Австралия
+12
Любак
rap66
Тедо
Петър Василев
hristo 79
ПЛУВЧО
boysa
Pesho N.Zagora
EU_BG_akademika
DOCTORABukarNo1
Георги Вутов
rikitikitavi
16 posters
Страница 1 от 2
Страница 1 от 2 • 1, 2
Австралия
Мен вятъра ме отвя от другата страна на земното кълбо и то без въдици в куфара. Ама намерих една мисина и шепа куки. С няколко лентички от наилон и няколко речни куки 8ци направих нещо като чипаре. На него хвянах
Сиика:
[You must be registered and logged in to see this image.]
Марийка:
[You must be registered and logged in to see this image.]
И Пенка:
[You must be registered and logged in to see this image.]
Ама да не се излагам кажете как точно се готвят и как им викате по ваше му.
Пп нета ич го няма. Вие пишете аз кат мога ще чета.ку фана нещо различно ще пробвсм да го пусна. Иначе имам и една риба хирург и няколко барбуни.
rikitikitavi- ...........................
- Регистриран на : 25.02.2010
Брой мнения : 2279 Рожд.дaта : 12.05.1975
Години : 48
Re: Австралия
rikitikitavi написа:
Мен вятъра ме отвя от другата страна на земното кълбо и то без въдици в куфара.
Голяма грешка
А за рибите не знам какви са , но ако и ти не знаеш е по добре на принципа Catch and Release както правя и аз , не че ако се познават пак е гаранция ама... На скоро едни колеги се натровиха уж баракуда ама тая баракуда пък яла някви отровни коралови рибки и по спешност доктор , инжекции и по 1 торба хапчета
Георги Вутов- ...........................
- Регистриран на : 22.09.2011
Брой мнения : 1004 Рожд.дaта : 11.09.1983
Години : 40
Re: Австралия
Сийка е австралийска лупина. Името и се превежда на бългаски като "морска свиня". Яде се пържена и печена, костелива е. Втората риба е фагри - common sea bream. Яде се всякак дори и на сашими. Третият изврег е някакъв австралийски морски каленик който не съм виждал. Как се яде - питай аборигените :-)
Бравос за улова!
DOCTORABukarNo1- ...........................
- Регистриран на : 05.08.2009
Брой мнения : 445 Рожд.дaта : 23.12.1961
Години : 62
Re: Австралия
DOCTORABukarNo1 написа:
Бравос за улова!
+ 1 Стигане нямаш ей......цар си
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 60
Re: Австралия
Браус па си измисли въдица па риби хвана цар си найстина .
Pesho N.Zagora- ...........................
- Регистриран на : 19.11.2009
Брой мнения : 2566 Рожд.дaта : 15.04.1970
Години : 54
Re: Австралия
Последното е някакъв папагал много ценен от филипинците. Бяло месо без кости.
Мерси за помоща. Днес хванах набързо една кофа рибета като дърпани минокопи. Като дойде силен нет ще ги покажа да търсим и те какви са.
Мерси за помоща. Днес хванах набързо една кофа рибета като дърпани минокопи. Като дойде силен нет ще ги покажа да търсим и те какви са.
rikitikitavi- ...........................
- Регистриран на : 25.02.2010
Брой мнения : 2279 Рожд.дaта : 12.05.1975
Години : 48
Re: Австралия
Ако последната риба е папагал - прилича на такaва - значи е деликатес, пък е и с добър размер за папагал!
Браво!
Браво!
DOCTORABukarNo1- ...........................
- Регистриран на : 05.08.2009
Брой мнения : 445 Рожд.дaта : 23.12.1961
Години : 62
Re: Австралия
Ето и една кофа с Иванки. Размер около 300гр едната. Няколко скумриики със сафридски размер също се мяркат в калабалъка.
При нас малко напечена стана работата. Еени урагани сериозни от Антарктика се въртят наоколо. Па току на закачат. Отделно са се размножили някакви комари носещи вирус подобен на маларията ама този не се лекувал. Че сме предупредени. Който го ухапе комар да чака един месец минимум температура,треска и отпадналост.
Това хич обаче не ни отчайва. Аз си купих репилент и сега връзвам поредното чипаре от оранжев сезалов чувал.
rikitikitavi- ...........................
- Регистриран на : 25.02.2010
Брой мнения : 2279 Рожд.дaта : 12.05.1975
Години : 48
Re: Австралия
Благодаря Ники!
