Има ли автомонтьори във форума ?
4 posters
Страница 1 от 1
Има ли автомонтьори във форума ?
Здравейте,
Тази вечер докато се мъчих да отстраня проблема с невключващата се перка на вентилатора на "АСТРА F" ми установих и това :
Изобщо не знам какъв е този датчик и за какво служи.
Перката я накарах да тръгне ,като окъсих клемите на датчика на радиатора ,но този датчик не знам изобщо за какво служи.Предполагам че е нещо за обезвъздушаване или налягане.Но колата си пали и с това пукнато маркуче,а другия край е измъкнат и изобщо не знам къде да го пъхна.
Имам подобно маркуче и се чудих дали да го сменя,но реших първо да питам,а и не знам дали може да се вади маркучето от гуменото уплътнение .
А и другото маркуче пък изобщо не знам къде да го пъхна ...
Моля за компетентно мнение и съвет.
P.S> Някой ползва ли album.bg
Сайта ми прецаква подредбата на албумите и не мога да си намеря снимките.Писах писмо до админите но май никой не го поддържа вече.Замина ми доста снимков материал.Нейсе...
Тази вечер докато се мъчих да отстраня проблема с невключващата се перка на вентилатора на "АСТРА F" ми установих и това :
Изобщо не знам какъв е този датчик и за какво служи.
Перката я накарах да тръгне ,като окъсих клемите на датчика на радиатора ,но този датчик не знам изобщо за какво служи.Предполагам че е нещо за обезвъздушаване или налягане.Но колата си пали и с това пукнато маркуче,а другия край е измъкнат и изобщо не знам къде да го пъхна.
Имам подобно маркуче и се чудих дали да го сменя,но реших първо да питам,а и не знам дали може да се вади маркучето от гуменото уплътнение .
А и другото маркуче пък изобщо не знам къде да го пъхна ...
Моля за компетентно мнение и съвет.
P.S> Някой ползва ли album.bg
Сайта ми прецаква подредбата на албумите и не мога да си намеря снимките.Писах писмо до админите но май никой не го поддържа вече.Замина ми доста снимков материал.Нейсе...
Re: Има ли автомонтьори във форума ?
Димитре,за тебе сервизи няма ли? Нещо дето не му разбираш,не го похващай.
grandal_331- ...........................
- Регистриран на : 18.05.2009
Брой мнения : 1998 Рожд.дaта : 23.06.1968
Години : 56
Re: Има ли автомонтьори във форума ?
Ами тя точно след сервиза колата излезе в това състояние.
Миналата година я водих на сервиз ,задето ми се беше измъкнал някакъв маркуч на бензиновата помпа и след това установих ,че сума ти проблеми други по колата.
Патраманите си оставили ръцете .
Компа на газовата само пухнат болта на планката без да сложат гайката.
Оттогава и перката на охлаждането не включва.Да не говорим , че седмица след ремонта колата започна да не пали.Бяха скъсали и кабелчето на един датчик,който излиза от дебелия маркуч на радиатора.Добре че сам го открих та успях да запаля...
Тъй че от сервиз до сервиз има разлика...
Помолих за компетентно мнение дали мога да се оправя сам,ако не то я ясно че ще се ходи на сервиз.Проблема ми е , че съм постоянно на работа и като я оставя колата не знам какво бърникат по нея.И както често се случва едно оправят друго развалят...
Миналата година я водих на сервиз ,задето ми се беше измъкнал някакъв маркуч на бензиновата помпа и след това установих ,че сума ти проблеми други по колата.
Патраманите си оставили ръцете .
Компа на газовата само пухнат болта на планката без да сложат гайката.
Оттогава и перката на охлаждането не включва.Да не говорим , че седмица след ремонта колата започна да не пали.Бяха скъсали и кабелчето на един датчик,който излиза от дебелия маркуч на радиатора.Добре че сам го открих та успях да запаля...
Тъй че от сервиз до сервиз има разлика...
Помолих за компетентно мнение дали мога да се оправя сам,ако не то я ясно че ще се ходи на сервиз.Проблема ми е , че съм постоянно на работа и като я оставя колата не знам какво бърникат по нея.И както често се случва едно оправят друго развалят...
Re: Има ли автомонтьори във форума ?
d_bozhkov написа:Здравейте,
Това е вакум който да управлява клапана (кръглото лъскаво нещо дето се вижда над изпускателния колектор) другия край трябва да стига до смукателния колектор(като махнеш пласмасовия капак ) го насочи към колектора и сам ще разбереш къде да го мушнеш.И так да го оставиш няма да имаш проблем с колата системата служи за друго
Re: Има ли автомонтьори във форума ?
