Газово за NISSAN-a
+14
cochi75
наско хвойнев
EU_BG_akademika
Ресьора
dobria1
Marco Polo
icokanev
chapara
nasco2
Шморхи
mitko_h_d
петко стоянов
Моряка
КИРО
18 posters
Страница 1 от 2
Страница 1 от 2 • 1, 2
Газово за NISSAN-a
Абе доста се дърпах до сега,ама май ще слагам.
Какво ме интересува ?
Моно ми е колата,95г.
Добри майстори в града ?
Както и крайната цена.
Тук има едно LOVATO за 50 кинта,да го вземам ли?
Зимата рядко карам,ама лятото ще има метражи.
Какво ме интересува ?
Моно ми е колата,95г.
Добри майстори в града ?
Както и крайната цена.
Тук има едно LOVATO за 50 кинта,да го вземам ли?
Зимата рядко карам,ама лятото ще има метражи.
КИРО- мир на праха му
- Регистриран на : 16.05.2009
Брой мнения : 21389 Рожд.дaта : 17.12.1957
Години : 66
Re: Газово за NISSAN-a
За 50 лв.трябва да ти е приятел,че да иска толкова.То само бутилката ако е минала преглед с надуване приближава цената,освен това старите вакумни дали ставаха за моно и дали са удачни изобщо -май не.Пък за 50 лв. може да е такова Гледай и бутилката да е малка и да не заема място,сега газ под път и над път.
Моряка- глоб.модератор
- Регистриран на : 15.05.2009
Брой мнения : 8116 Рожд.дaта : 30.12.1967
Години : 56
Re: Газово за NISSAN-a
Мойта примера навремето беше с газово-обикновенно.Нямаше НИКЪКВИ проблеми.Няма зима,няма лято!Слагаъ без да са чудиш.Разхода на 1.6 беше към 8 ГАЗ. :dancingHappy_i
..............Още ме е яд за тая колица! :5f3aea9b1ac151
..............Още ме е яд за тая колица! :5f3aea9b1ac151
петко стоянов- ...........................
- Регистриран на : 18.05.2009
Брой мнения : 1320 Рожд.дaта : 19.03.1973
Години : 51
Re: Газово за NISSAN-a
Аве от село е.И 40л е бутилката.Моряка написа:За 50 лв.трябва да ти е приятел,че да иска толкова.То само бутилката ако е минала преглед с надуване приближава цената,освен това старите вакумни дали ставаха за моно и дали са удачни изобщо -май не.Пък за 50 лв. може да е такова Гледай и бутилката да е малка и да не заема място,сега газ под път и над път.
Пък и е на зор.Аз Жигулата ей така я прахосах с такова газово.
Ама,майната му.
Качествен майстор във Варна търся,
после да няма мамата.
Пеца,нямам намерение се разделям за сега с колата.
КИРО- мир на праха му
- Регистриран на : 16.05.2009
Брой мнения : 21389 Рожд.дaта : 17.12.1957
Години : 66
Re: Газово за NISSAN-a
На околовръстния път преди терапията в дясно има табела газови уретби.
Момчетата са много точни.
Момчетата са много точни.
mitko_h_d- ...........................
- Регистриран на : 31.08.2010
Брой мнения : 347 Рожд.дaта : 04.02.1970
Години : 54
Re: Газово за NISSAN-a
Кире, мисля, че Алфа Газ ще те оставят доволен. Военна болница до оградата. Наско е шефа им.
Дали да купуваш АГУ втора употреба... По-скоро не.
Първо, че цената е прекалено ниска за да са нещата както трябва.
Второ, ще вземеш една торба части и после някой ще трябва да ти ги монтира. Ти ще идеш с настройката за едни пари, после като ти кажат ремонт на изпарителя 50 кинта, тръба, тройници, маркучи, монтаж и кой знае какво още и не ти дадат и гаранция...може да се окаже, че новото е по-добрия вариант. Газеното си е газено, и то се амортизира. Освен изпарителя, бутилката също има живот, чашата и тя...Ти си знаеш де.
Ако беше за Бургас, веднага щях да те уредя на правилното място. :609c1f728720fb
Пробвай ги де. От 15-а години с това се занимават хората.
