Z RAY 500
3 posters
Страница 1 от 1
Z RAY 500
Пак да се обадя,че съм жив още де.
Не че нещо ново дойде за ремонт,ама новото е:
много майстор преди мен е действал по лодката.
Не че не съм следващия такъв,ама поне почиствам
преди да почна да лепя.
Сега,първо има да се залепи бордова лента на 3,30 лодка.
Беше ми свършил разредителя,наложи се да почакам 3-4 дена,
еле метнах си работата.Бордовата лента бързо се раздели с лодката,
метнах да я чистя.От предния ден де.
Тук има нанесени 3 ката лепило.
Освен разредител,ползвах студена вода,цигари в количества,
и хардрок на половин МАХ.
Това преди лепене си иска още едно цялостно почистване,
преди да цунка лепилото,ама сега ще чака.
Метнах лодката,в началото бързо тръгна работата.
Но като заобиколих носа,се закучи работата.
Надишах се на въздух,дето само аз и мухите харесваме,
свирнаха от барчето - утре продължавам.
Не че нещо ново дойде за ремонт,ама новото е:
много майстор преди мен е действал по лодката.
Не че не съм следващия такъв,ама поне почиствам
преди да почна да лепя.
Сега,първо има да се залепи бордова лента на 3,30 лодка.
Беше ми свършил разредителя,наложи се да почакам 3-4 дена,
еле метнах си работата.Бордовата лента бързо се раздели с лодката,
метнах да я чистя.От предния ден де.
Тук има нанесени 3 ката лепило.
Освен разредител,ползвах студена вода,цигари в количества,
и хардрок на половин МАХ.
Това преди лепене си иска още едно цялостно почистване,
преди да цунка лепилото,ама сега ще чака.
Метнах лодката,в началото бързо тръгна работата.
Но като заобиколих носа,се закучи работата.
Надишах се на въздух,дето само аз и мухите харесваме,
свирнаха от барчето - утре продължавам.
КИРО- мир на праха му
- Регистриран на : 16.05.2009
Брой мнения : 21389 Рожд.дaта : 17.12.1957
Години : 66
Re: Z RAY 500
Това остана за след обедното кайве да се изчисти.
Абе "бързо" стана.
После имаше доста "бъркане в носа",трябваше транеца да излезе,
ама в този модел лодка,е съвсем друг модел транец.
Честно,много мислене падна - ваденето лесно,ама после идва монтаж,
там как да ми е най-лесно?
Тук има една междинен плат,който минава през самия транец.
А това са едни разни елементи,които УЖ предпазват транеца от влизане на вода.
Това е транеца - УЖАСТ/дет вика един брътчед.
Седнах,и почнах да си обмислям последващите стъпки.
Че всичко трябва да се вади и чисти е ясно,ама после как най-бързо
и качествено да върна транеца на мястото му.
Почнах да вадя лентите една по една
Първата е навън
Отворих малко да видя до къде е втората лента
Айде и тя навън
Трябва и отдолу да се отвори
Отворено,големия кръг е навън.
Тук вече се вижда къде е края и на следващата лента за вадене
И на другия балон
И третата лента е навън
Тук вече вадя и тази част,дето е вътре в транеца
Остана най-долната последна лента - там ударих ДЖАКПОТА.
само това се разлепи
Така - първо че писах малко по-подробно,е за мое улеснение
за последващия монтаж,че ако ми се скапи компа,ще стане
малко мама и съвсем на МАХ ХАРДРОК.
Утре имам малко дом.задачки + ремонт на колата,
и започвам почистването на всички тези елементи.
Дано до 3-4 дена и транеца да изсъхне.
Тук монтажа ще бъде по съвсем друг начин,надявам се
да се получи на ШЕСТ.
Абе "бързо" стана.
После имаше доста "бъркане в носа",трябваше транеца да излезе,
ама в този модел лодка,е съвсем друг модел транец.
Честно,много мислене падна - ваденето лесно,ама после идва монтаж,
там как да ми е най-лесно?
Тук има една междинен плат,който минава през самия транец.
А това са едни разни елементи,които УЖ предпазват транеца от влизане на вода.
Това е транеца - УЖАСТ/дет вика един брътчед.
