Сеферка с хидравлика на винта
+31
мечока
delisto44
todor471
grandal_331
КИРО
PETROV
JimBeam
Румен Ганев
belly
roko koko
Мънцата
Plamen
justinian
cat1
Ribarina
chapara
gogata1
Моряка
rap66
Георги Тодоров
icokanev
tiho_roev
D.Dimitrov
mitko_h_d
rikitikitavi
dako
Георги Вутов
EU_BG_akademika
Янко
костреж
Любак
35 posters
Страница 11 от 13
Страница 11 от 13 • 1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13
Re: Сеферка с хидравлика на винта
Тези са тамазлък бре,оня раирания ще подскочи
ако му кажа.
Един петел стига,таман са станали по около 300/400гр с гребените барабар,
другите да си носят каквото искат.
ако му кажа.
Един петел стига,таман са станали по около 300/400гр с гребените барабар,
другите да си носят каквото искат.
КИРО- мир на праха му
- Регистриран на : 16.05.2009
Брой мнения : 21389 Рожд.дaта : 17.12.1957
Години : 66
Re: Сеферка с хидравлика на винта
Кире, аде пусни някоя снимка де...
justinian- глоб.модератор
- Регистриран на : 17.09.2009
Брой мнения : 917 Рожд.дaта : 05.02.1970
Години : 54
Re: Сеферка с хидравлика на винта
С моята лодка съм в активирана ПАУЗА.justinian написа:Кире, аде пусни някоя снимка де...
Сега с другите се занимавам - лудница на N-та степен.
Мисля да се скрия в някое съседно село до зимата.
Голяма грешка ,че я изкарах навън.
КИРО- мир на праха му
- Регистриран на : 16.05.2009
Брой мнения : 21389 Рожд.дaта : 17.12.1957
Години : 66
Re: Сеферка с хидравлика на винта
Днес поне си завърших пулта на капитана.
Сега търся 5 жилен кабел,многожичен,с малко сечение,2м дълъг.
Може и 4 жилен,със ширмовка.
Мързи ме до мазата да отида,там може и да има де.
Сега търся 5 жилен кабел,многожичен,с малко сечение,2м дълъг.
Може и 4 жилен,със ширмовка.
Мързи ме до мазата да отида,там може и да има де.
КИРО- мир на праха му
- Регистриран на : 16.05.2009
Брой мнения : 21389 Рожд.дaта : 17.12.1957
Години : 66
Re: Сеферка с хидравлика на винта
Аха,последно скоро съм писал,а мислех че седмица мина.
Ама как ми падна мерака да бачкам,ако бях подчинен на Мънци,
Кико сигур с дървената метла щеше да ме кръщава.
Дойде една лодка,уж за лек ремонт,като я погледнах,и ми се присра
без извинение - заебах лодките,метнах се по бъзиците с моята лодка.
Оная я хвърлих в задния двор -ще си чака реда,къде октомври може да я почна.
Таблото искаше още рабта.
Трябваше да И пусна управляващия кабел.Е нямах под ръка многожичен,пуснах
от тези за интернета.
На снимката - десния включвател,ама иначе си е горния,
действаше "обратно" , абе там за да изключиш двигателя,трябва да дадеш
едно кабелче накъсо към корпуса.Мен поначало не ме бъркаше,помним още,
ама младежта като почне да "краде" лодката ,ще се обърка.
Поиграх си,отворих ключа,и всичко си дойде на душата.
После погледа ми се спъна в соларния панел.Преди 3-4 дена го пробвах,
бачка си,държи си и напрежението регулатора - мислех да го монтирам днес на лодката.
Ама "шестото" дяволче ми намигна,пак да погледна сериозно на момента.
Ивъъъъъъъ
Грешка,че не снимах отначало,затова сега малко обяснения.
Като погледнете над горните болчета,отляво шината си стои цяла,дясната я няма.
Тоест плюса се е изпарил - добре че,е останала една пъпка на корпуса,
та успях да запоя една жичка,та се оправи работата.
После ги лакирах тези места,затова се виждат така де.
и След това се светнах да снимам.
Регулатора си подържа 14,4 V,позачистих му някои "писти",
и там лак,и този път го монтирах директно на панела.