Дали да купуваш АГУ втора употреба... По-скоро не.
Първо, че цената е прекалено ниска за да са нещата както трябва.
Второ, ще вземеш една торба части и после някой ще трябва да ти ги монтира. Ти ще идеш с настройката за едни пари, после като ти кажат ремонт на изпарителя 50 кинта, тръба, тройници, маркучи, монтаж и кой знае какво още и не ти дадат и гаранция...може да се окаже, че новото е по-добрия вариант. Газеното си е газено, и то се амортизира. Освен изпарителя, бутилката също има живот, чашата и тя...Ти си знаеш де.
Ако беше за Бургас, веднага щях да те уредя на правилното място. :609c1f728720fb
Пробвай ги де. От 15-а години с това се занимават хората.
Шморхи- ...........................
- Регистриран на : 18.11.2010
Брой мнения : 2885 Рожд.дaта : 11.10.1978
Години : 46
Re: Газово за NISSAN-a
Кей,за сега имам утре едно отиване на среща.
Ама вий си пишете де.
Ама вий си пишете де.
КИРО- мир на праха му
- Регистриран на : 16.05.2009
Брой мнения : 21389 Рожд.дaта : 17.12.1957
Години : 66
Re: Газово за NISSAN-a
КИРО написа:Кей,за сега имам утре едно отиване на среща.
Ама вий си пишете де.
Тъй де, ще напиша щом си рекъл. Подчертавам случаят от преди 2 или 3 години в София. Старото служебно Опелче е на път за фторични суровини, изпуши двигателчето, ама то си беше дало неговото. Газовата му работеше отлично. Преди да закупя нова служебна бръкма, се поинтересувах в сервизите каква ще ми е разликата за нова и за демонтаж и монтаж на тази от Опела. Отговорът беше почти еднакъв на всякъде: нова 350лв. , демонтаж и монтаж на старата 300лв. обясненията бяха най различни, от сорта на задължителна смяна на тръбички и някакви такива задължителни профилактики за старата, не разбирам и не знам, но ми се стори по удачно да си взема нова. В крайна сметка новата служебна бръкмичка се появи с газова уредба, та не ми се наложи да избирам. Старата кола я дадох на един познат на цената на кола за вторични суровини, той свали газовата предаде колата и излезна на нула с тая разлика, че газовата доскоро( а може би още си му стои в мазето) на нея се надяваше да изкара някои лев от зделката, но не можа да я продаде. Казвам само факти изводите ги оставям на вас.
п.с. за цените не съм много сигурен одавна беше но разликата си беше 50лв.
Re: Газово за NISSAN-a
Кире ,НОВА
chapara- ...........................
- Регистриран на : 18.05.2009
Брой мнения : 14312 Рожд.дaта : 04.02.1960
Години : 64
Re: Газово за NISSAN-a
Новото си е ново за хора с пари,втората употреба ако се изпълни,както трябва също е вариянт.Един изпарител ,ако му се сменят мембраните(ако има нужда) и не е пукнат става нов.На бутилката ако няма изпитание задължително се прави такава,пък и тя си личи дали ще е читава-има ли външни язви,не само боята ,я отпиши.Надуването при изпитание на бутилката го правят на доста по-големи атмосфери за сигурност.Има газови уредби дето първо пали на бензин и после прехвърля на газ,докъде ще е удачно е спорно,предимство,че на щайгата не и изсъхва платното на бензиновата помпа и в случай,като няма газ не подкачва бендзин.Но задължително трябва в резервоара да поддържаш едно ниво на бензин.Газовия и бензиновия клапан се пробват на акомулатора ,на + и - дали цъкат,демек действат.Газовия клапан може да има графитно подобни задръствания,но се изчиства.Това го пиша за профилактика всъщност.Преди време успях сам да монтирам едно АГУ с помощ и инструмент за един ден и да ти кажа,по-лесно е от ремонт на лодка.По-трудното е да разпробиеш карбуратора(може да се сложи плочка)Баси преди доста време го правих ,че чак не съм сигурен в себе си. Утре ще питам Ставри от Дапа за майстор,но според мен първо трябва да търсиш добро газово,после майстор.
