3 в 1 - перфектната комбинация (джип, лодка, каравана)
+26
ПЛУВЧО
tano
Шморхи
Тихомир
dako
baispartan
maistor_ribar
max
JimBeam
ribaro
КИРО
светльо-toxin34
Мънцата
Кико
Rimohit
bate_em4o
Доктора
майсторчето страхил
илия
EU_BG_akademika
MITKO70
ivu
Иван
Краси_поборника
eminem94
Тедо
30 posters
Страница 2 от 5
Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: 3 в 1 - перфектната комбинация (джип, лодка, каравана)
Тоше, ама аз съвсем не казвам че е лоша, не се обиждай, казвам че не бих я взел даже да ми я подаряват, нямам възможност, сиромашия, кво да се прави, аз съм за по прости неща, дето мога сам да си ги уйдордисавам, монтьора ми има само крик и инструменти, ниаккви компютри и софтуери.
Освен това аз говоря за за XC-90, баш джипа, твойто е по скоро комби 4Х4, ама си е проходимо де.
Освен това аз говоря за за XC-90, баш джипа, твойто е по скоро комби 4Х4, ама си е проходимо де.
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: 3 в 1 - перфектната комбинация (джип, лодка, каравана)
уж си академик, пък да не можеш да разбереш, че ти е свършила водата на чистачките...
VолVо нямат джипове - това е СУВ и въобще не е проектиран за извън пътя... Но на Беглика като ти светне лампата за водата за чистачките, спокойно може да гребнеш от язовира и да си долееш, а не да се пулиш у таблото като Принц Чарлз :5ff67901e688fa
Паджеро нямат дизел без турбо - 2.5ТДИ /турбо дизел с интеркулер/ - 98кс старите, 116кс по-новите
2.8ТДИ - 125кс и съвременните 3.2ДИ-Д 163кс, който е и най-икономичен освен, че е най-бърз и приятен за каране...
Тойота Лендкрузер 2.5ТД /турбо дизел без интеркулер/ - 86кс старите, 90кс по-новите, 3.0ТД - 125кс от 96-99г., 3.0Д4Д - 163кс, който е и най-икономичен освен, че е най-бърз и приятен за каране... Познават се по двойната цена :)
На джипа най-важното му е шофьора, след това да е в изправност и гумите да са подходящи... това, че пътрол се е окопал някъде, а витарата е минала нищо не значи...
Ленд Ровърите Дифендър и Дисковъри са добри като концепция - истински джипове с офроуд възможности и постоянно 4х4, което е перфектно за време като днес. Но като изпълнение са доста назад от японските...
Ако вземаш паджеро, гледай да е с раздатка "Супер Селект" - познава се по положенията на малкото лостче - обикновената е Н2-Н4-N-L4, а "хубавата" има още едно положение... Предимството е, че може да ползваш 4х4 и на асфалт при нормална скорост (мокро, заледено и т.н), а не само за ниска скорост по-лош път... Иначе джипката само на задно се носи като жигула, а на Парт-тайм на 4х4 (Н4 на лоста) не трябва да се кара на асфалт... и какво става улицата пред блока заледена, главната - изчистена... Трябва постоянно да превключваш или да си износваш ускорено трансмисията карайки постоянно на Н4 зимата
Jeep също имат добри като концепция модели, но и те като изпълнение са доста назад от японските... Иначе с една АГУ получаваш джип дето върви като лека кола и харчи колкото японски дизел... Те също имат модели с постоянно 4х4 - Гранд Чероки например...
VолVо нямат джипове - това е СУВ и въобще не е проектиран за извън пътя... Но на Беглика като ти светне лампата за водата за чистачките, спокойно може да гребнеш от язовира и да си долееш, а не да се пулиш у таблото като Принц Чарлз :5ff67901e688fa
Паджеро нямат дизел без турбо - 2.5ТДИ /турбо дизел с интеркулер/ - 98кс старите, 116кс по-новите
2.8ТДИ - 125кс и съвременните 3.2ДИ-Д 163кс, който е и най-икономичен освен, че е най-бърз и приятен за каране...