Остана да лепна и няколко кабела на блока с релетата - то големия блок,
ама как да го кажа?
Утре почвам с лодка да се занимавам,при свободно време действам по НИССАНа
Ама как ми падна мерака да бачкам,ако бях подчинен на Мънци,
Кико сигур с дървената метла щеше да ме кръщава.
Дойде една лодка,уж за лек ремонт,като я погледнах,и ми се присра
без извинение - заебах лодките,метнах се по бъзиците с моята лодка.
Оная я хвърлих в задния двор -ще си чака реда,къде октомври може да я почна.
Таблото искаше още рабта.
Трябваше да И пусна управляващия кабел.Е нямах под ръка многожичен,пуснах
от тези за интернета.
На снимката - десния включвател,ама иначе си е горния,
действаше "обратно" , абе там за да изключиш двигателя,трябва да дадеш
едно кабелче накъсо към корпуса.Мен поначало не ме бъркаше,помним още,
ама младежта като почне да "краде" лодката ,ще се обърка.
Поиграх си,отворих ключа,и всичко си дойде на душата.
После погледа ми се спъна в соларния панел.Преди 3-4 дена го пробвах,
бачка си,държи си и напрежението регулатора - мислех да го монтирам днес на лодката.
Ама "шестото" дяволче ми намигна,пак да погледна сериозно на момента.
Ивъъъъъъъ
Грешка,че не снимах отначало,затова сега малко обяснения.
Като погледнете над горните болчета,отляво шината си стои цяла,дясната я няма.
Тоест плюса се е изпарил - добре че,е останала една пъпка на корпуса,
та успях да запоя една жичка,та се оправи работата.
После ги лакирах тези места,затова се виждат така де.
и След това се светнах да снимам.
Регулатора си подържа 14,4 V,позачистих му някои "писти",
и там лак,и този път го монтирах директно на панела.
Остана да лепна и няколко кабела на блока с релетата - то големия блок,
ама как да го кажа?
Утре почвам с лодка да се занимавам,при свободно време действам по НИССАНа
КИРО- мир на праха му
- Регистриран на : 16.05.2009
Брой мнения : 21389 Рожд.дaта : 17.12.1957
Години : 66
Re: Сеферка с хидравлика на винта
Оказа се малко свободно време,викам да направя
две три крачки напред още.
Това монтирах
После това
и това
Сега трябва тези кабели да си намерят другарчето,
Ама ако има време утре,ще ги свържа.
две три крачки напред още.
Това монтирах
После това
и това
Сега трябва тези кабели да си намерят другарчето,
Ама ако има време утре,ще ги свържа.
КИРО- мир на праха му
- Регистриран на : 16.05.2009
Брой мнения : 21389 Рожд.дaта : 17.12.1957
Години : 66
Re: Сеферка с хидравлика на винта
бавно но славно
krasimir- ...........................
- Регистриран на : 19.07.2013
Брой мнения : 102 Рожд.дaта : 24.07.1969
Години : 55
Re: Сеферка с хидравлика на винта
Намерих им другарчетата де.
С малки "грешки",едно краче на долния бутон е подпирал на накрайника
на единия маркуч,а той учудващо се оказа,че е "занулен".
Явно имат метални ширмовки отвътре,та ми правеше номера
като включвах помпата - оправих го де
Всички кабели съм ги калайдисал,после един лак отгоре,
и веднага в клемореда - видял съм от предния път грешките,
сега не ги повтарям,въпреки че ядат доста време.
Днес и ауспуха монтирах - стана джижи.
А другото е изхода за водата от помпата
Така са отвън
До тук - ДооОбре стана.
–––– Един простирал на 14-тия етаж,ама залитнал,и хоп зад балкона.
Като стигнал 5-тия етаж си казал:
– до тук добре.....
Че и при мен така.
После запалих мотора,хем да се похваля на един авер,хем ауспуха да видя,
поработи 10 15 сек и спря.
Абе директно си блокира.То още преди два дена изкара един шум,
но си помислих че е паднало нещо дребно до турбината за охлаждане,
отворих там,няма нищо.
Завърта почти оборот,и запира,и в обратната посока е същото.
Един телефон на Панко,ремонта ще хване 350/400лв без да смятаме майсторлъка му.