Да ви се махат ветровете и да ви отворят пътя. Много красиви рибки пък за майсторлъка да ги хванеш
boysa- ...........................
- Регистриран на : 19.06.2012
Брой мнения : 929 Рожд.дaта : 22.08.1976
Години : 47
Re: Австралия
Няма,няма при теб!Такъми правиш от квот има и пак Фащаш вкусни риПки!Утре да не разплетеш чорапите за корда?ДърпайиииИИИИ!Кога друг път,ще ти падне даФърГаШ куки из Австралийско.
ПЛУВЧО- ...........................
- Регистриран на : 19.12.2009
Брой мнения : 7387 Рожд.дaта : 01.12.1970
Години : 53
Re: Австралия
Туй за чорапите е добра идея. Моми на кораба много. Калви чорапи да разплитам и някаква идея за разплитане на нещо друго няма ли.
rikitikitavi- ...........................
- Регистриран на : 25.02.2010
Брой мнения : 2279 Рожд.дaта : 12.05.1975
Години : 48
Re: Австралия
Браво Ники , явно много бързо са те изстреляли щом без въдица си тръгнал ама то по пристанищата ще намериш заместител ти си изобретателен! Без аварии и за пролетния сафрид вкъщти
hristo 79- ...........................
- Регистриран на : 07.12.2010
Брой мнения : 73 Рожд.дaта : 30.01.1979
Години : 45
Re: Австралия
Ето и скумрии и няколко поотраснали барбунки
[You must be registered and logged in to see this image.]
А сега се сетете какво им се е случило след снимката
Ето подсказка:на едно тайно тайно място през девет стръмни стълби та на десетата, високо горе в комина
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
А сега се сетете какво им се е случило след снимката
Ето подсказка:на едно тайно тайно място през девет стръмни стълби та на десетата, високо горе в комина
[You must be registered and logged in to see this image.]
rikitikitavi- ...........................
- Регистриран на : 25.02.2010
Брой мнения : 2279 Рожд.дaта : 12.05.1975
Години : 48
Re: Австралия
Нагоре ясно, а надолу докъде стига тоз комин, до печката на готвача или до главния двигател
rap66- ...........................
- Регистриран на : 11.03.2010
Брой мнения : 705 Рожд.дaта : 04.02.1964
Години : 60
Re: Австралия
До машинното стига , само не знам няма ли да се опекат тия риби там
Георги Вутов- ...........................
- Регистриран на : 22.09.2011
Брой мнения : 1004 Рожд.дaта : 11.09.1983
Години : 40
Re: Австралия
Въдици нарочно не взех. Да не дърпам опашката на котето. Горе под кумина тъкмо за 4дена изсъхват малките и сшза 7дена големките.
Колкото до едрите рибки имам един скорпид над кило и половина ама беше налетял на самоделната ми калмарка и падна обратно у водата.
Колкото до едрите рибки имам един скорпид над кило и половина ама беше налетял на самоделната ми калмарка и падна обратно у водата.
rikitikitavi- ...........................
- Регистриран на : 25.02.2010
Брой мнения : 2279 Рожд.дaта : 12.05.1975
Години : 48
Re: Австралия
[You must be registered and logged in to see this image.]
Ето и един петнист лаврак. За съжаление телефона не успя да хвянище цялата красота на рибата.
Така като гледам товя е последната риба от Австралия. Слее два дена тръгвяме към Европа.
Ето и един петнист лаврак. За съжаление телефона не успя да хвянище цялата красота на рибата.
Така като гледам товя е последната риба от Австралия. Слее два дена тръгвяме към Европа.
rikitikitavi- ...........................
- Регистриран на : 25.02.2010
Брой мнения : 2279 Рожд.дaта : 12.05.1975
Години : 48
Re: Австралия
И по добре, че от това, което съм чел и гледал, знам че coast guard им хич не си пополюва и имат строги правила за риболов.....rikitikitavi написа:
Така като гледам товя е последната риба от Австралия. Слее два дена тръгвяме към Европа.
А тия с тия количества....едва ли ще си им симпатичен...
Иначе за риболова
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 60
Re: Австралия
rikitikitavi написа:.........Ето и един петнист лаврак. .........
Лъжльо, ....... това е по-скоро Перка или Ханос (по гръцкому).
Е поначеса крастата Ники по топлите морета.
А ние тук дзиндзирикаме още.
Леко и безаварийно прибиране.