Моряка- глоб.модератор
- Регистриран на : 15.05.2009
Брой мнения : 8116 Рожд.дaта : 30.12.1967
Години : 56
Re: Газово за NISSAN-a
Кире, опитай се да гледаш нещата и от другата им страна! Виждането обаче си е само твое - не оценявай, а преценявай!
icokanev- ...........................
- Регистриран на : 12.09.2010
Брой мнения : 3874 Рожд.дaта : 02.02.1963
Години : 61
Re: Газово за NISSAN-a
Кире, от година или малко повече имат изисквания за малко по-различни вентили на бутилката. Само смяната на стария ми вентил с нов ми излезе 120 кинта. Без повече коментар, а иначе Ловато си е Ловато.. Четвърта година - нищо не е пипано по него, ходи си на прегледи и всичко си е ОК.
Marco Polo- ...........................
- Регистриран на : 25.02.2011
Брой мнения : 1233 Рожд.дaта : 01.04.1968
Години : 56
Re: Газово за NISSAN-a
аде и аз да драсна няколко реда като малко по вещ.
испарител стар но задължително със сменени мембрани(отремонтиран)
бутилка може и стара но е желателно да се искара сондата и да се види как е(техниците си знаят работата)
меден тръбопровод ЗАДЪЛЖИТЕЛНО нов(по стените на тръбите се образува натрупване като графит и после прави проблеми)
клапани може и стари може и нови
ключ за превключване (препоръчително е да е автоматичен) палиш винаги на бензин(така и бензиновата помпа не се прецаква) и над 2000об. преминава автоматично на гас
от 6-7 години карам кола с 16клапана пълна инжекция и ДОРИ с пласмасови смукателни колектори(които лесно се пръскат при гърмене) но имам монтирани 2 много специални клапи на тях
разликата между старо и ново газово ще е неиде към 150лв.
Киро като идваш мини през мен ще те закарам до едни познати да поговориш с тях
испарител стар но задължително със сменени мембрани(отремонтиран)
бутилка може и стара но е желателно да се искара сондата и да се види как е(техниците си знаят работата)
меден тръбопровод ЗАДЪЛЖИТЕЛНО нов(по стените на тръбите се образува натрупване като графит и после прави проблеми)
клапани може и стари може и нови
ключ за превключване (препоръчително е да е автоматичен) палиш винаги на бензин(така и бензиновата помпа не се прецаква) и над 2000об. преминава автоматично на гас
от 6-7 години карам кола с 16клапана пълна инжекция и ДОРИ с пласмасови смукателни колектори(които лесно се пръскат при гърмене) но имам монтирани 2 много специални клапи на тях
разликата между старо и ново газово ще е неиде към 150лв.
Киро като идваш мини през мен ще те закарам до едни познати да поговориш с тях
Re: Газово за NISSAN-a
Митака е казал най важните неща,добре е майсторите наистина да са добри и да знаят какво правят,и да монтират всичко как си трябва да сложат ламбда контрола и да я направят да си нулира грешките на компютъра сама при гасене.Уредбата е най добре да бъде нова спестява много ядове,за мен най добрия вариянт като марка е Ренцо-Ланди или БРЦ без моделите изпарители Еко,последно време Ловато не е това което беше и са доста проблемни,говоря от личен опит и по мнение на корифеи в газифицирането на автомобилиdobria1 написа:аде и аз да драсна няколко реда като малко по вещ.
испарител стар но задължително със сменени мембрани(отремонтиран)
бутилка може и стара но е желателно да се искара сондата и да се види как е(техниците си знаят работата)
меден тръбопровод ЗАДЪЛЖИТЕЛНО нов(по стените на тръбите се образува натрупване като графит и после прави проблеми)
клапани може и стари може и нови
ключ за превключване (препоръчително е да е автоматичен) палиш винаги на бензин(така и бензиновата помпа не се прецаква) и над 2000об. преминава автоматично на гас
от 6-7 години карам кола с 16клапана пълна инжекция и ДОРИ с пласмасови смукателни колектори(които лесно се пръскат при гърмене) но имам монтирани 2 много специални клапи на тях
разликата между старо и ново газово ще е неиде към 150лв.