Тойота Лендкрузер 2.5ТД /турбо дизел без интеркулер/ - 86кс старите, 90кс по-новите, 3.0ТД - 125кс от 96-99г., 3.0Д4Д - 163кс, който е и най-икономичен освен, че е най-бърз и приятен за каране... Познават се по двойната цена :)
На джипа най-важното му е шофьора, след това да е в изправност и гумите да са подходящи... това, че пътрол се е окопал някъде, а витарата е минала нищо не значи...
Ленд Ровърите Дифендър и Дисковъри са добри като концепция - истински джипове с офроуд възможности и постоянно 4х4, което е перфектно за време като днес. Но като изпълнение са доста назад от японските...
Ако вземаш паджеро, гледай да е с раздатка "Супер Селект" - познава се по положенията на малкото лостче - обикновената е Н2-Н4-N-L4, а "хубавата" има още едно положение... Предимството е, че може да ползваш 4х4 и на асфалт при нормална скорост (мокро, заледено и т.н), а не само за ниска скорост по-лош път... Иначе джипката само на задно се носи като жигула, а на Парт-тайм на 4х4 (Н4 на лоста) не трябва да се кара на асфалт... и какво става улицата пред блока заледена, главната - изчистена... Трябва постоянно да превключваш или да си износваш ускорено трансмисията карайки постоянно на Н4 зимата
Jeep също имат добри като концепция модели, но и те като изпълнение са доста назад от японските... Иначе с една АГУ получаваш джип дето върви като лека кола и харчи колкото японски дизел... Те също имат модели с постоянно 4х4 - Гранд Чероки например...
Re: 3 в 1 - перфектната комбинация (джип, лодка, каравана)
сега видях за накладките...
няма такова нещо - това, че хайдуците източват държавата със скъпа подръжка е друг въпрос...
Накладките за Ленд ровъра, както и всички останали части не са скъпи... А и винаги може да си поръчаш от ЮК на 1/2 или 1/4 от цената в БГ... и няма ментета!
няма такова нещо - това, че хайдуците източват държавата със скъпа подръжка е друг въпрос...
Накладките за Ленд ровъра, както и всички останали части не са скъпи... А и винаги може да си поръчаш от ЮК на 1/2 или 1/4 от цената в БГ... и няма ментета!
Re: 3 в 1 - перфектната комбинация (джип, лодка, каравана)
Е аз на това [You must be registered and logged in to see this link.] му викам джип, незнаех че има и друго наименование, а иначе япоски ще взема и не ми се е свършила на мен водата, ама нейсе....
Но инфото ти е много полезно ще го имам на предвид.
Благодаря
Но инфото ти е много полезно ще го имам на предвид.
Благодаря
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: 3 в 1 - перфектната комбинация (джип, лодка, каравана)
Има един автомобил, G класа на Мерцедес, другото е компромис.Следващите са тойота и хамерикански Форд. :dancingHappy_i
илия- мир на праха му
- Регистриран на : 17.05.2009
Брой мнения : 1089 Рожд.дaта : 08.06.1969
Години : 55
Re: 3 в 1 - перфектната комбинация (джип, лодка, каравана)
G класа на Мерцедес, другото е компромис......напълно съм съгласен с Илииката
????- Гост
Re: 3 в 1 - перфектната комбинация (джип, лодка, каравана)
Това пък не ми беше минавало през главата, имам предвид за държавната подръжка искам да кажа, че наистина може да е завишена. Значи смятате тойота за по добре от митсобиши, а какво ще кажете дайхатсо........
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: 3 в 1 - перфектната комбинация (джип, лодка, каравана)
айде почна се спама...
Става въпрос за 4х4 за риболов - та за кой точно вариант на Г-клас говориме, че всичко друго е компромис - старите 20 годишни курници, дето повече от 100кмч не могат да вдигнат /230, 240Д/ или за 55АМГ с бронировка В6/В7 :) с нископрофилни гуми за мъгла...
намерих едно клипче с Г, Нива и Паджеро:
[You must be registered and logged in to see this link.]
Става въпрос за 4х4 за риболов - та за кой точно вариант на Г-клас говориме, че всичко друго е компромис - старите 20 годишни курници, дето повече от 100кмч не могат да вдигнат /230, 240Д/ или за 55АМГ с бронировка В6/В7 :) с нископрофилни гуми за мъгла...
намерих едно клипче с Г, Нива и Паджеро:
[You must be registered and logged in to see this link.]