Седнах,и почнах да си обмислям последващите стъпки.
Че всичко трябва да се вади и чисти е ясно,ама после как най-бързо
и качествено да върна транеца на мястото му.
Почнах да вадя лентите една по една
Първата е навън
Отворих малко да видя до къде е втората лента
Айде и тя навън
Трябва и отдолу да се отвори
Отворено,големия кръг е навън.
Тук вече се вижда къде е края и на следващата лента за вадене
И на другия балон
И третата лента е навън
Тук вече вадя и тази част,дето е вътре в транеца
Остана най-долната последна лента - там ударих ДЖАКПОТА.
само това се разлепи
Така - първо че писах малко по-подробно,е за мое улеснение
за последващия монтаж,че ако ми се скапи компа,ще стане
малко мама и съвсем на МАХ ХАРДРОК.
Утре имам малко дом.задачки + ремонт на колата,
и започвам почистването на всички тези елементи.
Дано до 3-4 дена и транеца да изсъхне.
Тук монтажа ще бъде по съвсем друг начин,надявам се
да се получи на ШЕСТ.
КИРО- мир на праха му
- Регистриран на : 16.05.2009
Брой мнения : 21389 Рожд.дaта : 17.12.1957
Години : 66
Re: Z RAY 500
Калине,май ще почакаш още ден/два.
Почнах на кича транеца
долна лента
вътрешна лента
Вътрешната голяма лента и накрая задната част.
Това е горна предпазна лента на транеца
Бързо почистване,и монтаж
Последва почерпка на волята в местното барче с аверите,
днес пак на линия.
Първо да видя кое как ще се прави.
Абе 2 цигари време отиде,докато направя плана.
надуване,изпускане,пак надуване,изчакване - луда работа,
но десния балон е готов.
Същото ме чака и с левия борд.
И по това време стегнах балоните,и въз на чист въздух.
Сега ми трябват 4-5 часа,че лепилото да стегне.
Като гледам,днес няма да мога да свърша,има да се лепи
цяла бордова лента,и виждам доста дребни проблемчета.
Почнах на кича транеца
долна лента
вътрешна лента
Вътрешната голяма лента и накрая задната част.
Това е горна предпазна лента на транеца
Бързо почистване,и монтаж
Последва почерпка на волята в местното барче с аверите,
днес пак на линия.
Първо да видя кое как ще се прави.
Абе 2 цигари време отиде,докато направя плана.
надуване,изпускане,пак надуване,изчакване - луда работа,
но десния балон е готов.
Същото ме чака и с левия борд.
И по това време стегнах балоните,и въз на чист въздух.
Сега ми трябват 4-5 часа,че лепилото да стегне.
Като гледам,днес няма да мога да свърша,има да се лепи
цяла бордова лента,и виждам доста дребни проблемчета.
КИРО- мир на праха му
- Регистриран на : 16.05.2009
Брой мнения : 21389 Рожд.дaта : 17.12.1957
Години : 66
Re: Z RAY 500
И да сложиш табелката на производителя...
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: Z RAY 500
Кире туй твойту е голям мазохизъм -нерви като корабни въжета и супер настояване
костреж- ...........................
- Регистриран на : 27.06.2011
Брой мнения : 273 Рожд.дaта : 09.07.1965
Години : 59
Re: Z RAY 500
За къв чеп ти е бре ?EU_BG_akademika написа:И да сложиш табелката на производителя...
Патент ли ще вадиш?
Даньо,отстрани тъй се вижда ве - и аз псувам понякога,
хем често,и без да повтарям,само сменям действащите лица
Ама почти виждам финала де.Абе трябваше днес да го видя,
обаче - "фана ме мъглата".
Тук не съм погледнал май,отвори се
Бързо ги затворих,ама отнесоха първите майни.
Монтирах и последната лента
Затварям малките кръгове
И накрая и големите
При тях от малко прибързване от моя страна,дойдоха "другите майки",
че се наложи да повтарям малко някои операции,ама ми беше писнало
на абсолютен МАХ.
Накрая остана да лепна те този ЛЕНТ,ама видях малко назад,че е отлепен.
Няма да пиша какво съм таковал - сигурно вече знаете.