Киро като идваш мини през мен ще те закарам до едни познати да поговориш с тях
Ресьора- ...........................
- Регистриран на : 18.10.2009
Брой мнения : 4608 Рожд.дaта : 09.05.1982
Години : 42
Re: Газово за NISSAN-a
Та тъй де.
Герги ме свърза с Милен който работи към един сервиз.
Гергиии,видяхме се там де.
преди малко закарах 25л бутилка с изпарителя да ги прегледат,
и след 2-3 дена ще ми кажат става ли.ЛОВАТО е изпарителя,ама
преди година и половина е сменено по него всичко.
Та момчетата ще прегледат тези джаджи,а другата седмица ще им занеса колата
да монтират апаратурата де.
Митак,всичко по тръбите ще е ново,така че не се притеснявам.
За изпарителя с бутилката и газовия клапан,ще платя 50 кинта.
Само да кажат че е ОК всичко.
Ще видим и за другите неща + труда де ще стъпя,ама няма са 500 - 600 де.
Герги ме свърза с Милен който работи към един сервиз.
Гергиии,видяхме се там де.
преди малко закарах 25л бутилка с изпарителя да ги прегледат,
и след 2-3 дена ще ми кажат става ли.ЛОВАТО е изпарителя,ама
преди година и половина е сменено по него всичко.
Та момчетата ще прегледат тези джаджи,а другата седмица ще им занеса колата
да монтират апаратурата де.
Митак,всичко по тръбите ще е ново,така че не се притеснявам.
За изпарителя с бутилката и газовия клапан,ще платя 50 кинта.
Само да кажат че е ОК всичко.
Ще видим и за другите неща + труда де ще стъпя,ама няма са 500 - 600 де.
КИРО- мир на праха му
- Регистриран на : 16.05.2009
Брой мнения : 21389 Рожд.дaта : 17.12.1957
Години : 66
Re: Газово за NISSAN-a
Ресьора го е написал, ако искаш уредба, да ти работи 10г без проблеми, слагай холандска, всичко друго е..... един път годишно на диагностика и няколко пъти годишно на центровки , без да броим разни подмени.....
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: Газово за NISSAN-a
Шефе Митака и Кирето до момента са най прави,също виж дали има паспорт бутилката защото ако няма и там ще даваш пари.
наско хвойнев- ...........................
- Регистриран на : 08.07.2010
Брой мнения : 2014 Рожд.дaта : 26.05.1977
Години : 47
Re: Газово за NISSAN-a
Ми те са го написали по важното колегите, но ако е електрическа бензиновата помпа ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да ти я направят да спира да работи като мине на газ. Щото ще сменяш после и бензинова помпа, независимо дали държиш 20-30 литра бензин в резервоара. Бензина като не се подменя с пресен и става лайна...по добре помпата да спира да раоти като мине на газ , а да не върти на рециркулация.Също за да не дупчиш колата може да ти изкарат чашката за зареждане до капачката за зареждане на бензин....имам предвид под нея де...незнам дали ме разбра.
cochi75- ...........................
- Регистриран на : 11.09.2009
Брой мнения : 186 Рожд.дaта : 05.11.1975
Години : 49
Re: Газово за NISSAN-a
Ами след това ?EU_BG_akademika написа:Ресьора го е написал, ако искаш уредба, да ти работи 10г без проблеми, слагай холандска, всичко друго е..... един път годишно на диагностика и няколко пъти годишно на центровки , без да броим разни подмени.....
cochi75 ще спира помпата ве - ония не са хванати от гората.
Все пак състезатели уж.
КИРО- мир на праха му
- Регистриран на : 16.05.2009
Брой мнения : 21389 Рожд.дaта : 17.12.1957
Години : 66
Re: Газово за NISSAN-a
cochi75 написа:Ми те са го написали по важното колегите, но ако е електрическа бензиновата помпа ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да ти я направят да спира да работи като мине на газ. Щото ще сменяш после и бензинова помпа, независимо дали държиш 20-30 литра бензин в резервоара. Бензина като не се подменя с пресен и става лайна...по добре помпата да спира да раоти като мине на газ , а да не върти на рециркулация.Също за да не дупчиш колата може да ти изкарат чашката за зареждане до капачката за зареждане на бензин....имам предвид под нея де...незнам дали ме разбра.