Така и така ще се отваря мотора - освен развалената част,ще трябват смяна на сегменти,
проверка на клапани,поръчки/доставки - абе по-добре нов мотор.
КАМА не продават части,налага се от HONDA да се поръчват.
Този по фактура струваше 650лв.
Така че:
– и тази година ще е нулева относно риболова с моята лодка.
Сега и да се пъна,няма POWER за действия.
Зачохлям лодката,и почвам само със сервизната дейност.
Зимата ще я мисля.
Ще се оглеждам за мотор около 18 - 20к.с,
въздушно охлаждане,2 цилиндъра.После идва момента,
дали да е дизел или бензин.
Този стоя на лодката над 12 години-изкара си парите де.
два пъти ме дърпаха,над 10 са ме бутали други лодки.
С малки "грешки",едно краче на долния бутон е подпирал на накрайника
на единия маркуч,а той учудващо се оказа,че е "занулен".
Явно имат метални ширмовки отвътре,та ми правеше номера
като включвах помпата - оправих го де
Всички кабели съм ги калайдисал,после един лак отгоре,
и веднага в клемореда - видял съм от предния път грешките,
сега не ги повтарям,въпреки че ядат доста време.
Днес и ауспуха монтирах - стана джижи.
А другото е изхода за водата от помпата
Така са отвън
До тук - ДооОбре стана.
–––– Един простирал на 14-тия етаж,ама залитнал,и хоп зад балкона.
Като стигнал 5-тия етаж си казал:
– до тук добре.....
Че и при мен така.
После запалих мотора,хем да се похваля на един авер,хем ауспуха да видя,
поработи 10 15 сек и спря.
Абе директно си блокира.То още преди два дена изкара един шум,
но си помислих че е паднало нещо дребно до турбината за охлаждане,
отворих там,няма нищо.
Завърта почти оборот,и запира,и в обратната посока е същото.
Един телефон на Панко,ремонта ще хване 350/400лв без да смятаме майсторлъка му.
Така и така ще се отваря мотора - освен развалената част,ще трябват смяна на сегменти,
проверка на клапани,поръчки/доставки - абе по-добре нов мотор.
КАМА не продават части,налага се от HONDA да се поръчват.
Този по фактура струваше 650лв.
Така че:
– и тази година ще е нулева относно риболова с моята лодка.
Сега и да се пъна,няма POWER за действия.
Зачохлям лодката,и почвам само със сервизната дейност.
Зимата ще я мисля.
Ще се оглеждам за мотор около 18 - 20к.с,
въздушно охлаждане,2 цилиндъра.После идва момента,
дали да е дизел или бензин.
Този стоя на лодката над 12 години-изкара си парите де.
два пъти ме дърпаха,над 10 са ме бутали други лодки.
КИРО- мир на праха му
- Регистриран на : 16.05.2009
Брой мнения : 21389 Рожд.дaта : 17.12.1957
Години : 66
Re: Сеферка с хидравлика на винта
Винаги си добре дошъл на моето корабче!
rikitikitavi- ...........................
- Регистриран на : 25.02.2010
Брой мнения : 2280 Рожд.дaта : 12.05.1975
Години : 49
Re: Сеферка с хидравлика на винта
КИРО написа:...
Така че:
– и тази година ще е нулева относно риболова с моята лодка...Зачохлям лодката,...
Абе, капитане, , не се ли предаваш много лесно?
Толкова опити и мерак, а и сезон време имаш още! То ясно, че всичко е с пари, ама ...
icokanev- ...........................
- Регистриран на : 12.09.2010
Брой мнения : 3874 Рожд.дaта : 02.02.1963
Години : 61
Re: Сеферка с хидравлика на винта
КИРО написа:....................
Така че:
– и тази година ще е нулева относно риболова с моята лодка.
Сега и да се пъна,няма POWER за действия.
Зачохлям лодката,и почвам само със сервизната дейност.
..............................
Абе младеж, от половин година ти стискам пръсти, ..... та чак артрит хванах
и накрая ....... =зачохлям лодката=.
Любак- глоб.модератор
- Регистриран на : 21.05.2009
Брой мнения : 11761 Рожд.дaта : 19.07.1953
Години : 71
Re: Сеферка с хидравлика на винта
Любо,не ме питай как се чувствам.
