Suzuki df2.5 /2007-2008/ - тунинг
3 posters
Страница 1 от 1
Suzuki df2.5 /2007-2008/ - тунинг
Трети сезон се каня да коригирам една конструктивна недомислица на двигателя, няма контролна струя вода, гарантираща нормалното му охлаждане. Тази година производителя ме изпревари с едно неособено остроумно решение, има ревизионен отвор, но той се намира не след двигателя, а между водната помпа и двигателя. За това от там винаги тече студена вода.
Един пример:
Това Suzuki не е мотор за глисиране, а за тролене, кара се бавно. При износване на гумения елемент на помпата дебита ще е недостатъчен, в един момент водата няма да стигне до двигателя, но през контролния отвор ще пикае, защото той е по ниско. Така ще се получи заблуждаваща информация със неприятни /финансови/ последици .
Като начало бях решил да завия едно БОЛТЧЕ за обезвъздушаване на автомобилни спирачни системи, от него едно маркуче и водата е извън мотора.
Първо падна СТАРТЕРА :) , след него КАПАКА НА ТЕРМОСТАТА, и стигнах до ЦЕЛТА . И тук .... гррррреда, стените са много тънки, направата на резба е невъзможна.
Минавам на вариант 2 , със два КУХИ НИТА , единия 6мм. , другия 4мм.
Коригирам вътрешния диаметър на по дебелия нит от 3.8 на 4мм. Получи се ТАЗИ сглобка. След това пилене по главите на нитовете докато паснаха идеално на повърхностите, малко червен автосиликон, с клещите щтррррак ... и готово :lol: . Отвътре капака изглежда ТАКА, ето го и ОТВЪН . Затворих капака на термостата със силикон, набих му МАРКУЧ за проба , ето го и РЕЗУЛТАТА .
Един пример:
Това Suzuki не е мотор за глисиране, а за тролене, кара се бавно. При износване на гумения елемент на помпата дебита ще е недостатъчен, в един момент водата няма да стигне до двигателя, но през контролния отвор ще пикае, защото той е по ниско. Така ще се получи заблуждаваща информация със неприятни /финансови/ последици .
Като начало бях решил да завия едно БОЛТЧЕ за обезвъздушаване на автомобилни спирачни системи, от него едно маркуче и водата е извън мотора.
Първо падна СТАРТЕРА :) , след него КАПАКА НА ТЕРМОСТАТА, и стигнах до ЦЕЛТА . И тук .... гррррреда, стените са много тънки, направата на резба е невъзможна.
Минавам на вариант 2 , със два КУХИ НИТА , единия 6мм. , другия 4мм.
Коригирам вътрешния диаметър на по дебелия нит от 3.8 на 4мм. Получи се ТАЗИ сглобка. След това пилене по главите на нитовете докато паснаха идеално на повърхностите, малко червен автосиликон, с клещите щтррррак ... и готово :lol: . Отвътре капака изглежда ТАКА, ето го и ОТВЪН . Затворих капака на термостата със силикон, набих му МАРКУЧ за проба , ето го и РЕЗУЛТАТА .
Последната промяна е направена от sampo на Пет 4 Дек 2009 - 0:05; мнението е било променяно общо 1 път
sampo- ...........................
- Регистриран на : 18.11.2009
Брой мнения : 44 Рожд.дaта : 02.03.1951
Години : 73
Re: Suzuki df2.5 /2007-2008/ - тунинг
Който си е майстор няма ядове ама аз от къде да търся елстартер за Джонсъна идея си нямам в щатите е 125$ нов тука ми искат 450лв. за 2ра употреба.
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
Краси_поборника- ...........................
- Регистриран на : 04.07.2009
Брой мнения : 3139 Рожд.дaта : 15.03.1939
Години : 85
Re: Suzuki df2.5 /2007-2008/ - тунинг
Хайде, хайде ... дядо ти си е палил колата само с електростартер, и тя е била с ръчно /камшично/ запалване
sampo- ...........................
- Регистриран на : 18.11.2009
Брой мнения : 44 Рожд.дaта : 02.03.1951
Години : 73
Re: Suzuki df2.5 /2007-2008/ - тунинг
Който си го може , го може.Майсторче си ти батка,разбираш ги работите :thumbsupsmiley Ще те ползвам зе съвет ,ако недай си боже нещо стане и с моя мотор,нали съм вече от твоята марка А,оправи ли кабелчето дето се откачаше за гасене на двигателя ?
MITKO70- ...........................
- Регистриран на : 10.11.2009
Брой мнения : 62 Рожд.дaта : 06.07.1970
Години : 53
Similar topics
» SUZUKI 4Т/20 к.с.
» Возилата ни за риболов и всичко за тях/тунинг и приспособления/
» Тунинг на Ryobi Slam
» Возилата ни за риболов и всичко за тях/тунинг и приспособления/
» Тунинг на Ryobi Slam
Страница 1 от 1
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите
|
|
Yesterday at 19:37 by Димитър Маринчев
» Форумът осиротя
Пет 17 Май 2024 - 10:56 by icokanev
» КЪДЕ КЪЛВЕ САФРИД В МОМЕНТА?
Пон 29 Апр 2024 - 23:22 by bat_pavel
» С лодка в морето - 2024
Съб 23 Мар 2024 - 15:53 by Димитър Маринчев
» Риболов на лихнос пред Каваците и Дюни
Чет 29 Фев 2024 - 11:35 by Димитър Маринчев
» Сезон 2023
Сря 21 Фев 2024 - 16:40 by boysa
» Около Бургас
Чет 18 Яну 2024 - 20:42 by Димитър Маринчев
» Маринована риба с екстри
Пет 12 Яну 2024 - 12:52 by icokanev
» Риби на борсата
Пон 25 Дек 2023 - 17:46 by Моряка
» КЪДЕ КЪЛВЕ КЕФАЛ, ПЛАТЕРИНА И ИЛАРИЯ В МОМЕНТА?
Пет 1 Дек 2023 - 12:36 by ribarshe
» ЧЕПАРЕТА - 3 част
Сря 15 Ное 2023 - 5:25 by КИРО
» С лодка в морето - 2023
Пон 13 Ное 2023 - 16:35 by Димитър Маринчев
» Помощ при избор на сонар
Съб 28 Окт 2023 - 20:05 by КИРО
» КЪДЕ КЪЛВЕ ЛЕФЕР (Чернокоп) В МОМЕНТА?
Чет 5 Окт 2023 - 6:42 by Димитър Маринчев
» Зарибяване с пъстърва
Чет 28 Сеп 2023 - 17:00 by Драго