Не искам да влизам в спор ама това не е правилно ще поясня и защо.
няма значение дали е моно или пълна инжекция но като спреш помпата инжекторите остават празни и без налягане до тях,бензина в тях от температурата се спича и инжектора се задръства,ако всичко по колата ти е на ред,когато помпата си направи определеното налягане автоматично си спира
Колегата до мен в сервиза се занимава от 12-13г точно с това и от него го знам,основно при него идват точно заради този проблем,изчистването на ЕДИН инжектор варира от 20-40лв.а на моното взема около 50кинта .
казах ти правилния избор АВТОМАТИЧЕН ключ газ-бензин с 20-тина лева са по скъпи но спестяват доста след това
Киро препоръчително е нови кабели и свещи но това ще ти го каже и газаджията
дано съм помогнал а ако някой има проблеми с инжектори нека свирка
Re: Газово за NISSAN-a
След това ще трябва да я поддържаш, а тази която ще сложиш, веднага ще почнеш да я поддържаш...................а помпата не спирай по никакъв начин, спомни си газовата криза и как окапаха таксиджийте именно защото им бяха запекли инжекторите, резервоарите празни, помпите изгорели и се озъбиха без работа когато нямаше метан. Наистина е най-добре автоматичен ключ, е лятото харчи бензинец по малко, но ти поддържа системата в изправност. Аз карам на метан от 5-6 години с такъв и нямам никакви проблеми. Другото е да си поддържаш резервоара на 1/3 пълен поне, има помпи горят и ако работят продължително на резервното ниво на резервоара. Изобщо козата си сака пърч............ :609c1f728720fbКИРО написа:Ами след това ?EU_BG_akademika написа:Ресьора го е написал, ако искаш уредба, да ти работи 10г без проблеми, слагай холандска, всичко друго е..... един път годишно на диагностика и няколко пъти годишно на центровки , без да броим разни подмени.....
cochi75 ще спира помпата ве - ония не са хванати от гората.
Все пак състезатели уж.
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: Газово за NISSAN-a
Киро, да дам и аз моя дан за благото ти каране на тънка газчица.
Почвам наред, изводите накрая!
Газта я почнах като гориво през 85 г. На "Москвича" осмица сложих старо устройство, което купих/въобще не беше евтино-1000 лв.,ама газта беше 0,18 лв/. Исках да го разглобяват и сменят менбрани, но майстора, мъдър човек,каза-"да го видим как работи, тогава". Само Тръбата беше нова. Сложи устройството, което беше прозводство 76 г., а бутилката 71 г., Ренцо ланди, италиански. Сложих газ запалих и 3 г. чаках да се развали/ около 60-70 х. км/.Тогава взе да мирише и гори повече и аз , вече горд шофъор и майстор/щото на Москвича все нещо му се разваляше/ с помощта на един приятел отворихме изпарителя.Сменихме и двете мембрани, като за целта рязахме нвои от хирургически престилки и някакъв маслоустойчив балатум. С това обурудване Москвича продължаваше да работи икономично. Около 300х. съм минал с Москвича . През Деведесетте взех една Аскона и веднага и метнах пак газово.Брат ми ми подари едно старо газово.Пак то тръгна и нямаше нужда от ремонт. През 2001 г взех Вектра 2 л пълна инжекция и една година я карах на бензин, въпреки, че пак брат ми ми подари още едно старо газово ,а аз се ослушвах. И пак го сложих и не го отваряха. И пак работеше перфектно.Като го сложиха и тръгнах на дълъг път из страната ми даде 7,5 на сто. И три години и 150 х.км не бях го пипал, ама накрая викам ,дай да му сменя мембраните, че много стана. А отидеш ли на майстор и той го отвори, веднага казва"А,бе не е скъсана, ама се е втвърдила и ще те остави на пътя и..." ти казваш сменяй. И така Вектрата я карах 350 х.км.
Сега моите съвети.
Ако имаш пари и ще караш много , купувай ново.
