RIB ZODIAK 340 - челен удар
+2
Plamen
КИРО
6 posters
Страница 1 от 1
RIB ZODIAK 340 - челен удар
Както бях писал във една от темите,Краси 77 скоро претърпя корабокрушение.
Купил си човека нов РИБ ,на второ излизане в морето,
спрял в залива да си оправи кабелите на сонара,когато чул
бу бу бу зад себе си,докато се обърне да погледне,"апапите" били вече на 2м до него.
Удар в риба - въобще не са го видели де - Краси зад борда.Добре че спрели,
и после са го дръпнали.
Те ги и "колегите"
Не виждам отзад надпис на пристанище от където е лодката,
май са си баш "балъкчии"
Станалото станало,лодката идва при мен в това състояние.
Вижда се,че и корпуса има поражение.Набързо в очертаното
сложихме една лепенка от ремонтния комплект,и го изпатих Красьо
без да изчакам 3-4 часа,и да надуя лодката.
Да,ама не - на другия ден се обажда,не може да вдигне налягане на балона,
чува се издишането към вътрешната част на носа - айде пак в бокса.
Краси искаше да махнем лепенката,и от там да влезем и да залепим отвътре
новата лепенка,нещо не ми хареса идеята,седнах и запалих тютюна.
А едното ми око все в единия шев,после и другото око там се намести,
ама нашия пребледня като му казах каква ми е идеята.Втората възможност
беше,да резна балона към 30см,от там да свърша вътрешната работа,после да
я запуша,но няма такова парче плат със същия цвят,да завърша отвън и да не си личи много.
Минах на първия вариант.Краси като видя какво почнах да правя,се изпоти,
а след още 5 минути хвана пътя - аз това чаках де,
хванах "чука и длетото" и я метнах.
Не ми отне много време
Преди това на второто тютюн,мислих доста,и не виждах как ще е ударен балона в
отсрещната страна,повече ме глождеше,че това което беше отпред,
вътре в балона продължава надолу.
Трудно се правят снимки на такова място вееее,ама се оказах прав.
Просто и корпуса е пропукан и там,но отвън има широка лепенка към борда,
и затваря гледката.
Айде една лепенка - друг цвят,абе шарено да стане.
и отвътре сме готови вече.
Тука кофтито е,че няма как да надуя балона,за да проверя дали не изпуска от някъде.
Ама съм си сигурен в работата,все пак минава през пръстите ми всичко,после пресовам.
Ай пак фас тайм.това трябва се прибира някак си.
Малко сухи тренировки,нагласяне на балона,нанасяне на лепилото,
и тъпа тъпа,лека полека залепваме вътрешната лента.
Май се получи,но ми се искаше и бялата лента да я лепна още сега,
пак нагласяне,и май е готово.
Аз така го пиша,все едно лепим новогодишни играчки,но малко да се сбърка геометрията,
се получават кофти номера,леки гънки,ама от там винаги после пуска по малко въздух.
Е,вече мога да се оттегля на почивка - поне 3-4 часа трябва да минат,преди да
напомпя лодката за проби.
И айде пак на рабта,туй не е паднало
и май и въздух държи
чи и мехурчета не пуска,абе АЗ ДОВОЛЕН.
Айде да приключваме тогава,
последния шев положен.
Остана един завършек - малка лепенка,която се наложи да я сменя
Ех че не снимах старата - той Краси затова се уплаши,нея я изкарах
почти като ранищен парцал на беларус.Абе здраво залепено.
Ами доколкото разбрах,Краси остана доволен,на другия ден си взе лодката,
малко след това ...................
Май и на тази ще пусна тема - тежка повреда и при нея,
ама нека да видя утре до къде съм стигнал.
Купил си човека нов РИБ ,на второ излизане в морето,
спрял в залива да си оправи кабелите на сонара,когато чул
бу бу бу зад себе си,докато се обърне да погледне,"апапите" били вече на 2м до него.
Удар в риба - въобще не са го видели де - Краси зад борда.Добре че спрели,
и после са го дръпнали.
Те ги и "колегите"
Не виждам отзад надпис на пристанище от където е лодката,
май са си баш "балъкчии"
Станалото станало,лодката идва при мен в това състояние.
