Suzuki df2.5 /2007-2008/ - тунинг
3 posters
Страница 1 от 1
Suzuki df2.5 /2007-2008/ - тунинг
Трети сезон се каня да коригирам една конструктивна недомислица на двигателя, няма контролна струя вода, гарантираща нормалното му охлаждане. Тази година производителя ме изпревари с едно неособено остроумно решение, има ревизионен отвор, но той се намира не след двигателя, а между водната помпа и двигателя. За това от там винаги тече студена вода.
Един пример:
Това Suzuki не е мотор за глисиране, а за тролене, кара се бавно. При износване на гумения елемент на помпата дебита ще е недостатъчен, в един момент водата няма да стигне до двигателя, но през контролния отвор ще пикае, защото той е по ниско. Така ще се получи заблуждаваща информация със неприятни /финансови/ последици .
Като начало бях решил да завия едно БОЛТЧЕ за обезвъздушаване на автомобилни спирачни системи, от него едно маркуче и водата е извън мотора.
Първо падна СТАРТЕРА :) , след него КАПАКА НА ТЕРМОСТАТА, и стигнах до ЦЕЛТА . И тук .... гррррреда, стените са много тънки, направата на резба е невъзможна.
Минавам на вариант 2 , със два КУХИ НИТА , единия 6мм. , другия 4мм.
Коригирам вътрешния диаметър на по дебелия нит от 3.8 на 4мм. Получи се ТАЗИ сглобка. След това пилене по главите на нитовете докато паснаха идеално на повърхностите, малко червен автосиликон, с клещите щтррррак ... и готово :lol: . Отвътре капака изглежда ТАКА, ето го и ОТВЪН . Затворих капака на термостата със силикон, набих му МАРКУЧ за проба , ето го и РЕЗУЛТАТА .
Един пример:
Това Suzuki не е мотор за глисиране, а за тролене, кара се бавно. При износване на гумения елемент на помпата дебита ще е недостатъчен, в един момент водата няма да стигне до двигателя, но през контролния отвор ще пикае, защото той е по ниско. Така ще се получи заблуждаваща информация със неприятни /финансови/ последици .
Като начало бях решил да завия едно БОЛТЧЕ за обезвъздушаване на автомобилни спирачни системи, от него едно маркуче и водата е извън мотора.
Първо падна СТАРТЕРА :) , след него КАПАКА НА ТЕРМОСТАТА, и стигнах до ЦЕЛТА . И тук .... гррррреда, стените са много тънки, направата на резба е невъзможна.
Минавам на вариант 2 , със два КУХИ НИТА , единия 6мм. , другия 4мм.
Коригирам вътрешния диаметър на по дебелия нит от 3.8 на 4мм. Получи се ТАЗИ сглобка. След това пилене по главите на нитовете докато паснаха идеално на повърхностите, малко червен автосиликон, с клещите щтррррак ... и готово :lol: . Отвътре капака изглежда ТАКА, ето го и ОТВЪН . Затворих капака на термостата със силикон, набих му МАРКУЧ за проба , ето го и РЕЗУЛТАТА .
Последната промяна е направена от sampo на Пет 4 Дек 2009 - 0:05; мнението е било променяно общо 1 път
sampo- ...........................
- Регистриран на : 18.11.2009
Брой мнения : 44 Рожд.дaта : 02.03.1951
Години : 73
Re: Suzuki df2.5 /2007-2008/ - тунинг
Който си е майстор няма ядове ама аз от къде да търся елстартер за Джонсъна идея си нямам в щатите е 125$ нов тука ми искат 450лв. за 2ра употреба.
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
Краси_поборника- ...........................
- Регистриран на : 04.07.2009
Брой мнения : 3139 Рожд.дaта : 15.03.1939
Години : 85
Re: Suzuki df2.5 /2007-2008/ - тунинг
Хайде, хайде ... дядо ти си е палил колата само с електростартер, и тя е била с ръчно /камшично/ запалване
sampo- ...........................
- Регистриран на : 18.11.2009
Брой мнения : 44 Рожд.дaта : 02.03.1951
Години : 73
Re: Suzuki df2.5 /2007-2008/ - тунинг
Който си го може , го може.Майсторче си ти батка,разбираш ги работите :thumbsupsmiley Ще те ползвам зе съвет ,ако недай си боже нещо стане и с моя мотор,нали съм вече от твоята марка А,оправи ли кабелчето дето се откачаше за гасене на двигателя ?
MITKO70- ...........................
- Регистриран на : 10.11.2009
Брой мнения : 62 Рожд.дaта : 06.07.1970
Години : 54
Страница 1 от 1
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите
Пет 15 Ное 2024 - 20:06 by Димитър Маринчев
» КЪДЕ КЪЛВЕ ЗАРГАН В МОМЕНТА?
Съб 26 Окт 2024 - 20:36 by Димитър Маринчев
» КЪДЕ КЪЛВЕ КЕФАЛ, ПЛАТЕРИНА И ИЛАРИЯ В МОМЕНТА?
Вто 22 Окт 2024 - 19:41 by Димитър Маринчев
» За гъби
Нед 13 Окт 2024 - 16:48 by Димитър Маринчев
» С лодка в морето - 2024
Пет 11 Окт 2024 - 14:44 by Димитър Маринчев
» Около Бургас
Чет 3 Окт 2024 - 21:05 by Димитър Маринчев
» КЪДЕ КЪЛВЕ САФРИД В МОМЕНТА?
Пон 23 Сеп 2024 - 20:59 by Димитър Маринчев
» КЪДЕ КЪЛВЕ ХАМСИЯ В МОМЕНТА
Нед 11 Авг 2024 - 22:20 by Димитър Маринчев
» Light Rock Fishing
Нед 4 Авг 2024 - 23:36 by Димитър Маринчев
» Сезон 2024
Сря 31 Юли 2024 - 9:39 by boysa
» Зарибяване с пъстърва
Вто 21 Май 2024 - 14:05 by icokanev
» КЪДЕ КЪЛВЕ КАЯ В МОМЕНТА?
Съб 18 Май 2024 - 19:37 by Димитър Маринчев
» Форумът осиротя
Пет 17 Май 2024 - 10:56 by icokanev
» Риболов на лихнос пред Каваците и Дюни
Чет 29 Фев 2024 - 11:35 by Димитър Маринчев
» Сезон 2023
Сря 21 Фев 2024 - 16:40 by boysa