Ако старото не е спукано /а това се получава, когато ти тече отнякъде антифриза и изпарителя замръзва, ти наливаш, влиза горещ и т.н./ , ако бутилката е годна и клапаните работят, добре е да вземеш нови медни тръби,защото старата може да е наранена или запушена.Клапаните не са скъпи, сменял съм сруват 15-25 лв./ За твоята кола ще става всякакво устройство , щом е моно инжекция. Хубаво е да вземеш ключ за автоматично превключване на газ, просто е удобно , винаги палиш на бензин да се измият инжекторите. Когато е студена колата, нека да поработва няколко минути на бензин, за да затопли изпаритела.
Пожелавам ти приятно и безаварийно каране на газ!
Почвам наред, изводите накрая!
Газта я почнах като гориво през 85 г. На "Москвича" осмица сложих старо устройство, което купих/въобще не беше евтино-1000 лв.,ама газта беше 0,18 лв/. Исках да го разглобяват и сменят менбрани, но майстора, мъдър човек,каза-"да го видим как работи, тогава". Само Тръбата беше нова. Сложи устройството, което беше прозводство 76 г., а бутилката 71 г., Ренцо ланди, италиански. Сложих газ запалих и 3 г. чаках да се развали/ около 60-70 х. км/.Тогава взе да мирише и гори повече и аз , вече горд шофъор и майстор/щото на Москвича все нещо му се разваляше/ с помощта на един приятел отворихме изпарителя.Сменихме и двете мембрани, като за целта рязахме нвои от хирургически престилки и някакъв маслоустойчив балатум. С това обурудване Москвича продължаваше да работи икономично. Около 300х. съм минал с Москвича . През Деведесетте взех една Аскона и веднага и метнах пак газово.Брат ми ми подари едно старо газово.Пак то тръгна и нямаше нужда от ремонт. През 2001 г взех Вектра 2 л пълна инжекция и една година я карах на бензин, въпреки, че пак брат ми ми подари още едно старо газово ,а аз се ослушвах. И пак го сложих и не го отваряха. И пак работеше перфектно.Като го сложиха и тръгнах на дълъг път из страната ми даде 7,5 на сто. И три години и 150 х.км не бях го пипал, ама накрая викам ,дай да му сменя мембраните, че много стана. А отидеш ли на майстор и той го отвори, веднага казва"А,бе не е скъсана, ама се е втвърдила и ще те остави на пътя и..." ти казваш сменяй. И така Вектрата я карах 350 х.км.
Сега моите съвети.
Ако имаш пари и ще караш много , купувай ново.
Ако старото не е спукано /а това се получава, когато ти тече отнякъде антифриза и изпарителя замръзва, ти наливаш, влиза горещ и т.н./ , ако бутилката е годна и клапаните работят, добре е да вземеш нови медни тръби,защото старата може да е наранена или запушена.Клапаните не са скъпи, сменял съм сруват 15-25 лв./ За твоята кола ще става всякакво устройство , щом е моно инжекция. Хубаво е да вземеш ключ за автоматично превключване на газ, просто е удобно , винаги палиш на бензин да се измият инжекторите. Когато е студена колата, нека да поработва няколко минути на бензин, за да затопли изпаритела.
Пожелавам ти приятно и безаварийно каране на газ!
maestroto- ...........................
- Регистриран на : 30.11.2009
Брой мнения : 713 Рожд.дaта : 17.05.1960
Години : 64
Re: Газово за NISSAN-a
А за дане се развали бензиновата ти помпа е важно винаги да има бензин в резервоара.
maestroto- ...........................