Вижда се,че и корпуса има поражение.Набързо в очертаното
сложихме една лепенка от ремонтния комплект,и го изпатих Красьо
без да изчакам 3-4 часа,и да надуя лодката.
Да,ама не - на другия ден се обажда,не може да вдигне налягане на балона,
чува се издишането към вътрешната част на носа - айде пак в бокса.
Краси искаше да махнем лепенката,и от там да влезем и да залепим отвътре
новата лепенка,нещо не ми хареса идеята,седнах и запалих тютюна.
А едното ми око все в единия шев,после и другото око там се намести,
ама нашия пребледня като му казах каква ми е идеята.Втората възможност
беше,да резна балона към 30см,от там да свърша вътрешната работа,после да
я запуша,но няма такова парче плат със същия цвят,да завърша отвън и да не си личи много.
Минах на първия вариант.Краси като видя какво почнах да правя,се изпоти,
а след още 5 минути хвана пътя - аз това чаках де,
хванах "чука и длетото" и я метнах.
Не ми отне много време
Преди това на второто тютюн,мислих доста,и не виждах как ще е ударен балона в
отсрещната страна,повече ме глождеше,че това което беше отпред,
вътре в балона продължава надолу.
Трудно се правят снимки на такова място вееее,ама се оказах прав.
Просто и корпуса е пропукан и там,но отвън има широка лепенка към борда,
и затваря гледката.
Айде една лепенка - друг цвят,абе шарено да стане.
и отвътре сме готови вече.
Тука кофтито е,че няма как да надуя балона,за да проверя дали не изпуска от някъде.
Ама съм си сигурен в работата,все пак минава през пръстите ми всичко,после пресовам.
Ай пак фас тайм.това трябва се прибира някак си.
Малко сухи тренировки,нагласяне на балона,нанасяне на лепилото,
и тъпа тъпа,лека полека залепваме вътрешната лента.
Май се получи,но ми се искаше и бялата лента да я лепна още сега,
пак нагласяне,и май е готово.
Аз така го пиша,все едно лепим новогодишни играчки,но малко да се сбърка геометрията,
се получават кофти номера,леки гънки,ама от там винаги после пуска по малко въздух.
Е,вече мога да се оттегля на почивка - поне 3-4 часа трябва да минат,преди да
напомпя лодката за проби.
И айде пак на рабта,туй не е паднало
и май и въздух държи
чи и мехурчета не пуска,абе АЗ ДОВОЛЕН.
Айде да приключваме тогава,
последния шев положен.
Остана един завършек - малка лепенка,която се наложи да я сменя
Ех че не снимах старата - той Краси затова се уплаши,нея я изкарах
почти като ранищен парцал на беларус.Абе здраво залепено.
Ами доколкото разбрах,Краси остана доволен,на другия ден си взе лодката,
малко след това ...................
Май и на тази ще пусна тема - тежка повреда и при нея,
ама нека да видя утре до къде съм стигнал.
Последната промяна е направена от КИРО на Пет 14 Окт 2016 - 19:33; мнението е било променяно общо 1 път
КИРО- мир на праха му
- Регистриран на : 16.05.2009
Брой мнения : 21389 Рожд.дaта : 17.12.1957
Години : 66
Re: RIB ZODIAK 340 - челен удар
Като нова е станала, Киро! Евала!
А втората я видяхме миналата седмица, когато влизахме. Аз не забелязах, но колегата после ми каза, че балонът бил спихнал. Дано се оправи бързо, че е кофти точно в тоя леферски период да се случват такива работи
А втората я видяхме миналата седмица, когато влизахме. Аз не забелязах, но колегата после ми каза, че балонът бил спихнал. Дано се оправи бързо, че е кофти точно в тоя леферски период да се случват такива работи
Plamen- ...........................
- Регистриран на : 10.11.2012
Брой мнения : 1777 Рожд.дaта : 12.04.1974
Години : 50
Re: RIB ZODIAK 340 - челен удар
Кироп ......дай една цигара .
roko koko- ...........................
- Регистриран на : 14.09.2010
Брой мнения : 4391 Рожд.дaта : 23.04.1975
Години : 49
Re: RIB ZODIAK 340 - челен удар
Малко ни в клин , ни в ръкав, ама да попитам, застраховка на лодките не правите ли?
chapara- ...........................