Завърших всичко,чух му гласа,пали по бързо и от Пайнера,
Всички системи заработиха от раз,
и съм в шах,не знам какво се случи?
Бях си поставил задача,преди да я пусна да навъртя
тук 20 часа работа,като приложа всякакви отежняващи процедури
при работа,които мога да си ги помисля в морето.
Едно бързо превключване напред,веднага стоп,и пак веднага напред,на малки обороти
на двигателя направиха този проблем.
За да разбера какво е станало,мотора трябва да излезе навън.
Кабели,маркучи,източване на резервоара,и още куп
болтчета за развиване.
И ще се установи,че някаква част е сдала малко багажа,която
китайците не продават,и т.н.
Явно ще се отива на нов мотор.
Завърших всичко,чух му гласа,пали по бързо и от Пайнера,
Всички системи заработиха от раз,
и съм в шах,не знам какво се случи?
Бях си поставил задача,преди да я пусна да навъртя
тук 20 часа работа,като приложа всякакви отежняващи процедури
при работа,които мога да си ги помисля в морето.
Едно бързо превключване напред,веднага стоп,и пак веднага напред,на малки обороти
на двигателя направиха този проблем.
За да разбера какво е станало,мотора трябва да излезе навън.
Кабели,маркучи,източване на резервоара,и още куп
болтчета за развиване.
И ще се установи,че някаква част е сдала малко багажа,която
китайците не продават,и т.н.
Явно ще се отива на нов мотор.
КИРО- мир на праха му
- Регистриран на : 16.05.2009
Брой мнения : 21389 Рожд.дaта : 17.12.1957
Години : 66
Re: Сеферка с хидравлика на винта
Кире,ти първо намери причината за аварията.Да не нещо както обясняваш от тези бързи превключвания,тази маслена помпа или каквото е там да не може да реагира така бързо и да се получава някакъв удар и да се къса колянов вал или нещо подобно.В новите неща винаги има за доизкусуряване,ама чак да ти чупи двигателя....гадничко е.Успех,като те знам с какъв мерак я подготвяше за сезона.
мечока- ...........................
- Регистриран на : 06.04.2015
Брой мнения : 138 Рожд.дaта : 02.10.1968
Години : 56
Re: Сеферка с хидравлика на винта
Почти знам как се чувстваш,ама не унивай Киро,не се предавай.Намери причината и тогава решавай какво да правиш .Успех и търпение ти пожелавам .
roko koko- ...........................
- Регистриран на : 14.09.2010
Брой мнения : 4391 Рожд.дaта : 23.04.1975
Години : 49
Re: Сеферка с хидравлика на винта
Тук оборотомера показва 6.8
Което означава,че след пускането на системата,мотора е отработил
6.8 часа.
А общо мисля че е минал над 1000 часа.
Honda 390GX струва 2174 лв.
Аналога му -демек моя мотор - 650 лв.
Без стартер - 550 лв.
Имаме няколко механици от село по корабите,та тяхното
мнение е - клапан.Там е станало нещо.
И какво искам,това не е мотор за лодка морско изпълнение.
Пак че е издържал 10 и кусур години.
Морския въздух е страшна работа,а моята лодка стои нон стоп до водата,
денонощно,6 години.И още 4-5 преди това.
Има и 2-3 БРИГА,те са по 18к.с,два цилиндъра,пак бензинка,дават го по
каталог 900гр/час разход,ама имат няколко въпросителни.
Иначе гледам цени от порядъка на 450-520 лв.
Имат стартер,зареждане на акумулатора,нямат въже за стартер.
А там правят доста проблеми до колкото разбрах.
Реално КАМАта ми прави за сефте проблем през всичките тези години.
Изключвам задръстването на въздушния филтър,и 2-3 проблема със стартера.
Така че,най-вероятно пак такъв мотор ще си взема.
Но без бързане - догодина ще вкарам лодката.
Имам си резервен вариант,в момента на моя хелинг стои една ЯЛ-4ка.
Има двгател 2Т 6 к.с./а Ефо има 2Т Ямаха 9.9к.с.