Не започнах много добре темата,за което моля да бъда извинен.
Зная че не сме автомобилен форум , но си мислех че някой може да се е сблъсквал с подобен проблем.
Вчера писах 3 мнения и ги трих след това.
Добре,че излезе подобен проблем,че да се ограмотя малко.
Изчетох доста мнения по форумите и прегледах доста снимки,но това което ми трябва така и не открих.
Давам отчет какво разбрах досега,може и да не съм разбрал правилно.
От автомобили разбирам колкото да завъртя ключа и да карам...
е мога да сменя някой изгорял фар ,ама макар че съм електротехник по професия не съм запознат с електрическите вериги и безброй датчиците по колите.
Така това лъскавото на снимката дето се вижда разбрах ,че е ЕГР клапан,който е ахилесова пета при Астрите доколкото разбрах.
Често се прецакват и "селските тарикати" както ги наричат по форумите ги затапват и си карат колите така.
Аз не знам моя в какво състояние е.
Отворих пластмасовия капак ,както ми препоръча Добрия
и нищо не открих...
По извивката на маркучето се вижда че би трябвало да е някъде тук :
Но там има закачено това жълтото ... ( не знам какво е )
Сега малко предистория за това жълтото.
Миналата година лятото от това маркуче преди жълтото беше започнало да тече бензин и едва не се запалих.Закарах я на сервиз и там по думите на майстора се оказа , че е изтървал някакъв клапан за високо налягане на бензиновата помпа,май е това от което излиза маркучето и от него бензина под налягане излиза през маркучето и ми обливаше целия двигател и добре че колата преминава на газ после , че не съм направил и по-голяма беля.
Не знам какво са правили в този сервиз .Може и там да са скопили нещо.
Но просто не виждам къде може да е мястото на това маркуче.
Между другото смених спуканото маркуче, както се вижда на снимките :
Докато човърках под капака събрах половината махала.Дойде и комшията бивш автомонтьор ( имаше и сервиз преди години ) ,но до крайно решение така и не стигнахме....
Пробвахме да затапваме маркучето.Коренна разлика върху звука на двигателя няма.Няма ни вакум ни налягане по него...
Зная че не сме автомобилен форум , но си мислех че някой може да се е сблъсквал с подобен проблем.
Вчера писах 3 мнения и ги трих след това.
Добре,че излезе подобен проблем,че да се ограмотя малко.
Изчетох доста мнения по форумите и прегледах доста снимки,но това което ми трябва така и не открих.
Давам отчет какво разбрах досега,може и да не съм разбрал правилно.
От автомобили разбирам колкото да завъртя ключа и да карам...
е мога да сменя някой изгорял фар ,ама макар че съм електротехник по професия не съм запознат с електрическите вериги и безброй датчиците по колите.
Така това лъскавото на снимката дето се вижда разбрах ,че е ЕГР клапан,който е ахилесова пета при Астрите доколкото разбрах.
Често се прецакват и "селските тарикати" както ги наричат по форумите ги затапват и си карат колите така.
Аз не знам моя в какво състояние е.
Отворих пластмасовия капак ,както ми препоръча Добрия
и нищо не открих...
По извивката на маркучето се вижда че би трябвало да е някъде тук :
Но там има закачено това жълтото ... ( не знам какво е )
Сега малко предистория за това жълтото.
Миналата година лятото от това маркуче преди жълтото беше започнало да тече бензин и едва не се запалих.Закарах я на сервиз и там по думите на майстора се оказа , че е изтървал някакъв клапан за високо налягане на бензиновата помпа,май е това от което излиза маркучето и от него бензина под налягане излиза през маркучето и ми обливаше целия двигател и добре че колата преминава на газ после , че не съм направил и по-голяма беля.
Не знам какво са правили в този сервиз .Може и там да са скопили нещо.
Но просто не виждам къде може да е мястото на това маркуче.
Между другото смених спуканото маркуче, както се вижда на снимките :
Докато човърках под капака събрах половината махала.Дойде и комшията бивш автомонтьор ( имаше и сервиз преди години ) ,но до крайно решение така и не стигнахме....
Пробвахме да затапваме маркучето.Коренна разлика върху звука на двигателя няма.Няма ни вакум ни налягане по него...
Re: Има ли автомонтьори във форума ?