Оставих всичко така,пуснах щората,и въз под хладката вода.
Усетих се,че устата ми постоянно мърда кът на кравата при преживянето.
Утре,абе то вечерта ще се разбере де....
КИРО- мир на праха му
- Регистриран на : 16.05.2009
Брой мнения : 21389 Рожд.дaта : 17.12.1957
Години : 66
Re: Z RAY 500
За тоя чеп, че човека дето купи "патешонку", старата ми лодка де, сега няма как да я регистрира в Гърция, защото ви е с Яни сте ми затрили табелката като сте боядисвали транеца.КИРО написа:
За къв чеп ти е бре ?
Аз си мислех че е под подложките и така му и казах, ама я няма. Човека в понеделник трябваше да пътува, сега ще чака да му изработят нова табелка около седмица.
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: Z RAY 500
Ами кът си знаеш лодката,защо зад граница я продаваш бре?
КИРО- мир на праха му
- Регистриран на : 16.05.2009
Брой мнения : 21389 Рожд.дaта : 17.12.1957
Години : 66
Re: Z RAY 500
Вчера доста си псувах,ама днес ич не ми дойде на акъла.
Просто сутринта се хванах за работа.
Първо отлепих киловата лента,абе отлепих е силно казано,
само я дръпнах и готово
почистих първо лодката
това е лепилото,което излезе само от лодката
после лентата
и тя готова
подготовка за лепенето
Обаче,беше ми писнало,и оставих финала за следобяд
Малко изкривих по завоите,ама нали има дръжка на мотора,
да си компенсира там завоите.
Сега влизам в ранчото,че и там съм му изтървал края,'
утре пак с лодки ще се занимавам,евентуално де.
Просто сутринта се хванах за работа.
Първо отлепих киловата лента,абе отлепих е силно казано,
само я дръпнах и готово
почистих първо лодката
това е лепилото,което излезе само от лодката
после лентата
и тя готова
подготовка за лепенето
Обаче,беше ми писнало,и оставих финала за следобяд
Малко изкривих по завоите,ама нали има дръжка на мотора,
да си компенсира там завоите.
Сега влизам в ранчото,че и там съм му изтървал края,'
утре пак с лодки ще се занимавам,евентуално де.
КИРО- мир на праха му
- Регистриран на : 16.05.2009
Брой мнения : 21389 Рожд.дaта : 17.12.1957
Години : 66
Re: Z RAY 500
Вчера свърших с бордовата лента,вече си е на мястото.
За днес остана да накича транеца с неговите си части
Обаче гледам,нещо надуваемия кил се държи само на предна лепенка
към пода,повдигнах да видя къде трябва да е втората,и
забравих за какво вдигнах кила - ба си гледката се откри.
удари ме на смях,мислех си че вече съм готов,ДА ама НЕ.
Малко мислене,и извадих кила извън лодката,по-лесно се работи.
Топлинно залепване,обаче изтървало,почна се с оглеждането,
и да се направи плана за работа,не може така да се остави все пак.
Първо си е почистването,но тази лента отива директно в коша
там направо нова ще бъде
Едва сега видях,че има и "вътрешна гума",дано поне тя е здрава,
после ще я проверя
и изненада,не изпуска ве
Това добре,реших да сложа обаче допълнителна лента отвътре,
все пак налягането е малко по-високо при някои лодки.
затворих външната част,сега поне 3-4 часа ми трябват,преди да
надуя кила в нормално положение.
Но има преди това още лепило да бъркам,видях едни дребни
проблемчета,мисля да туширам всичко,че лодката се подготвя за морето.
За днес остана да накича транеца с неговите си части
Обаче гледам,нещо надуваемия кил се държи само на предна лепенка
към пода,повдигнах да видя къде трябва да е втората,и
забравих за какво вдигнах кила - ба си гледката се откри.
удари ме на смях,мислех си че вече съм готов,ДА ама НЕ.
Малко мислене,и извадих кила извън лодката,по-лесно се работи.
Топлинно залепване,обаче изтървало,почна се с оглеждането,
и да се направи плана за работа,не може така да се остави все пак.