Re: 3 в 1 - перфектната комбинация (джип, лодка, каравана)
Аха, и аз това искам да кажа, че говорим за джип за по сиромаси, аз ако мога ще се похендря в Хамър най-висок клас, с хладилиници и прочее изгъзици, ама немога.....
Сигурно има хора дето и това [You must be registered and logged in to see this link.] ще си купят, ама аз мога максимум,ама наистина максимум да похарча 7-8 бона. Така че ще се намествам в тия граници и за тия парички ще си взема някой дрънгел, както казах и по преди, няма кво да се прави, сиромашия........................
Сигурно има хора дето и това [You must be registered and logged in to see this link.] ще си купят, ама аз мога максимум,ама наистина максимум да похарча 7-8 бона. Така че ще се намествам в тия граници и за тия парички ще си взема някой дрънгел, както казах и по преди, няма кво да се прави, сиромашия........................
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: 3 в 1 - перфектната комбинация (джип, лодка, каравана)
за 7-8 хиляди Г класа няма... тия под 20 000лв общо взето са в окаяно състояние...
за твоите пари се насочи към ЛР Диско, Паджеро или Нисан Терано, Сузуки Витара... Корейските също са вариант - с климатик и по-комфортни...
за твоите пари се насочи към ЛР Диско, Паджеро или Нисан Терано, Сузуки Витара... Корейските също са вариант - с климатик и по-комфортни...
Re: 3 в 1 - перфектната комбинация (джип, лодка, каравана)
виж за какво говоря, че Г-то въобще не е вариант... 91г. на 300+ хиляди км за над 20 000лв... [You must be registered and logged in to see this link.]
Дайхацу имат един много здрав модел /2 цели моста, 2.8ТД мотор/ и не са скъпи 4-6 бона... Но са доста морално остарели и не са много удачни за всеки ден...
То по принцип за 7-8 хиляди лева трудно се взима джипка, която върши работа и за дълъг път, а не само за офроуд... Ако ще ти е единствена кола, може да огледаш и нещо "по-софт" ще те вози и за риба, а и бъбреците няма да си откъснеш... Например Субару Форестър или Аутбек /по-стария/...
Риболовът обикновено е 100км магистрала и 1 км черен ПЪТ - аз затова се отказах от "маститите" джипове и минах на СУВ... По черния път не се замислям, а по магистралата си джиткам 130-140... и средния разход (градско+магистрала+шосе в равни части) е 8/100 нафта...
Дайхацу имат един много здрав модел /2 цели моста, 2.8ТД мотор/ и не са скъпи 4-6 бона... Но са доста морално остарели и не са много удачни за всеки ден...
То по принцип за 7-8 хиляди лева трудно се взима джипка, която върши работа и за дълъг път, а не само за офроуд... Ако ще ти е единствена кола, може да огледаш и нещо "по-софт" ще те вози и за риба, а и бъбреците няма да си откъснеш... Например Субару Форестър или Аутбек /по-стария/...
Риболовът обикновено е 100км магистрала и 1 км черен ПЪТ - аз затова се отказах от "маститите" джипове и минах на СУВ... По черния път не се замислям, а по магистралата си джиткам 130-140... и средния разход (градско+магистрала+шосе в равни части) е 8/100 нафта...
Re: 3 в 1 - перфектната комбинация (джип, лодка, каравана)
Ама аз за мерцедес даже не си и помислям, не ми трябва на задника рана дето тепърва ще се отваря............
Ето това [You must be registered and logged in to see this link.] разглеждах сега.
А за корейските си абсолютно прав, бих си взел и то с удоволствие.
Аз карам деу рейсер, 93г си я взех от магазина и никакъв проблем не съм имал с нея. Сега на стари години и лодката ми влачи и пак не се оплаква. Така че взимам, стига да намеря, ама няма голям избор там.
Благодаря за помоща и вниманието.
Ето това [You must be registered and logged in to see this link.] разглеждах сега.
А за корейските си абсолютно прав, бих си взел и то с удоволствие.
Аз карам деу рейсер, 93г си я взех от магазина и никакъв проблем не съм имал с нея. Сега на стари години и лодката ми влачи и пак не се оплаква. Така че взимам, стига да намеря, ама няма голям избор там.
Благодаря за помоща и вниманието.