- Регистриран на : 18.05.2009
Брой мнения : 14312 Рожд.дaта : 04.02.1960
Години : 64
Re: RIB ZODIAK 340 - челен удар
Здравейте колеги, Киро! Реших и аз да драсна няколко реда за този инцидент в морето, който няма да забравя, а и би могъл да бъде съвет за предпазливост към всички вас влизащи с лодка в морето, било то с цел риболов, разходка или просто отдих на тишина и спокойствие – причините, поради които аз влизам в морето, било то сам или с приятели!
Та изсторията е следната:
На 30/08 се разделих със старата си лодка , т.к. взе да се разлепя повече от поносимото, като за 3 часа на Болата спаднаха и 3те балона + надуваемото дъно на веднъж (все още ми е трудно да го повярвам). Наредиха се дни и безсънни нощи докато реша каква да бъде новата комбинация лодка-мотор, за който си спестявах във времето. След като ги получих и двете, на 29/10 влязох в морето за разработка на двигателя Tohatsu 20 HP + Zodiac 340 RIB. Останах много очарован и щастлив от избора. Успях да направя първите 3 часа разработка. На 30/10 излязох с цел поне още 3 часа разработка и евентуално с елементи на риболов. Влизайки от гребната база в езерото, за крайна точка бях избрал яхтеното на Златни Пясъци. И така, на път за там, минавайки покрай Траката, забелязвайки 20-тина лодки, реших да спра и да се огледам, дали пък не ловят рибки колегите?! Отделих се доста от насъбралите се лодки, с цел да не преча, снасяики ме течението към някокого, а и на спокойствие да се приготвя нещата. Постоях 5 минутки пушейки цигарка и реших да си монтирам поне фишфайндера, та да видя какво се случва, т.к. спинингите бяха сгънати и неокомплектовани. Някой от колегите бяха на чепаре, а други на троинг. Отне ми близо 10-тина минутки да стъкмя фишфайндера, т.к. беше позазимен (всичко скатано и прилежно увито). Приключвайки с тази дейност, доволен от прилежно монтираното устройство, посягайки да включа екрана, до слуха ми достигна звукът но бордови мотор на лодка, която сякаш минаваше точно до мен на високи обороти ...... Извърнах поглед към носовата част на лодка от където идваше звукът иии.... втрещих се....не вярвах на очите си....пред мен на много близко разстояние се носеше доста бързо, голям висок дървен кил на рибарска лодка, в която хора не се виждаха....Беше толкова близко, че и до ден днешен си задавам въпроса – как не съм я чул по рано?? Изправих се, извиках 2 пъти Хей, Хей...свирнах 2 пъти силно колкото мога, след което последва силен трясък, при който полетях във водата.....Показвайки си главата на повърхността, единственното което ме интересуваше беше – как е лодката? Киснейки във водата със все дрехите и телефон в джоба гледах как носовия балон спихва, докато легна върху килът. Качих се в лодката и .... чак тогава видях,че в голямото дървено корито има двама възрастни мъже (според мен към ту 60-65 г.), като водачът на лодката, привидно притеснен започна да вика – ‘’как си?.... добре ли си? ..... той се е уплашил (говорейки на приятеля си)...какво стана?? Ти спрял ли беше??” Отговорих му, че бях спрял и с гръб към тях. Четях голямо очудване и съжаление в очите на човека и в същото време уплаха. Предложи ми да ме дърпат. Попитах го от къде са влезли, а той ми отговири че са от Варна...??? И това - 2 пъти...?! Подаде ми въже, което в яда си му върнах обратно и му казах, че ще се прибера сам. Добре, ама като ми каза - ‘’ виж мотора дали ще запали?”.....иии като се започна едно дърпане на въжето...неще и неще...със и без смукач – неще. Е тогава си помислих, че нещо се е повредило, намокрило и само греблата ми остават до гребната база. Т.к. в лодката влезе доста вода при удара, предположих, че и под капака на мотора е проникнала вода, но това не проверих. Колкото и да не ми се щеше, вързах подаваното от тях въже и потеглихме на буксир до изходната точка, където благополучно ме оставиха . След 10-15 опита да запаля двигателя се отказах. От там последва оглед на щетата?! През цялото време докато ме дърпаха си мислех, че килът е сцепен доста неприятно, т.к. ударът беше доста мощен. Е.... явно не съм чак толкова голям карък, но и смачканият ръб в носовата част на кила не беше хич приятна гледка. Качих лодката и газ към дома. Та от там се започна другата изстория... Киро, въпреки ремонта който имаше в прогрес, ми насрочи час набързичко за следващият ден за да отстрани повредата. Супер!!! Хукнах към Панчо за Двигателя. Резултатът след което беше отличен! Киро се справи с първото залепяне перктно!!! Но за второто си мислех, че няма кой да ми помогне, т.к. беше вътрешна дупка, а идеята ми за ремонт Киро я посрещна с неудобрение?! Решението му да направи дисекция на носовия балон по шевът хич не ми допадна, но нямаше как и да се съпротивлявам. Щеше ми се да видя що за дупка е тва там отвътре, но като гледах процеса на разлепяне в зародиш, испуфках 3 цигари за 10 минути и си рекох ...хайде....бегай...Не ми се щеше да гледам операция на чисто нова лодка. На сутринта останах изумен от крайния резултат !!! Не вярвах на очите си! Тръгнах си хипер щастлив и много много благодарен на Киро!!!