Първо си е почистването,но тази лента отива директно в коша
там направо нова ще бъде
Едва сега видях,че има и "вътрешна гума",дано поне тя е здрава,
после ще я проверя
и изненада,не изпуска ве
Това добре,реших да сложа обаче допълнителна лента отвътре,
все пак налягането е малко по-високо при някои лодки.
затворих външната част,сега поне 3-4 часа ми трябват,преди да
надуя кила в нормално положение.
Но има преди това още лепило да бъркам,видях едни дребни
проблемчета,мисля да туширам всичко,че лодката се подготвя за морето.
КИРО- мир на праха му
- Регистриран на : 16.05.2009
Брой мнения : 21389 Рожд.дaта : 17.12.1957
Години : 66
Re: Z RAY 500
После залепих и ръбовете
Тези също имат специален статут при залепването
Налага се,да стоят под натиск известно време
Много особенно място са тези краища,няколко ката плат се събират там,
не трябва да има никаква дупчица.
Следва този шев да се залепи към основата,не само лентата
после да я държи
Вече е готово и там
накрая и лентата си кацна на мястото
Освен да държи налягането,тази лента пази и самия шев,
да не влиза там пясък и други дребни боклуци,които при движение
на лодката правят едно търкане,и основно пукат кила,
образуват се едни малки дупчици,но много.
И сега - НАЙС А ?
Ама утре ще се бъзикам и там.
Тези също имат специален статут при залепването
Налага се,да стоят под натиск известно време
Много особенно място са тези краища,няколко ката плат се събират там,
не трябва да има никаква дупчица.
Следва този шев да се залепи към основата,не само лентата
после да я държи
Вече е готово и там
накрая и лентата си кацна на мястото
Освен да държи налягането,тази лента пази и самия шев,
да не влиза там пясък и други дребни боклуци,които при движение
на лодката правят едно търкане,и основно пукат кила,
образуват се едни малки дупчици,но много.
И сега - НАЙС А ?
Ама утре ще се бъзикам и там.
КИРО- мир на праха му
- Регистриран на : 16.05.2009
Брой мнения : 21389 Рожд.дaта : 17.12.1957
Години : 66
Re: Z RAY 500
Така.днес започнах с НАЙСА.
Най ме интересуваха пораженията.
На пръв поглед,голяма мама,но малко като се замисли човек,
напротив,ситуацията е супер даже.Остана да намеря само това,
което ми трябваше - едно парче бял плат,доста рових в рафта,
знаех че там трябва да има едно парче от по-миналата година,
намерих го.Малко по-дебел е от този,който имам в метри,
но точно за тази работа е.
Че и добре стои - тук е залепен вече
къде е тънкоста ?
При топлинното залепване,се лепи само по ръба,някъде към 1см,
тук залепвам плата по цялата площ на държача на транеца,
който после ще го залепя основно за армировката на плата на самия балон.
Ще легне и на външния горен слой на балона,но повече за красота,
отколкото за здравина.
И другия борд е стартиран
Последваха посещения на разни кибици,отнеха ми сумати и време,
единия стаж за пенсия търси,другия не знам кво намерил,аз титикам,че ми съхне лепилото
по елементите.Ама бързо ги оправих като има казах да отидат за по една бира,
веднага им излезе много рабта.
Бързо ги залепих за бордовете,и ги стегнах да отлежават.
А мен ме чакаше обедна почивка.
След кафето пак се задействах.
НАЙС А ?
Имах още малко работа по лодката - това не ми харесваше
така май е по-добре
Кила е надут от сутринта на МАХ - държи си въздуха
С Калин се разбрахме че утре ще си вземе лодката,на мен ми остана
само да накича транеца с разните му дъскички и подложки за мотора,
и да де,този кил да го лепна да дъното - 3мин рабта.
Интересен модел лодки,интересни решения - някои много добри,
някои неадекватни,не съм чел по каталог в каква категория попадат,
ще се разровя скоро да се запозная.
Но определено,на тази и давам картбланш да влиза в морето,
мисля че мотор до 15к.с 2Т ще го издържи без проблем транеца.
Но му са тънки стените на балоните,при някакъв удар от външен елемент,
лесно ще го пробие.Иначе камерите И държат.
Мисля че това беше,най-много утре да пусна една снимка на готовата лодка.
Следващ репортаж,ако излезе нещо наистина сложно за ремонт.