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: 3 в 1 - перфектната комбинация (джип, лодка, каравана)
А не си ил мислил за вариант за джип от Англия, мнооооого по евтини, лошото е дясната дирекция, един приятел си взе тая година Митсубиши паджеро, дълга база, направо ще кажеш че е нов, с хиляди екстри, дори му смени гумите там и му излезе 2,500 паунда.
Re: 3 в 1 - перфектната комбинация (джип, лодка, каравана)
за офроуд да, ама за всеки ден кола с десен волан...
нещо такова бих ти препоръчал [You must be registered and logged in to see this link.]
или това [You must be registered and logged in to see this link.]
бензиновите на газ в момента излизат най-икономични - [You must be registered and logged in to see this link.]
ПС: гледай все пак и километрите да са по-малко (германците не лъжат за тях, освен сърбите, турците и т.н. но си го позволят само на коли за експорт)... Ако вземаш Галопер, гледай да е "ексийд" - клима и кожен салон - не са глезотия, а удобство... кожата се чисти лесно и мирише хубаво, а пък кола без климатик в 21-век е кощунство...
нещо такова бих ти препоръчал [You must be registered and logged in to see this link.]
или това [You must be registered and logged in to see this link.]
бензиновите на газ в момента излизат най-икономични - [You must be registered and logged in to see this link.]
ПС: гледай все пак и километрите да са по-малко (германците не лъжат за тях, освен сърбите, турците и т.н. но си го позволят само на коли за експорт)... Ако вземаш Галопер, гледай да е "ексийд" - клима и кожен салон - не са глезотия, а удобство... кожата се чисти лесно и мирише хубаво, а пък кола без климатик в 21-век е кощунство...
Re: 3 в 1 - перфектната комбинация (джип, лодка, каравана)
Я кажете, защо митсубишитата, елките са толкова евтини и, защо толкова много се продават. :217b315cad77fe
илия- мир на праха му
- Регистриран на : 17.05.2009
Брой мнения : 1089 Рожд.дaта : 08.06.1969
Години : 55
Re: 3 в 1 - перфектната комбинация (джип, лодка, каравана)
То,че ще е с десен десен ще е, аз писах някъде по напред,че ги има за по 5 бона. Точно паджеро дълга 2000г Незнам транспорта и въобще целия масраф колко ще излезе до там и обратно. Явно са доста по евтини щом тук е около 2700паунда. Волана не ме тормози, аз съм камионджия, свикнал съм да карам на огледала, а иначе той е висок ще се вижда над колите, абе карат ги хората, наистина са в идеално състояние на половин цена. :dancingHappy_i
а дали това [You must be registered and logged in to see this link.]
е толкова евтино щото много гори
а дали това [You must be registered and logged in to see this link.]
е толкова евтино щото много гори
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: 3 в 1 - перфектната комбинация (джип, лодка, каравана)
Зет ми от две години кара такова, Чероки, с десен волан, не е вярно че ремонта му е скъп, и е доста добро, като се има пред вид че се занимава със земеделие и се налага да гази с него из калища и угари, доста е проходимо, точно тия с тоя двигател са с отделни глави на всеки цилиндър, и ремонта им е лесен и евтин. Тая есен ходихме за гъби в гората и ми демонстрира без да иска как излиза от кал затънал до главините, доста е добро. Малко е тясно вътре но за тая цена си струва.
Re: 3 в 1 - перфектната комбинация (джип, лодка, каравана)
Az za 4erokito nqmam predstawa za ceni.
Izvinqvam se za latinicata,no sam na rabota i nqma kirilica.
Izvinqvam se za latinicata,no sam na rabota i nqma kirilica.
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: 3 в 1 - перфектната комбинация (джип, лодка, каравана)
Ето я и моята комбинация.
[You must be registered and logged in to see this image.]
Хондичката,досега не ме е оставяла,ремаркето става идеална маса :6e6ebecd09233a .
Не бих си взел каравана по следната причина-не мога да я вкарам навсякъде в гората.А и за 2-3 хил. такова палатково оборудване ще имам,че не ми се мисли за стара каравана.
Понеже си говорите повече за жипки,да кажа за моята.
2000г.150 кончета,2000 кубика.Сложих и газов инжекцион и съм много доволен 10-11л./100км. на газ.
Взех я от англия десен волан.Преди 2 години ми излезе към 9,сега същата за 3-4 хил. може да се вземе.Като проходимост си е доста добре,не ме е оставяла нито в сняг,нито в кал.А си вози почти като кола.С автоматично включване на задния мост,предния е постоянно включен.