И в двата варианта комбинациите са добри.Ще видя
Камбата да ми даде ключ от неговата барака,там мога да си държа единия мотор.
Има решения - сега мятам лодките,жалко че изгубих времето на хората.
Което означава,че след пускането на системата,мотора е отработил
6.8 часа.
А общо мисля че е минал над 1000 часа.
Honda 390GX струва 2174 лв.
Аналога му -демек моя мотор - 650 лв.
Без стартер - 550 лв.
Имаме няколко механици от село по корабите,та тяхното
мнение е - клапан.Там е станало нещо.
И какво искам,това не е мотор за лодка морско изпълнение.
Пак че е издържал 10 и кусур години.
Морския въздух е страшна работа,а моята лодка стои нон стоп до водата,
денонощно,6 години.И още 4-5 преди това.
Има и 2-3 БРИГА,те са по 18к.с,два цилиндъра,пак бензинка,дават го по
каталог 900гр/час разход,ама имат няколко въпросителни.
Иначе гледам цени от порядъка на 450-520 лв.
Имат стартер,зареждане на акумулатора,нямат въже за стартер.
А там правят доста проблеми до колкото разбрах.
Реално КАМАта ми прави за сефте проблем през всичките тези години.
Изключвам задръстването на въздушния филтър,и 2-3 проблема със стартера.
Така че,най-вероятно пак такъв мотор ще си взема.
Но без бързане - догодина ще вкарам лодката.
Имам си резервен вариант,в момента на моя хелинг стои една ЯЛ-4ка.
Има двгател 2Т 6 к.с./а Ефо има 2Т Ямаха 9.9к.с.
И в двата варианта комбинациите са добри.Ще видя
Камбата да ми даде ключ от неговата барака,там мога да си държа единия мотор.
Има решения - сега мятам лодките,жалко че изгубих времето на хората.
КИРО- мир на праха му
- Регистриран на : 16.05.2009
Брой мнения : 21389 Рожд.дaта : 17.12.1957
Години : 66
Re: Сеферка с хидравлика на винта
Преместих темата,та да ви насоча.
И надписите бях ги сложил де.
Има още един елемент за монтаж,после ще го покажа,
ако оня серсем се сети,че съм му го поръчал.
Ефо ще го подсети де.
И надписите бях ги сложил де.
Има още един елемент за монтаж,после ще го покажа,
ако оня серсем се сети,че съм му го поръчал.
Ефо ще го подсети де.
КИРО- мир на праха му
- Регистриран на : 16.05.2009
Брой мнения : 21389 Рожд.дaта : 17.12.1957
Години : 66
Re: Сеферка с хидравлика на винта
Преди час отворихме мотора - ба си мамата,в шах съм,ама не и МАТ.
По-късно подробности.Както се полага де.
По-късно подробности.Както се полага де.
КИРО- мир на праха му
- Регистриран на : 16.05.2009
Брой мнения : 21389 Рожд.дaта : 17.12.1957
Години : 66
Re: Сеферка с хидравлика на винта
Писна ми да чистя лепило,вчера го дадох на свободен режим.
До към 10 часа се занимавах с вадене на семена от градинската продукция,
че ей сега ще дойде времето пак да сеем.
После едно кафе,ама навън стана фурна,айде в сервиза - там ми е гот да си стоя,
даже и без да бачкам,поне свободно си слушам музика,без да преча на бабата.С турските сериали,
гък не дава да кажеш,еваларка на човека измислил слушалките - голям кеф са.
Ама в сервиза са две по 15 вата,често ги давам на маск колоните.
ИИИИииии,по едно време както си гледам навън лодкта,отнякъде ме бъзикна
ангела закрилник,и след по-малко от час,мотора на лодката беше готов да излезе навън.
Ама го оставихме за днес,че вчера Никито беше нощна смяна.
Днес преди обяд вкарахме мотора при него,и пуснахме да се източва маслото.
Вечерта,газ - абе исках да видя де е грешката.
Малко снимки за архива
Почваме да отваряме картера.Значи,този се отваря отпред,не отдолу.
Това е в картера на КАМАта
За наше най-голямо учудване,нищо подозрително не намерихме там,а вала си
продължаваше да се спира на една определена точка.
Решихме да отворим и главата.