Най ме интересуваха пораженията.
На пръв поглед,голяма мама,но малко като се замисли човек,
напротив,ситуацията е супер даже.Остана да намеря само това,
което ми трябваше - едно парче бял плат,доста рових в рафта,
знаех че там трябва да има едно парче от по-миналата година,
намерих го.Малко по-дебел е от този,който имам в метри,
но точно за тази работа е.
Че и добре стои - тук е залепен вече
къде е тънкоста ?
При топлинното залепване,се лепи само по ръба,някъде към 1см,
тук залепвам плата по цялата площ на държача на транеца,
който после ще го залепя основно за армировката на плата на самия балон.
Ще легне и на външния горен слой на балона,но повече за красота,
отколкото за здравина.
И другия борд е стартиран
Последваха посещения на разни кибици,отнеха ми сумати и време,
единия стаж за пенсия търси,другия не знам кво намерил,аз титикам,че ми съхне лепилото
по елементите.Ама бързо ги оправих като има казах да отидат за по една бира,
веднага им излезе много рабта.
Бързо ги залепих за бордовете,и ги стегнах да отлежават.
А мен ме чакаше обедна почивка.
След кафето пак се задействах.
НАЙС А ?
Имах още малко работа по лодката - това не ми харесваше
така май е по-добре
Кила е надут от сутринта на МАХ - държи си въздуха
С Калин се разбрахме че утре ще си вземе лодката,на мен ми остана
само да накича транеца с разните му дъскички и подложки за мотора,
и да де,този кил да го лепна да дъното - 3мин рабта.
Интересен модел лодки,интересни решения - някои много добри,
някои неадекватни,не съм чел по каталог в каква категория попадат,
ще се разровя скоро да се запозная.
Но определено,на тази и давам картбланш да влиза в морето,
мисля че мотор до 15к.с 2Т ще го издържи без проблем транеца.
Но му са тънки стените на балоните,при някакъв удар от външен елемент,
лесно ще го пробие.Иначе камерите И държат.
Мисля че това беше,най-много утре да пусна една снимка на готовата лодка.
Следващ репортаж,ако излезе нещо наистина сложно за ремонт.
КИРО- мир на праха му
- Регистриран на : 16.05.2009
Брой мнения : 21389 Рожд.дaта : 17.12.1957
Години : 66
Страница 1 от 1
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите
Пет 15 Ное 2024 - 20:06 by Димитър Маринчев
» КЪДЕ КЪЛВЕ ЗАРГАН В МОМЕНТА?
Съб 26 Окт 2024 - 20:36 by Димитър Маринчев
» КЪДЕ КЪЛВЕ КЕФАЛ, ПЛАТЕРИНА И ИЛАРИЯ В МОМЕНТА?
Вто 22 Окт 2024 - 19:41 by Димитър Маринчев
» За гъби
Нед 13 Окт 2024 - 16:48 by Димитър Маринчев
» С лодка в морето - 2024
Пет 11 Окт 2024 - 14:44 by Димитър Маринчев
» Около Бургас
Чет 3 Окт 2024 - 21:05 by Димитър Маринчев
» КЪДЕ КЪЛВЕ САФРИД В МОМЕНТА?
Пон 23 Сеп 2024 - 20:59 by Димитър Маринчев
» КЪДЕ КЪЛВЕ ХАМСИЯ В МОМЕНТА
Нед 11 Авг 2024 - 22:20 by Димитър Маринчев
» Light Rock Fishing
Нед 4 Авг 2024 - 23:36 by Димитър Маринчев
» Сезон 2024
Сря 31 Юли 2024 - 9:39 by boysa
» Зарибяване с пъстърва
Вто 21 Май 2024 - 14:05 by icokanev
» КЪДЕ КЪЛВЕ КАЯ В МОМЕНТА?
Съб 18 Май 2024 - 19:37 by Димитър Маринчев
» Форумът осиротя
Пет 17 Май 2024 - 10:56 by icokanev
» Риболов на лихнос пред Каваците и Дюни
Чет 29 Фев 2024 - 11:35 by Димитър Маринчев
» Сезон 2023
Сря 21 Фев 2024 - 16:40 by boysa