Закарай колата в читав сервиз и не пипай много !!!!! От саморемонти си наебах нещо по колата и вече месец не мога да намеря нужната част !!!
gogata1- ...........................
- Регистриран на : 13.11.2012
Брой мнения : 2030 Рожд.дaта : 21.10.1963
Години : 61
Re: Има ли автомонтьори във форума ?
d_bozhkov написа:Пробвахме да затапваме маркучето.Коренна разлика върху звука на двигателя няма.Няма ни вакум ни налягане по него...
Няма и да има по него трябва да стигне вакум до този ел.клапан
който по електронен път трябва да отвори(затвори) вакума които трябва да дойде именно от (по) тази тръбичка която показваш,демек ЕГР ти се управлява електронно но работи дефакто с вакум (няма ли вакум нямаш ЕГР)
С 2 думи търси къде да мушнеш тръбичката за да подкараш клапана(макар че не се знае дали изобщо работи) Търси затапена тръбичка или маркуч по смукателния колектор (затапена от някой ) но и така да я караш колата няма да имаш проблем
ето и малко полезно инфо:
Клапана на ЕGR-а е основа на цялата система и позволява на част от изгорелите газове да се върнат обратно във смукателния колектор и да се смесят със свежия въздух постъпващ в цилиндрите. Кислорода повишава температурата на горене (като например в оборудването за кислородно-ацетиленово заваряване), и по този начин за сметка на вкарването на отработени газове (т.е. изкуствено намаляване на съдържанието на кислород в състава на горивната смес) се получава намаляване на температурата на горене. Това води до намаляване на количеството на кислород взаимодействащ с азота и по този начин и към намаляване на количеството на NО.
Re: Има ли автомонтьори във форума ?
Сега като се загледах в 1-та снимка а именно
Това е една система която вкарва въздух под налягане (докато е студен мотора) и по този маркуч дебеличкия пристига въздух от една помпа (Киро-капитана търсеше по едно време такава помпа да си помпи лодките ) така че не се коси и си карай колата
п.п.Онзи ден сменях кабели и свещи на една тигра с същия мотор и с такава система но темата я прочетох вечерта но ще погледна при първата възможна и ще пиша
Това е една система която вкарва въздух под налягане (докато е студен мотора) и по този маркуч дебеличкия пристига въздух от една помпа (Киро-капитана търсеше по едно време такава помпа да си помпи лодките ) така че не се коси и си карай колата
п.п.Онзи ден сменях кабели и свещи на една тигра с същия мотор и с такава система но темата я прочетох вечерта но ще погледна при първата възможна и ще пиша
Страница 1 от 1
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите
Пет 15 Ное 2024 - 20:06 by Димитър Маринчев
» КЪДЕ КЪЛВЕ ЗАРГАН В МОМЕНТА?
Съб 26 Окт 2024 - 20:36 by Димитър Маринчев
» КЪДЕ КЪЛВЕ КЕФАЛ, ПЛАТЕРИНА И ИЛАРИЯ В МОМЕНТА?
Вто 22 Окт 2024 - 19:41 by Димитър Маринчев
» За гъби
Нед 13 Окт 2024 - 16:48 by Димитър Маринчев
» С лодка в морето - 2024
Пет 11 Окт 2024 - 14:44 by Димитър Маринчев
» Около Бургас
Чет 3 Окт 2024 - 21:05 by Димитър Маринчев
» КЪДЕ КЪЛВЕ САФРИД В МОМЕНТА?
Пон 23 Сеп 2024 - 20:59 by Димитър Маринчев
» КЪДЕ КЪЛВЕ ХАМСИЯ В МОМЕНТА
Нед 11 Авг 2024 - 22:20 by Димитър Маринчев
» Light Rock Fishing
Нед 4 Авг 2024 - 23:36 by Димитър Маринчев
» Сезон 2024
Сря 31 Юли 2024 - 9:39 by boysa
» Зарибяване с пъстърва
Вто 21 Май 2024 - 14:05 by icokanev
» КЪДЕ КЪЛВЕ КАЯ В МОМЕНТА?
Съб 18 Май 2024 - 19:37 by Димитър Маринчев
» Форумът осиротя
Пет 17 Май 2024 - 10:56 by icokanev
» Риболов на лихнос пред Каваците и Дюни
Чет 29 Фев 2024 - 11:35 by Димитър Маринчев
» Сезон 2023
Сря 21 Фев 2024 - 16:40 by boysa