Та от този случай, за напред ще си имам още едно на ум излизайки в морето!Никога не съм предполагал, че някой ще тръгне да си кара лодката, особенно такава, която е с висок кил и седейки отзат в кърмата, водачът няма ГРАМ видимост напред, та и поне едни 35-40 градуса по направление на курса в ляво и в дясно също!! Пълно безумие! Вторият господин , който би трябвало да играе наблюдател, очиведно и на него, я му се е придремало, я пък не му е пукало за обстановката наоколо, също си е стоял там в ниското, непоглеждайки на къде и през кого минава лодката. Ако не бях аз на пътя им, можеха да пометът следващият, чиято лодка би могла дапотъне, а колегата да загине! При едно подобно падане, човек може да си удари главата, ....изспадане в безсъзнание и...... сещате се...!!! На никого непожелавам подобна случка! Добре поне, че ме издърпаха .... Бъдете по-внимателни и с още едно на ум! Успех в риболова, приятни и безаварийни мигове в морето!!!
Щеше ми се да пиша за новата придобивка в съответната тема, след разработката на моторетката, но уви....до тук се стигна.
И още веднъж – Огромна Благодарност на Киро за перфектната работа!!!
Та изсторията е следната:
На 30/08 се разделих със старата си лодка , т.к. взе да се разлепя повече от поносимото, като за 3 часа на Болата спаднаха и 3те балона + надуваемото дъно на веднъж (все още ми е трудно да го повярвам). Наредиха се дни и безсънни нощи докато реша каква да бъде новата комбинация лодка-мотор, за който си спестявах във времето. След като ги получих и двете, на 29/10 влязох в морето за разработка на двигателя Tohatsu 20 HP + Zodiac 340 RIB. Останах много очарован и щастлив от избора. Успях да направя първите 3 часа разработка. На 30/10 излязох с цел поне още 3 часа разработка и евентуално с елементи на риболов. Влизайки от гребната база в езерото, за крайна точка бях избрал яхтеното на Златни Пясъци. И така, на път за там, минавайки покрай Траката, забелязвайки 20-тина лодки, реших да спра и да се огледам, дали пък не ловят рибки колегите?! Отделих се доста от насъбралите се лодки, с цел да не преча, снасяики ме течението към някокого, а и на спокойствие да се приготвя нещата. Постоях 5 минутки пушейки цигарка и реших да си монтирам поне фишфайндера, та да видя какво се случва, т.к. спинингите бяха сгънати и неокомплектовани. Някой от колегите бяха на чепаре, а други на троинг. Отне ми близо 10-тина минутки да стъкмя фишфайндера, т.к. беше позазимен (всичко скатано и прилежно увито). Приключвайки с тази дейност, доволен от прилежно монтираното устройство, посягайки да включа екрана, до слуха ми достигна звукът но бордови мотор на лодка, която сякаш минаваше точно до мен на високи обороти ...... Извърнах поглед към носовата част на лодка от където идваше звукът иии.... втрещих се....не вярвах на очите си....пред мен на много близко разстояние се носеше доста бързо, голям висок дървен кил на рибарска лодка, в която хора не се виждаха....Беше толкова близко, че и до ден днешен си задавам въпроса – как не съм я чул по рано?? Изправих се, извиках 2 пъти Хей, Хей...свирнах 2 пъти силно колкото мога, след което последва силен трясък, при който полетях във водата.....Показвайки си главата на повърхността, единственното което ме интересуваше беше – как е лодката? Киснейки във водата със все дрехите и телефон в джоба гледах как носовия балон спихва, докато легна върху килът. Качих се в лодката и .... чак тогава видях,че в голямото дървено корито има двама възрастни мъже (според мен към ту 60-65 г.), като водачът на лодката, привидно притеснен започна да вика – ‘’как си?.... добре ли си? ..... той се е уплашил (говорейки на приятеля си)...