Любак- глоб.модератор
- Регистриран на : 21.05.2009
Брой мнения : 11760 Рожд.дaта : 19.07.1953
Години : 70
Re: Австралия
Португалия
Пристанище дето има шанс за риболов. Вместо това се получи един луд ден. Чакайте да ви го разкажа. Да се почувствате като мен на презокеански круиз с пасажерски кораб.
6:48-звъни енергично телефона да съм се смъквал в машината. Поради това,че уж трябва да почнем в осем работата се досещам,че има проблем. Минута и половина по -късно съм с шест етажа и по-ниско и един коридор по-далече от моята кабина. Маневрата за пристигане доло е към края си и ще се палят двата генератора да минем на чист дизел. Щото от 38часа обръщаме главните машини на дизел ама нещо се омеси дизела с мазута и сме на 86% обърнати. С други думи сярното ни съдържание в горивото е малко над нормата и не можем да го ползваме в пристанището. Все пак има няколко минути до палене на дизелите и отивам да си направя сандвич. Една сцепена на две земелка с шест резенчета кашкавал и малко сол. Това е закуската ми.Слизам в машината захапвяйки първата хапка.
7:12звъни се в машината, че е дошла бункер барджата дето ще ни зарежда с дизел. Вахтения механик като един отговорен механик на бункера е изгонен да си подготвя нещата. Аз му поемам края на маневрата. Едновременно с това се опитвам да разсъня двамата чистача дето уж трябва да очакват неочаквано обаждане. Няколко минути след товя захапал наполовина изядения сандвич се боря с отвярянето на индикаторните кранове на главните машини.
7:50трябва да ходя да сутрешната сбирка на работниците в машината. Работа трябва да разпределям по хората. Не че общо взето всеки не си знае работата ама за кризисните ситуации трябва поименно да нареждам. Да организирам резервни части от склада да се извадят щот склададжиите ги мързи и да дишат. Да видя всички ли са се събудили и дсли някоя мома не е изтощила твърде много някого. И да им разпиша работните листи и да проверя всеки дали е с нужния тип обувки с железни бомбета(с други думи да настъпя енергично по пръстите всеки с неправилни обувки и така да му спестя глобата ако сеифти офицера го хване)
8:00подготвяме да мием турбината на трета главна машина.
Едновременно с това вкарваме двата дизела в работа и спираме останалите три машини.
8:20 бункера е започнал без проблеми. Всичко е спокоино. Почвяме да отваряме всички маслени филтри на четвърта машина. Вече сме им подминали времето за смяна.
8:50всичко си върви както трябва. Четирите главни машини са спрени а двата агрегата си вървят и ток правят. Имам време да си направя едно кафе. Идва хотел инженера. Капело вода в пералното да съм му кажел ко да прави. Оставям кафето. Наполовина. В пералното капе вода. Бавно иапе. Казввм да съборят еди кое си парче от тавана и да ми се обадят да оправя теча. Работата е за десет минути реално.
9:15допивам си кафето. Живота е хубав.
9:30стругаря му трябвало една ееи ква си гумичка да направил хидро мотора. Ама такава гумичка нямало -да съм намерил почти същата. Намирам нещо подобно. Трябвя да се режи и лепи ама човека доволен.
9:45машинния механик пък искал осем разпръсквача за дюзи. Няма как ,намирам склададжията и поръчвам.
10:43търсил ме по спешност механика дето приема бункера. Намирам го. Човека леко стресиран и вкиснат. Избил тавана на еиния дънен танк дето приемал дизел в него.Ама тавана на танка се явява под на едно помещение .Отделението на климатичните компресори(100тина квадратни метра) е с почти един пръст черен дизел залято.
10:50обявил съм аврал на всички. С педесет кила парцали ограничавяме теча и рязлива. Навирам всички от машината на четири крака между тръбите да бършат.Още толкова парцали отиват и за бърсането. Последен научава за това шефа. Не нещо друго ами като не си дига телефона няма го издирвам я. Докато дойде половината разлив го няма. Щото ако ни усетят от бункер барджата и ще ни арестуват за дълго време. Добре разлива е вътре в машината далече от странични очи. Жив късмет.
11:25всичко е овладяно. Десет човека са голяма сила на полу равен терен. Оставям ги да довършат подробностите и да преберът чувалите с дизелирани парцали. Започвяме подготовка за отплавяне.
11:30докато продухват главните машини се изстрелвам на обяд. Десет минути след това съм пак в машината че палим. Нося си купичката с десерта да си доям. Шефа като малко по отговорен е със супата си в машината. Време няма ич за ядене.