Клапаните са тук.
В дясно са повдигачите на клапаните
Амиииии,отваряме главата - тук са двата скришни болта
А това е дяволчето,дето ми скапа настроението и живота.
На буталото се вижда една стрелка,внимателно се вгледайте по ръба на буталото,има едно чуждо тяло там.
Те то ми е "бръкнало в здравето",чката му.
Сложих го сега на айкъръ парчето,по-добре да се види
И идва момента на отговора - това е алуминиево парче,ама как е попаднало там?
ОК,лента алуминиева,ама поне 5-6см дълга и към сант широка,отде е минала?
Мотора е над 1000 часа работа,как баш сега дойде на гюме тая "тенекия"?
Добрата новина е,че всички части по двигателя са перфектни,само единия клапан
не е затварял напълно.
Ще ги паснем клапаните,затова и ги отворихме де.
Сега ми трябва тази гарнитура,всичко друго е шест в двигателя.
До към 10 часа се занимавах с вадене на семена от градинската продукция,
че ей сега ще дойде времето пак да сеем.
После едно кафе,ама навън стана фурна,айде в сервиза - там ми е гот да си стоя,
даже и без да бачкам,поне свободно си слушам музика,без да преча на бабата.С турските сериали,
гък не дава да кажеш,еваларка на човека измислил слушалките - голям кеф са.
Ама в сервиза са две по 15 вата,често ги давам на маск колоните.
ИИИИииии,по едно време както си гледам навън лодкта,отнякъде ме бъзикна
ангела закрилник,и след по-малко от час,мотора на лодката беше готов да излезе навън.
Ама го оставихме за днес,че вчера Никито беше нощна смяна.
Днес преди обяд вкарахме мотора при него,и пуснахме да се източва маслото.
Вечерта,газ - абе исках да видя де е грешката.
Малко снимки за архива
Почваме да отваряме картера.Значи,този се отваря отпред,не отдолу.
Това е в картера на КАМАта
За наше най-голямо учудване,нищо подозрително не намерихме там,а вала си
продължаваше да се спира на една определена точка.
Решихме да отворим и главата.
Клапаните са тук.
В дясно са повдигачите на клапаните
Амиииии,отваряме главата - тук са двата скришни болта
А това е дяволчето,дето ми скапа настроението и живота.
На буталото се вижда една стрелка,внимателно се вгледайте по ръба на буталото,има едно чуждо тяло там.
Те то ми е "бръкнало в здравето",чката му.
Сложих го сега на айкъръ парчето,по-добре да се види
И идва момента на отговора - това е алуминиево парче,ама как е попаднало там?
ОК,лента алуминиева,ама поне 5-6см дълга и към сант широка,отде е минала?
Мотора е над 1000 часа работа,как баш сега дойде на гюме тая "тенекия"?
Добрата новина е,че всички части по двигателя са перфектни,само единия клапан
не е затварял напълно.
Ще ги паснем клапаните,затова и ги отворихме де.
Сега ми трябва тази гарнитура,всичко друго е шест в двигателя.
КИРО- мир на праха му
- Регистриран на : 16.05.2009
Брой мнения : 21389 Рожд.дaта : 17.12.1957
Години : 66
Re: Сеферка с хидравлика на винта
Кире не разбрах от къде е дошло чуждото тяло ? Огледа ли всичко ?
Последната промяна е направена от gogata1 на Пон 28 Авг 2017 - 22:27; мнението е било променяно общо 1 път
gogata1- ...........................
- Регистриран на : 13.11.2012
Брой мнения : 2030 Рожд.дaта : 21.10.1963
Години : 61
Re: Сеферка с хидравлика на винта
Давай, сглобявай по-бързо тогава и да си готов за чернокопа тая есен
Plamen- ...........................
- Регистриран на : 10.11.2012
Брой мнения : 1777 Рожд.дaта : 12.04.1974
Години : 50
Re: Сеферка с хидравлика на винта
Там е голямата въпросителна - не можем да разберем как е влязло,gogata1 написа:Кире не разбрах от къде е дошло чуждото тяло ? Огледа ли всичко ?
и от къде ?