[You must be registered and logged in to see this image.]
Хондичката,досега не ме е оставяла,ремаркето става идеална маса :6e6ebecd09233a .
Не бих си взел каравана по следната причина-не мога да я вкарам навсякъде в гората.А и за 2-3 хил. такова палатково оборудване ще имам,че не ми се мисли за стара каравана.
Понеже си говорите повече за жипки,да кажа за моята.
2000г.150 кончета,2000 кубика.Сложих и газов инжекцион и съм много доволен 10-11л./100км. на газ.
Взех я от англия десен волан.Преди 2 години ми излезе към 9,сега същата за 3-4 хил. може да се вземе.Като проходимост си е доста добре,не ме е оставяла нито в сняг,нито в кал.А си вози почти като кола.С автоматично включване на задния мост,предния е постоянно включен.
bate_em4o- ...........................
- Регистриран на : 19.11.2009
Брой мнения : 43 Рожд.дaта : 21.04.1962
Години : 62
Re: 3 в 1 - перфектната комбинация (джип, лодка, каравана)
Аз ако взема бензин ще сложа метан, като взе да расте бензина, ми стана дебело да идвам на работа и от 2004 съм на метан. Километъра в момента ми е средно 5 ст, абе с лодката през Пловдив до Варна 35 кинта, ама лодката много спъва колата, 9 часа, докато джипа изобщо няма да усети че тегли нещо. Сега наистина са много тънки, хеле па бензиновите джипове. Аз няма да го карам градско, нали си купих ето тази къща
в село Кирчево, това е на 120 км от София на яз. Сопот и лодката ми си стои там на двора
Та там ще вкарам и джипа, отивам от София с колата, там си вземам автокомпозицята и заминавам за Варна да речем, после, се връщам, пак смяна и с колата в София. Така, че много не брига с къв волан ще е, но какво и колко гори ме брига и затова трябва да взема нещо дето няма да работя само за него, около 110 к.с дълга база/ за спане/ мисля ще ми върши идеална работа
[You must be registered and logged in to see this link.] |
От [You must be registered and logged in to see this link.] |
в село Кирчево, това е на 120 км от София на яз. Сопот и лодката ми си стои там на двора
[You must be registered and logged in to see this link.] |
От [You must be registered and logged in to see this link.] |
Та там ще вкарам и джипа, отивам от София с колата, там си вземам автокомпозицята и заминавам за Варна да речем, после, се връщам, пак смяна и с колата в София. Така, че много не брига с къв волан ще е, но какво и колко гори ме брига и затова трябва да взема нещо дето няма да работя само за него, около 110 к.с дълга база/ за спане/ мисля ще ми върши идеална работа
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: 3 в 1 - перфектната комбинация (джип, лодка, каравана)
Старото Чероки е добра машина ,но с този мотор с 4 глави не е така ,както казваш.Много податлив на прегряване е, иначе докато не се счупи върви.Ремонта хич не е евтин,/виж цена на една глава колко е/,а почне ли с една и тръгва друга.Затова и се отказах от една Фронтера и там го слагат за момент,както и на други мпс.Не е любим за правене от майсторите.Виж Черокито преди този го има с мотор на Рено2,2д ,по тромав ,но здрав.Доктора написа:Зет ми от две години кара такова, Чероки, с десен волан, не е вярно че ремонта му е скъп, и е доста добро, като се има пред вид че се занимава със земеделие и се налага да гази с него из калища и угари, доста е проходимо, точно тия с тоя двигател са с отделни глави на всеки цилиндър, и ремонта им е лесен и евтин. .
MITKO70- ...........................
- Регистриран на : 10.11.2009
Брой мнения : 62 Рожд.дaта : 06.07.1970
Години : 54
Re: 3 в 1 - перфектната комбинация (джип, лодка, каравана)
Идеално ме устойва, тромав и здрав, минал съм възраста за сътезания :609c1f728720fbMITKO70 написа:Старото Чероки е добра машина ,но с този мотор с 4 глави не е така ,както казваш.Много податлив на прегряване е, иначе докато не се счупи върви.Ремонта хич не е евтин,/виж цена на една глава колко е/,а почне ли с една и тръгва друга.Затова и се отказах от една Фронтера и там го слагат за момент,както и на други мпс.Не е любим за правене от майсторите.Виж Черокито преди този го има с мотор на Рено2,2д ,по тромав ,но здрав.Доктора написа:Зет ми от две години кара такова, Чероки, с десен волан, не е вярно че ремонта му е скъп, и е доста добро, като се има пред вид че се занимава със земеделие и се налага да гази с него из калища и угари, доста е проходимо, точно тия с тоя двигател са с отделни глави на всеки цилиндър, и ремонта им е лесен и евтин. .