12:15 тъкмо спираме агрегатите и около единия се образува голям разлив на дизел. Увеличавящ се. Викам по спешност отговорния механик за агрегата и почваме( след малко крясъци между слезлия и намерилия разлива) да сваляме капаците. От седми цилиндър присмехулно на три фонтана шурти дизел.
12:25 тръбата е свалена за отрицателно време,нови гарнитури и монтаж. Обезвъздушавянето на системата го правя енергично по старите правила. Фонтан да има въздух да няма.
12:45готов е агрегата. През това време останалите са запалили главните машини и чакаме да потегляме. Имаме проверяващ от компанията и е в цпу то. Ич не ми пука. Обяснявам набързо ко от де и защо е текло и ко му се е случило.
12:55бягам при хората за следобедно разпределение на работата.
13:20най накрая ход. Следват час и нещо маневри.
15:10свободна машина. Пилота е свален. Почваме нашата си част от маневрата. Да запалим двата дизела отново,да ги вземем под товар и да включим четирите главни машини на винтовете.
15инещо си. Оказва се че вахтите нещо не са се разбрали кой да пълни гориво. Единия касал на другия ,а той казал на третия пък той казал на първия. Резултат. Цистерната с дизела е останала почти напълно празна. След два часа ще сме изгаснали напълно по целия кораб. Кошмар е малко да се нарече. Следвакряскане от страна на шефа по всеки мернал се. После бягане и отваряне на разни кранове и подобните му. Близо час докато почнем да качваме ниво в цистерната. Прескочихме. Едновременно с това се опитваме да изстудяваме дизела да работят по добле двигателите.
16:30вече сме на.пълен ход. Малко ми се огъват краката ама до края на работния ден остават минути.
Почваме да правим диагностика на единия главен двигател че вече на дизел е с други парамери от колкото на мазут. Поливин час напред назад. После наместване горивоподаввнето на едната горивна помпа и то станало време за вечеря.
17:20избива горивна тръба на втора машина. От капки минава на шуртене. Почваме авариино да сваляме оборотите за да успеем да спрем двигателя. Почвам да издирвам хората дето са ми нужни. Те обаче са на вечеря. Минава малко време но са на линия. Спираме двигателя. Около него има петно от миришещ на развалено дизел. Половината двигател и аз в това число сме оляни.
18:10почвяме смяна на тъбичката. Двайсет санта дълга и един сантиметър дебела. Отнема ни осем минути. С изработването на новата и поставянето и на място.
18:20подготовка за палене докато се отвярят горивните кранове. Те пък се отварят пълзешком за да не загаснат останалите двигатели.
18:30палим в момента на последно завъртане на втория горивен кран. Почваме да наместваме съидинителите и да вкарваме машините в режим.
18:45,край. Измъкваме се от машината. Да се оправят вахтите сами. Време е за вечеря. На вечеря всички в официални униформени костюми,а машинната команда в гащиризони със странно меришещи петна. Добре,че нашата.маса е в страни от тези с костюмите точно поради такива ситуации.
19:30време е да си запаля една пуричка. Най-накрая спокойствие.
Пристанище дето има шанс за риболов. Вместо това се получи един луд ден. Чакайте да ви го разкажа. Да се почувствате като мен на презокеански круиз с пасажерски кораб.
6:48-звъни енергично телефона да съм се смъквал в машината. Поради това,че уж трябва да почнем в осем работата се досещам,че има проблем. Минута и половина по -късно съм с шест етажа и по-ниско и един коридор по-далече от моята кабина. Маневрата за пристигане доло е към края си и ще се палят двата генератора да минем на чист дизел. Щото от 38часа обръщаме главните машини на дизел ама нещо се омеси дизела с мазута и сме на 86% обърнати. С други думи сярното ни съдържание в горивото е малко над нормата и не можем да го ползваме в пристанището. Все пак има няколко минути до палене на дизелите и отивам да си направя сандвич. Една сцепена на две земелка с шест резенчета кашкавал и малко сол. Това е закуската ми.Слизам в машината захапвяйки първата хапка.
7:12звъни се в машината, че е дошла бункер барджата дето ще ни зарежда с дизел. Вахтения механик като един отговорен механик на бункера е изгонен да си подготвя нещата. Аз му поемам края на маневрата. Едновременно с това се опитвам да разсъня двамата чистача дето уж трябва да очакват неочаквано обаждане. Няколко минути след товя захапал наполовина изядения сандвич се боря с отвярянето на индикаторните кранове на главните машини.