КИРО- мир на праха му
- Регистриран на : 16.05.2009
Брой мнения : 21389 Рожд.дaта : 17.12.1957
Години : 66
Re: Сеферка с хидравлика на винта
Явно през клапаните трябва да е минала. Зад тях проверихте ли някъде да не се е "отлюспила"?
Plamen- ...........................
- Регистриран на : 10.11.2012
Брой мнения : 1777 Рожд.дaта : 12.04.1974
Години : 50
Re: Сеферка с хидравлика на винта
Сигурно е останало от предното отваряне на мотора, сега му дошло на ум да запецне
Моряка- глоб.модератор
- Регистриран на : 15.05.2009
Брой мнения : 8116 Рожд.дaта : 30.12.1967
Години : 56
Re: Сеферка с хидравлика на винта
Няма предно отваряне Ванка,това му е сефтето.
Пламене,всичко под лупа огледахме,няма индикации за повреди.
Алуминиева ламаринка,вече яко пресована.Смукателния клапан
не е работил,личи си по него нагара,няма го пръстена,който се получава
при допира с леглото на клапана.Може отдавна да е влязла ламаринката,
и лека полека да е пътувала към цилиндъра.
Както и да е,днес ще ходя да търся гарнитура,в краен случай
да ми правят такава,утре може и да го сглобим двигателя.
Поне се успокоих,че самия мАтор е ОК.
Има време да я пусна на вода,и да направя пробите.
Пламене,всичко под лупа огледахме,няма индикации за повреди.
Алуминиева ламаринка,вече яко пресована.Смукателния клапан
не е работил,личи си по него нагара,няма го пръстена,който се получава
при допира с леглото на клапана.Може отдавна да е влязла ламаринката,
и лека полека да е пътувала към цилиндъра.
Както и да е,днес ще ходя да търся гарнитура,в краен случай
да ми правят такава,утре може и да го сглобим двигателя.
Поне се успокоих,че самия мАтор е ОК.
Има време да я пусна на вода,и да направя пробите.
КИРО- мир на праха му
- Регистриран на : 16.05.2009
Брой мнения : 21389 Рожд.дaта : 17.12.1957
Години : 66
Re: Сеферка с хидравлика на винта
Капсуловката на някой лагер
chapara- ...........................
- Регистриран на : 18.05.2009
Брой мнения : 14312 Рожд.дaта : 04.02.1960
Години : 64
Страница 11 от 13 • 1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13
Страница 11 от 13
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите
Пет 15 Ное 2024 - 20:06 by Димитър Маринчев
» КЪДЕ КЪЛВЕ ЗАРГАН В МОМЕНТА?
Съб 26 Окт 2024 - 20:36 by Димитър Маринчев
» КЪДЕ КЪЛВЕ КЕФАЛ, ПЛАТЕРИНА И ИЛАРИЯ В МОМЕНТА?
Вто 22 Окт 2024 - 19:41 by Димитър Маринчев
» За гъби
Нед 13 Окт 2024 - 16:48 by Димитър Маринчев
» С лодка в морето - 2024
Пет 11 Окт 2024 - 14:44 by Димитър Маринчев
» Около Бургас
Чет 3 Окт 2024 - 21:05 by Димитър Маринчев
» КЪДЕ КЪЛВЕ САФРИД В МОМЕНТА?
Пон 23 Сеп 2024 - 20:59 by Димитър Маринчев
» КЪДЕ КЪЛВЕ ХАМСИЯ В МОМЕНТА
Нед 11 Авг 2024 - 22:20 by Димитър Маринчев
» Light Rock Fishing
Нед 4 Авг 2024 - 23:36 by Димитър Маринчев
» Сезон 2024
Сря 31 Юли 2024 - 9:39 by boysa
» Зарибяване с пъстърва
Вто 21 Май 2024 - 14:05 by icokanev
» КЪДЕ КЪЛВЕ КАЯ В МОМЕНТА?
Съб 18 Май 2024 - 19:37 by Димитър Маринчев
» Форумът осиротя
Пет 17 Май 2024 - 10:56 by icokanev
» Риболов на лихнос пред Каваците и Дюни
Чет 29 Фев 2024 - 11:35 by Димитър Маринчев
» Сезон 2023
Сря 21 Фев 2024 - 16:40 by boysa