оплаквания до момента не е имало(което нищо не означава разбира се).
Принципно(лично мое впечатление), дори и слаб двигател, трябва да изкара 70 000 км. преди да се наложи по-сериозен ремонт.
Как стои въпроса с извънбордов двигател, не мога кажа. Аз бих го направил, стига да мога и да се нуждая от това.
Бутилка на пряко слънце и аз не бих оставил. Въпреки, че са сметнати...аз предпочитам да си вържа гащите и да я скатая някъде на сянка. Виждал съм пикапи, където бутилките стоят на слънце, на покрива на колата, точно на главата на водача. Не го разбирам това...предпочитам да се запиша доброволец в Судан, Ирак, Афганистан....
Относно предпосления пост: Малко...необмислено ми се струва това с вкарването на маслото в газената бутилка. Газта е течна в бутилката, понеже е под налягане. Доколко маслото се разтваря в нея, не ми е известно, но имам съмнения и в това. В момента, в който газта излезе от бутилката и тръгне по тръбите към двигателя, състоянието и е газообразно. Какво се случва тогава с маслото? Варианта с разделно мазане ми се струва доста по-удачен.
Шморхи- ...........................
- Регистриран на : 18.11.2010
Брой мнения : 2885 Рожд.дaта : 11.10.1978
Години : 45
Re: Газифициране на мотори за лодки
без да съм спец но газта когато излиза от бутилката е на минус градуси и през зимата побелява от лед ако е на открито,аз съм убеден че е много по безопасна от бензина ,но както казах не съм специалист.Взех си Витара дизел но както вървят нещата и тук в гръцко нафтата ще надмине бензина.Иска ми се да сложа на колата на жена ми газ но двигатела е TSI /Seat althea XL/и никои незнае да ми отговори в Гърция дали ще има проблеми.За лодката двигателя е Ямаха 50к и съм ъбеден че става и ако има някои да я направи ще има много клиенти тук в Гръцко -първи АЗ :d5b65c17bec10f
tano- ...........................
- Регистриран на : 03.06.2010
Брой мнения : 1674 Рожд.дaта : 21.03.1970
Години : 54
Re: Газифициране на мотори за лодки
Телефона на сервиза в Русе е 0887413290. Аз говорих със сервиза и те ми казаха, че трябва да закарам там мотора. Това беше преди половин година. Граничния полицай, който ми каза, че се слага газова уредба на извън бордов двигател преди това е работил в този сервиз. Повода да говорим на тази тема беше моя извънбордов Евинруд, който за една събота и неделя ми изгаряше по 50 литра бензин. Аз си реших проблема, като си купих четеритактов мотор също 20 коня,
но вече 50л. ги горя цял месец.
Моето мнение е , продавайте двутактовите донадете още и някой друг лев или евро и си купете четеритактов,
може и втора ръка на 2-3 години. :609c1f728720fb
но вече 50л. ги горя цял месец.
Моето мнение е , продавайте двутактовите донадете още и някой друг лев или евро и си купете четеритактов,
може и втора ръка на 2-3 години. :609c1f728720fb
Re: Газифициране на мотори за лодки
Тано, има системи за TSI. Кофти при колите с директно впръскване е, че системите се разработват за конкретния двигател. Поне така разбрах. Ако става за ВАГ, няма да става за Рено примерно. Но има разработени системи. И моята кола е TSI и аверите ме карат да ми слагат газ, но аз чакам да се научат на някой друг и тогава да монтират и на мен. Не искам аз да съм опитното зайче.
Шморхи- ...........................
- Регистриран на : 18.11.2010
Брой мнения : 2885 Рожд.дaта : 11.10.1978
Години : 45
Страница 2 от 2 • 1, 2
Similar topics
» Нови придобивки - Рибарско оборудване : макари, пръчки, палатки, лодки, мотори и др. такива
» "АвтоВърджКонсулт" Всички видове заварки,ремонт и пренавиване на Ел.мотори !!!
» Нови придобивки : - леки коли, фургони, мотори, трактори и дуги такива.
» "АвтоВърджКонсулт" Всички видове заварки,ремонт и пренавиване на Ел.мотори !!!
» Нови придобивки : - леки коли, фургони, мотори, трактори и дуги такива.
Страница 2 от 2
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите
|
|
Today at 8:57 by antares
» КЪДЕ КЪЛВЕ САФРИД В МОМЕНТА?
Пон 29 Апр 2024 - 23:22 by bat_pavel
» КЪДЕ КЪЛВЕ КАЯ В МОМЕНТА?
Вто 26 Мар 2024 - 20:37 by Димитър Маринчев
» С лодка в морето - 2024
Съб 23 Мар 2024 - 15:53 by Димитър Маринчев
» Риболов на лихнос пред Каваците и Дюни
Чет 29 Фев 2024 - 11:35 by Димитър Маринчев
» Сезон 2023
Сря 21 Фев 2024 - 16:40 by boysa
» Около Бургас
Чет 18 Яну 2024 - 20:42 by Димитър Маринчев
» Маринована риба с екстри
Пет 12 Яну 2024 - 12:52 by icokanev
» Риби на борсата
Пон 25 Дек 2023 - 17:46 by Моряка
» КЪДЕ КЪЛВЕ КЕФАЛ, ПЛАТЕРИНА И ИЛАРИЯ В МОМЕНТА?
Пет 1 Дек 2023 - 12:36 by ribarshe
» ЧЕПАРЕТА - 3 част
Сря 15 Ное 2023 - 5:25 by КИРО
» С лодка в морето - 2023
Пон 13 Ное 2023 - 16:35 by Димитър Маринчев
» Помощ при избор на сонар
Съб 28 Окт 2023 - 20:05 by КИРО
» КЪДЕ КЪЛВЕ ЛЕФЕР (Чернокоп) В МОМЕНТА?
Чет 5 Окт 2023 - 6:42 by Димитър Маринчев
» Зарибяване с пъстърва
Чет 28 Сеп 2023 - 17:00 by Драго