какво стана?? Ти спрял ли беше??” Отговорих му, че бях спрял и с гръб към тях. Четях голямо очудване и съжаление в очите на човека и в същото време уплаха. Предложи ми да ме дърпат. Попитах го от къде са влезли, а той ми отговири че са от Варна...??? И това - 2 пъти...?! Подаде ми въже, което в яда си му върнах обратно и му казах, че ще се прибера сам. Добре, ама като ми каза - ‘’ виж мотора дали ще запали?”.....иии като се започна едно дърпане на въжето...неще и неще...със и без смукач – неще. Е тогава си помислих, че нещо се е повредило, намокрило и само греблата ми остават до гребната база. Т.к. в лодката влезе доста вода при удара, предположих, че и под капака на мотора е проникнала вода, но това не проверих. Колкото и да не ми се щеше, вързах подаваното от тях въже и потеглихме на буксир до изходната точка, където благополучно ме оставиха . След 10-15 опита да запаля двигателя се отказах. От там последва оглед на щетата?! През цялото време докато ме дърпаха си мислех, че килът е сцепен доста неприятно, т.к. ударът беше доста мощен. Е.... явно не съм чак толкова голям карък, но и смачканият ръб в носовата част на кила не беше хич приятна гледка. Качих лодката и газ към дома. Та от там се започна другата изстория... Киро, въпреки ремонта който имаше в прогрес, ми насрочи час набързичко за следващият ден за да отстрани повредата. Супер!!! Хукнах към Панчо за Двигателя. Резултатът след което беше отличен! Киро се справи с първото залепяне перктно!!! Но за второто си мислех, че няма кой да ми помогне, т.к. беше вътрешна дупка, а идеята ми за ремонт Киро я посрещна с неудобрение?! Решението му да направи дисекция на носовия балон по шевът хич не ми допадна, но нямаше как и да се съпротивлявам. Щеше ми се да видя що за дупка е тва там отвътре, но като гледах процеса на разлепяне в зародиш, испуфках 3 цигари за 10 минути и си рекох ...хайде....бегай...Не ми се щеше да гледам операция на чисто нова лодка. На сутринта останах изумен от крайния резултат !!! Не вярвах на очите си! Тръгнах си хипер щастлив и много много благодарен на Киро!!!
Та от този случай, за напред ще си имам още едно на ум излизайки в морето!Никога не съм предполагал, че някой ще тръгне да си кара лодката, особенно такава, която е с висок кил и седейки отзат в кърмата, водачът няма ГРАМ видимост напред, та и поне едни 35-40 градуса по направление на курса в ляво и в дясно също!! Пълно безумие! Вторият господин , който би трябвало да играе наблюдател, очиведно и на него, я му се е придремало, я пък не му е пукало за обстановката наоколо, също си е стоял там в ниското, непоглеждайки на къде и през кого минава лодката. Ако не бях аз на пътя им, можеха да пометът следващият, чиято лодка би могла дапотъне, а колегата да загине! При едно подобно падане, човек може да си удари главата, ....изспадане в безсъзнание и...... сещате се...!!! На никого непожелавам подобна случка! Добре поне, че ме издърпаха .... Бъдете по-внимателни и с още едно на ум! Успех в риболова, приятни и безаварийни мигове в морето!!!
Щеше ми се да пиша за новата придобивка в съответната тема, след разработката на моторетката, но уви....до тук се стигна.
И още веднъж – Огромна Благодарност на Киро за перфектната работа!!!
krasimir77- ...........................