7:50трябва да ходя да сутрешната сбирка на работниците в машината. Работа трябва да разпределям по хората. Не че общо взето всеки не си знае работата ама за кризисните ситуации трябва поименно да нареждам. Да организирам резервни части от склада да се извадят щот склададжиите ги мързи и да дишат. Да видя всички ли са се събудили и дсли някоя мома не е изтощила твърде много някого. И да им разпиша работните листи и да проверя всеки дали е с нужния тип обувки с железни бомбета(с други думи да настъпя енергично по пръстите всеки с неправилни обувки и така да му спестя глобата ако сеифти офицера го хване)
8:00подготвяме да мием турбината на трета главна машина.
Едновременно с това вкарваме двата дизела в работа и спираме останалите три машини.
8:20 бункера е започнал без проблеми. Всичко е спокоино. Почвяме да отваряме всички маслени филтри на четвърта машина. Вече сме им подминали времето за смяна.
8:50всичко си върви както трябва. Четирите главни машини са спрени а двата агрегата си вървят и ток правят. Имам време да си направя едно кафе. Идва хотел инженера. Капело вода в пералното да съм му кажел ко да прави. Оставям кафето. Наполовина. В пералното капе вода. Бавно иапе. Казввм да съборят еди кое си парче от тавана и да ми се обадят да оправя теча. Работата е за десет минути реално.
9:15допивам си кафето. Живота е хубав.
9:30стругаря му трябвало една ееи ква си гумичка да направил хидро мотора. Ама такава гумичка нямало -да съм намерил почти същата. Намирам нещо подобно. Трябвя да се режи и лепи ама човека доволен.
9:45машинния механик пък искал осем разпръсквача за дюзи. Няма как ,намирам склададжията и поръчвам.
10:43търсил ме по спешност механика дето приема бункера. Намирам го. Човека леко стресиран и вкиснат. Избил тавана на еиния дънен танк дето приемал дизел в него.Ама тавана на танка се явява под на едно помещение .Отделението на климатичните компресори(100тина квадратни метра) е с почти един пръст черен дизел залято.
10:50обявил съм аврал на всички. С педесет кила парцали ограничавяме теча и рязлива. Навирам всички от машината на четири крака между тръбите да бършат.Още толкова парцали отиват и за бърсането. Последен научава за това шефа. Не нещо друго ами като не си дига телефона няма го издирвам я. Докато дойде половината разлив го няма. Щото ако ни усетят от бункер барджата и ще ни арестуват за дълго време. Добре разлива е вътре в машината далече от странични очи. Жив късмет.
11:25всичко е овладяно. Десет човека са голяма сила на полу равен терен. Оставям ги да довършат подробностите и да преберът чувалите с дизелирани парцали. Започвяме подготовка за отплавяне.
11:30докато продухват главните машини се изстрелвам на обяд. Десет минути след това съм пак в машината че палим. Нося си купичката с десерта да си доям. Шефа като малко по отговорен е със супата си в машината. Време няма ич за ядене.
12:15 тъкмо спираме агрегатите и около единия се образува голям разлив на дизел. Увеличавящ се. Викам по спешност отговорния механик за агрегата и почваме( след малко крясъци между слезлия и намерилия разлива) да сваляме капаците. От седми цилиндър присмехулно на три фонтана шурти дизел.
12:25 тръбата е свалена за отрицателно време,нови гарнитури и монтаж. Обезвъздушавянето на системата го правя енергично по старите правила. Фонтан да има въздух да няма.
12:45готов е агрегата. През това време останалите са запалили главните машини и чакаме да потегляме. Имаме проверяващ от компанията и е в цпу то. Ич не ми пука. Обяснявам набързо ко от де и защо е текло и ко му се е случило.
12:55бягам при хората за следобедно разпределение на работата.
13:20най накрая ход. Следват час и нещо маневри.
15:10свободна машина. Пилота е свален. Почваме нашата си част от маневрата. Да запалим двата дизела отново,да ги вземем под товар и да включим четирите главни машини на винтовете.
15инещо си. Оказва се че вахтите нещо не са се разбрали кой да пълни гориво. Единия касал на другия ,а той казал на третия пък той казал на първия. Резултат. Цистерната с дизела е останала почти напълно празна. След два часа ще сме изгаснали напълно по целия кораб. Кошмар е малко да се нарече. Следвакряскане от страна на шефа по всеки мернал се. После бягане и отваряне на разни кранове и подобните му. Близо час докато почнем да качваме ниво в цистерната. Прескочихме. Едновременно с това се опитваме да изстудяваме дизела да работят по добле двигателите.