- Регистриран на : 30.11.2009
Брой мнения : 713 Рожд.дaта : 17.05.1960
Години : 64
Re: Газово за NISSAN-a
Ще се вмькна в тази тема като от регьон кадето се кара на газ от 70 години на миналият век когато имаше 3 газстанцйи в страната София,Сопот и Бургас.Пьрво изпарителя за моно инжекция трябва да е с газав клапан а да не е вакомен.Второ задалжително трабва да се сменят менбраните комплект защото наистина се втвьрдяват и неработят качествено смяната да се извьрши от профисионалист защото двете камери работят на различни работни налягания.За различните изпарители са различни стоиности.Сьщо така някой изпарители имат менбрана между охладителната система и газта и като се спукат надува в охладителната система.Трето бутилката да е с паспорт защото всяка година минава на преглед и се дава стикер че е минала преглед.Това се прави с оглед на това че отказват да зареждат с газ на бензиностанцйите ако нямаш валиден стикер.Има различни копчета за газта това което е при форциране превключва на газ е много добро ришение.Да заключа нещата относно помпата за бензина варианта да вьрти бензина постояно е най-правелен.То за горенето на помпите най-важно е да се смени горивният филтьр на бензина от резервара за различните марки се намират на различни места.Едни са до резервара други отпред при двг.Още нещо самият изпарител започва да е най-ефективен при тем. на водата кьм 60 градоса,затова на газовите инжекциони слагат термо сонда в охладителната система и когато направи необходимите градоси компа сам прехвьрля на газ.Това е така защото газта излиза с -40градоса и замрьзва.Да допьлня сьщо нивопоказателя е хубаво и той да работи зящото е настроен да изключе на 80% пьлна бутилка.Настроиките на газта е хубово да се направят в сервиз кьдето имат газо анализатор за да се виде сьотношението газ кислород и ощи някой компонент.Незнам дали ще сте сьгласни сьс тез неща но това ми го е казал инженер който монтира газови инсталацйи в "Старгаз"Бьлгария сьс седалище в гр.Карлово.Мога да сьдеиствам на всеки който иска монтаж на газов инжекцион на "Старгаз"собственика ми е сьученик. :609c1f728720fb
Тихомир- ...........................
- Регистриран на : 21.12.2009
Брой мнения : 745 Рожд.дaта : 03.11.1968
Години : 56
Re: Газово за NISSAN-a
Аз карах на газ, имах лада, но от метана съм много доволен, за 30 лв отивам до Варна от София сега, то билета за автобуса е повече, при метана няма проблеми с ниската температура на газа, но пак си я паля винаги на бензин.....
Абе Кире казахме ти всичко, сега остана да ни докладваш кви си ги свършил. :dancingHappy_i :dancingHappy_i :609c1f728720fb :609c1f728720fb
Абе Кире казахме ти всичко, сега остана да ни докладваш кви си ги свършил. :dancingHappy_i :dancingHappy_i :609c1f728720fb :609c1f728720fb
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Страница 1 от 2 • 1, 2
Страница 1 от 2
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите
Пет 15 Ное 2024 - 20:06 by Димитър Маринчев
» КЪДЕ КЪЛВЕ ЗАРГАН В МОМЕНТА?
Съб 26 Окт 2024 - 20:36 by Димитър Маринчев
» КЪДЕ КЪЛВЕ КЕФАЛ, ПЛАТЕРИНА И ИЛАРИЯ В МОМЕНТА?
Вто 22 Окт 2024 - 19:41 by Димитър Маринчев
» За гъби
Нед 13 Окт 2024 - 16:48 by Димитър Маринчев
» С лодка в морето - 2024
Пет 11 Окт 2024 - 14:44 by Димитър Маринчев
» Около Бургас
Чет 3 Окт 2024 - 21:05 by Димитър Маринчев
» КЪДЕ КЪЛВЕ САФРИД В МОМЕНТА?
Пон 23 Сеп 2024 - 20:59 by Димитър Маринчев
» КЪДЕ КЪЛВЕ ХАМСИЯ В МОМЕНТА
Нед 11 Авг 2024 - 22:20 by Димитър Маринчев
» Light Rock Fishing
Нед 4 Авг 2024 - 23:36 by Димитър Маринчев
» Сезон 2024
Сря 31 Юли 2024 - 9:39 by boysa
» Зарибяване с пъстърва
Вто 21 Май 2024 - 14:05 by icokanev
» КЪДЕ КЪЛВЕ КАЯ В МОМЕНТА?
Съб 18 Май 2024 - 19:37 by Димитър Маринчев
» Форумът осиротя
Пет 17 Май 2024 - 10:56 by icokanev
» Риболов на лихнос пред Каваците и Дюни
Чет 29 Фев 2024 - 11:35 by Димитър Маринчев
» Сезон 2023
Сря 21 Фев 2024 - 16:40 by boysa