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: 3 в 1 - перфектната комбинация (джип, лодка, каравана)
Темата е полезна според мен, само Тедо ако иска да промени заглавието, "на джип и каравана за риболов" или тъй някак. та да се съберат повече отзиви и мнения. Тук има доста хора които карат така наречените "автомобили с повишена проходимост" и имат какво да кажат по въпроса.
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: 3 в 1 - перфектната комбинация (джип, лодка, каравана)
Заглавието на темата си е добре и така,но ако Тедо реши, става
Както казах по горе и аз съм привърженик на джип преди 2000г.,класически,ако ще и с по спартанско оборудване,въпреки че и те са си с всички екстри някой.Въобще не се и замислям за тези натъпкани с електроника и умни системи СУФ и т.н автомобили.
Както казах по горе и аз съм привърженик на джип преди 2000г.,класически,ако ще и с по спартанско оборудване,въпреки че и те са си с всички екстри някой.Въобще не се и замислям за тези натъпкани с електроника и умни системи СУФ и т.н автомобили.
MITKO70- ...........................
- Регистриран на : 10.11.2009
Брой мнения : 62 Рожд.дaта : 06.07.1970
Години : 54
Re: 3 в 1 - перфектната комбинация (джип, лодка, каравана)
За деу-то ли става въпрос?EU_BG_akademika написа:... с лодката през Пловдив до Варна 35 кинта, ама лодката много спъва колата, ...
Щото аз съм теглил до Гърция по-голяма лодка и колата почти не я усеща - спокойно си държи 120кмч, а може и повече, но колата е ТДИ 130 магарета... Преди имах Тойота Лендкрузер 2.5ТД и повече от 100 му беше трудно даже и без колесар...
За такива дълги преходи си вземи нещо като Хондичката на колегата - хем 4х4 хем върви почти като лека кола, че "баш" джиповете или не возят добре или са много скъпи /и "лакоми"/...
Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Страница 2 от 5
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите
Пет 15 Ное 2024 - 20:06 by Димитър Маринчев
» КЪДЕ КЪЛВЕ ЗАРГАН В МОМЕНТА?
Съб 26 Окт 2024 - 20:36 by Димитър Маринчев
» КЪДЕ КЪЛВЕ КЕФАЛ, ПЛАТЕРИНА И ИЛАРИЯ В МОМЕНТА?
Вто 22 Окт 2024 - 19:41 by Димитър Маринчев
» За гъби
Нед 13 Окт 2024 - 16:48 by Димитър Маринчев
» С лодка в морето - 2024
Пет 11 Окт 2024 - 14:44 by Димитър Маринчев
» Около Бургас
Чет 3 Окт 2024 - 21:05 by Димитър Маринчев
» КЪДЕ КЪЛВЕ САФРИД В МОМЕНТА?
Пон 23 Сеп 2024 - 20:59 by Димитър Маринчев
» КЪДЕ КЪЛВЕ ХАМСИЯ В МОМЕНТА
Нед 11 Авг 2024 - 22:20 by Димитър Маринчев
» Light Rock Fishing
Нед 4 Авг 2024 - 23:36 by Димитър Маринчев
» Сезон 2024
Сря 31 Юли 2024 - 9:39 by boysa
» Зарибяване с пъстърва
Вто 21 Май 2024 - 14:05 by icokanev
» КЪДЕ КЪЛВЕ КАЯ В МОМЕНТА?
Съб 18 Май 2024 - 19:37 by Димитър Маринчев
» Форумът осиротя
Пет 17 Май 2024 - 10:56 by icokanev
» Риболов на лихнос пред Каваците и Дюни
Чет 29 Фев 2024 - 11:35 by Димитър Маринчев
» Сезон 2023
Сря 21 Фев 2024 - 16:40 by boysa