16:30вече сме на.пълен ход. Малко ми се огъват краката ама до края на работния ден остават минути.
Почваме да правим диагностика на единия главен двигател че вече на дизел е с други парамери от колкото на мазут. Поливин час напред назад. После наместване горивоподаввнето на едната горивна помпа и то станало време за вечеря.
17:20избива горивна тръба на втора машина. От капки минава на шуртене. Почваме авариино да сваляме оборотите за да успеем да спрем двигателя. Почвам да издирвам хората дето са ми нужни. Те обаче са на вечеря. Минава малко време но са на линия. Спираме двигателя. Около него има петно от миришещ на развалено дизел. Половината двигател и аз в това число сме оляни.
18:10почвяме смяна на тъбичката. Двайсет санта дълга и един сантиметър дебела. Отнема ни осем минути. С изработването на новата и поставянето и на място.
18:20подготовка за палене докато се отвярят горивните кранове. Те пък се отварят пълзешком за да не загаснат останалите двигатели.
18:30палим в момента на последно завъртане на втория горивен кран. Почваме да наместваме съидинителите и да вкарваме машините в режим.
18:45,край. Измъкваме се от машината. Да се оправят вахтите сами. Време е за вечеря. На вечеря всички в официални униформени костюми,а машинната команда в гащиризони със странно меришещи петна. Добре,че нашата.маса е в страни от тези с костюмите точно поради такива ситуации.
19:30време е да си запаля една пуричка. Най-накрая спокойствие.
rikitikitavi- ...........................
- Регистриран на : 25.02.2010
Брой мнения : 2279 Рожд.дaта : 12.05.1975
Години : 48
Re: Австралия
А Мастаре пак си се справил, че си и разказал. Де намираш сили за всичко ни знам, но Благодаря, че го правиш!
boysa- ...........................
- Регистриран на : 19.06.2012
Брой мнения : 929 Рожд.дaта : 22.08.1976
Години : 47
Моряка- глоб.модератор
- Регистриран на : 15.05.2009
Брой мнения : 8113 Рожд.дaта : 30.12.1967
Години : 56
Re: Австралия
Цвят...Направо си е шаренийка!А риПките са едни...такива,с очудващо изцъклен поглед..
ПЛУВЧО- ...........................
- Регистриран на : 19.12.2009
Брой мнения : 7387 Рожд.дaта : 01.12.1970
Години : 53
Страница 1 от 2 • 1, 2
Страница 1 от 2
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите
|
|
Пон 29 Апр 2024 - 23:22 by bat_pavel
» КЪДЕ КЪЛВЕ КАЯ В МОМЕНТА?
Вто 26 Мар 2024 - 20:37 by Димитър Маринчев
» С лодка в морето - 2024
Съб 23 Мар 2024 - 15:53 by Димитър Маринчев
» Риболов на лихнос пред Каваците и Дюни
Чет 29 Фев 2024 - 11:35 by Димитър Маринчев
» Сезон 2023
Сря 21 Фев 2024 - 16:40 by boysa
» Около Бургас
Чет 18 Яну 2024 - 20:42 by Димитър Маринчев
» Маринована риба с екстри
Пет 12 Яну 2024 - 12:52 by icokanev
» Риби на борсата
Пон 25 Дек 2023 - 17:46 by Моряка
» КЪДЕ КЪЛВЕ КЕФАЛ, ПЛАТЕРИНА И ИЛАРИЯ В МОМЕНТА?
Пет 1 Дек 2023 - 12:36 by ribarshe
» ЧЕПАРЕТА - 3 част
Сря 15 Ное 2023 - 5:25 by КИРО
» С лодка в морето - 2023
Пон 13 Ное 2023 - 16:35 by Димитър Маринчев
» Помощ при избор на сонар
Съб 28 Окт 2023 - 20:05 by КИРО
» КЪДЕ КЪЛВЕ ЛЕФЕР (Чернокоп) В МОМЕНТА?
Чет 5 Окт 2023 - 6:42 by Димитър Маринчев
» Зарибяване с пъстърва
Чет 28 Сеп 2023 - 17:00 by Драго
» Какъв е тоя киликанзер ?
Вто 26 Сеп 2023 - 11:29 by horgasz