- Регистриран на : 20.06.2011
Брой мнения : 362 Рожд.дaта : 05.12.1977
Години : 46
Re: RIB ZODIAK 340 - челен удар
Да те издърпат до пристанището е най-малкото, което могат да направят. Безрасъдно глупаво е да пуснеш лодката да си върви и да не гледаш пред теб какво става. Аз лично имам навик да се ослушвам и оглеждам на всички страни, когато съм спрял в морето. Не че някой слепок с моторница не може пак да мине през теб, ако ще и през 10 секунди да се озърташ. При доста от РИБ-овете с конзола няма много видимост напред, ако си седнал на седалката. Аз затова карам прав, но съм виждал сам човек да кара седнал, а лодката му е с поне метър диферент и гарантирано нищо не се вижда напред.
Важното е, че си се отървал без наранявания ;)
Важното е, че си се отървал без наранявания ;)
Plamen- ...........................
- Регистриран на : 10.11.2012
Брой мнения : 1777 Рожд.дaта : 12.04.1974
Години : 50
Re: RIB ZODIAK 340 - челен удар
Аре ся, да не искаш да кажеш че Краси е виновен Ами ако беше лодка на харпунджия, какво ставашеPlamen написа:Безрасъдно глупаво е да пуснеш лодката да си върви и да не гледаш пред теб какво става.
Те не виждат лодка, как ще видят буй Човек може котва да пусне и да си подремне, да се изкъпе... Значи ли това че е виновен ако някой го удари
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: RIB ZODIAK 340 - челен удар
Визирах онези двамата заплеси от рибарската лодка бе
Едно е на ход, съвсем друго си е на дрейф или котва, много ясно.
Едно е на ход, съвсем друго си е на дрейф или котва, много ясно.
Plamen- ...........................
- Регистриран на : 10.11.2012
Брой мнения : 1777 Рожд.дaта : 12.04.1974
Години : 50
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: RIB ZODIAK 340 - челен удар
Краси,благодарско че се включи,друго е препатилия да разкаже.
Само тази година има три инцидента с хора от форума,
затова очите на четири,и това пак не е достатъчно.
Но е добре да се споменават такива обстоятелства,че всички да имат
едно на ум в морето - никой не е застрахован от "авария".
Само тази година има три инцидента с хора от форума,
затова очите на четири,и това пак не е достатъчно.
Но е добре да се споменават такива обстоятелства,че всички да имат
едно на ум в морето - никой не е застрахован от "авария".
КИРО- мир на праха му
- Регистриран на : 16.05.2009
Брой мнения : 21389 Рожд.дaта : 17.12.1957
Години : 66
Страница 1 от 1
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите
Пет 15 Ное 2024 - 20:06 by Димитър Маринчев
» КЪДЕ КЪЛВЕ ЗАРГАН В МОМЕНТА?
Съб 26 Окт 2024 - 20:36 by Димитър Маринчев
» КЪДЕ КЪЛВЕ КЕФАЛ, ПЛАТЕРИНА И ИЛАРИЯ В МОМЕНТА?
Вто 22 Окт 2024 - 19:41 by Димитър Маринчев
» За гъби
Нед 13 Окт 2024 - 16:48 by Димитър Маринчев
» С лодка в морето - 2024
Пет 11 Окт 2024 - 14:44 by Димитър Маринчев
» Около Бургас
Чет 3 Окт 2024 - 21:05 by Димитър Маринчев
» КЪДЕ КЪЛВЕ САФРИД В МОМЕНТА?
Пон 23 Сеп 2024 - 20:59 by Димитър Маринчев
» КЪДЕ КЪЛВЕ ХАМСИЯ В МОМЕНТА
Нед 11 Авг 2024 - 22:20 by Димитър Маринчев
» Light Rock Fishing
Нед 4 Авг 2024 - 23:36 by Димитър Маринчев
» Сезон 2024
Сря 31 Юли 2024 - 9:39 by boysa
» Зарибяване с пъстърва
Вто 21 Май 2024 - 14:05 by icokanev
» КЪДЕ КЪЛВЕ КАЯ В МОМЕНТА?
Съб 18 Май 2024 - 19:37 by Димитър Маринчев
» Форумът осиротя
Пет 17 Май 2024 - 10:56 by icokanev
» Риболов на лихнос пред Каваците и Дюни
Чет 29 Фев 2024 - 11:35 by Димитър Маринчев
» Сезон 2023
Сря 21 Фев 2024 - 16:40 by boysa