ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ
+66
Румен Ганев
Borkata
Кирил Калчев
kanara
tisho5001
ДЯДО ИВАН
divein
вакрил
matcata78
DimityrK
joro_74
roko koko
sllipi1
JimBeam
krasimir77
ribarshe
Albena
ufo
savi aleksiev
Светозар Върбанов
xpynxpyn
gogolisec
HAZART
Marco Polo
beis
Rimohit
baralya
kobovet
promarine
Стефан Добрев
фишфрена
Кико
Дели
ПЛУВЧО
nikgeo
pivkoto
host200
тони котев
max
milen kordov
strijok
fokobg
antares
vvt1970
gogo26
Шморхи
str.hadjiev
Gergov
tano
cslav
Тихомир
Ribarina
Доктора
Мънцата
MITKO70
lz3no
илия
zuzko_
georg
ivu
Тедо
EU_BG_akademika
Любак
Моряка
КИРО
Петър Василев
70 posters
Страница 8 от 40
Страница 8 от 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ
Знаеш ли нещо за HIDEA, има нов 2.5 4т за 950лв с 2 год гаранция и сервиз...Тедо написа:в мобилето имаше обява за 600лв за 2.5кс Парсън
Аз нямам употребявани в момента с изключение на един Парсън F9.8BMS... Той между другото е мн. по-добър за влачене щото е 2 цилиндъра и не се чува как работи... А и мин. обороти са му 850-900, а на всички 1-цил (2.5-5кс) мин. обороти са 1300-1500
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ
Аз съм с Хидея, но по-голям. 13.5 коня е моя. Какво да ти кажа....върви си мотора, но не мога да кажа, че съм много доволен. Разни дребни дефекти ми тровят рибарската душа. За спомагателен става, нали няма да е основен, но все пак..ако може избери си нещо друго. Моя като дойде време да го продавам, няма да е обявен в този форум - това трябва да означава нещо.
Моят двигател е идентичен с Парсън, Сайл, Дженово и...Ямаха. Т.е. под капака няма разлика. Само дето последните са китайски копия и кой как се е справил с копирането...Хидея не са се справили много добре.
Дефекти при моя:
- не му работеше цицката за водата. Свалях ботуш, сменях импелер, глупости, глупости...Оказа се, че кората на ботуша пречупва маркуча и оттам е била цялата беля.
- отнякъде тече масло като го държа легнал и целия се оплесква с масло за 2-3 часа легнало положение- така и не открих проблема
- силни вибрации на дръжката при движение. Карал съм Ямаха 8 к.с. и нямат нищо общо като шум и вибрация
- заради вибрацийте ми се развиха болтовете на лоста за управление и за малко да ми остане в ръката. Завих ги в морето на ръка, колкото можах и достягах на брега. Толкова не са се сетили да сложат една силиконова гайка или поне шайба...
- понякога като го паля му светва лампата за маслото и работи на един цилиндър. Лекарството е да го изфорсирам един-два пъти на място и се изчиства
- скъса ми се въженцето за палене и ми остана в ръката. Добре, че беше на брега, иначе...оттогава го имам предвид и винаги си нося ключ 10 за да мога да го разглобя и да го запаля с друго въже.
Дреболии са това(освен последното), но са достатъчни за да не му се кефя кой знае колко.
Иначе върви доста, харчи малко и в морето поне не ме е оставял(чукам на дърво).
Аз лично, вече не бих си купил китайски двигател(да ме извиняват колегите вносители). Доста се изплаших от моя...
Преди това имах Сузуки 2.5 к.с. и бях много доволен. Нищо не харчеше, не му се чуваше гласчето...радост си беше, но за новата лодка идваше кошмарно малък и отиде на пазара.
Моят двигател е идентичен с Парсън, Сайл, Дженово и...Ямаха. Т.е. под капака няма разлика. Само дето последните са китайски копия и кой как се е справил с копирането...Хидея не са се справили много добре.
Дефекти при моя:
- не му работеше цицката за водата. Свалях ботуш, сменях импелер, глупости, глупости...Оказа се, че кората на ботуша пречупва маркуча и оттам е била цялата беля.
- отнякъде тече масло като го държа легнал и целия се оплесква с масло за 2-3 часа легнало положение- така и не открих проблема
- силни вибрации на дръжката при движение. Карал съм Ямаха 8 к.с. и нямат нищо общо като шум и вибрация
- заради вибрацийте ми се развиха болтовете на лоста за управление и за малко да ми остане в ръката. Завих ги в морето на ръка, колкото можах и достягах на брега. Толкова не са се сетили да сложат една силиконова гайка или поне шайба...
- понякога като го паля му светва лампата за маслото и работи на един цилиндър. Лекарството е да го изфорсирам един-два пъти на място и се изчиства
- скъса ми се въженцето за палене и ми остана в ръката. Добре, че беше на брега, иначе...оттогава го имам предвид и винаги си нося ключ 10 за да мога да го разглобя и да го запаля с друго въже.
Дреболии са това(освен последното), но са достатъчни за да не му се кефя кой знае колко.
Иначе върви доста, харчи малко и в морето поне не ме е оставял(чукам на дърво).
Аз лично, вече не бих си купил китайски двигател(да ме извиняват колегите вносители). Доста се изплаших от моя...
Преди това имах Сузуки 2.5 к.с. и бях много доволен. Нищо не харчеше, не му се чуваше гласчето...радост си беше, но за новата лодка идваше кошмарно малък и отиде на пазара.
Шморхи- ...........................
- Регистриран на : 18.11.2010
Брой мнения : 2885 Рожд.дaта : 11.10.1978
Години : 46
Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ
Шморхи написа:Аз съм с Хидея, но по-голям. 13.5 коня е моя. Какво да ти кажа....върви си мотора, но не мога да кажа, че съм много доволен. Разни дребни дефекти ми тровят рибарската душа. За спомагателен става, нали няма да е основен, но все пак..ако може избери си нещо друго. Моя като дойде време да го продавам, няма да е обявен в този форум - това трябва да означава нещо.
Моят двигател е идентичен с Парсън, Сайл, Дженово и...Ямаха. Т.е. под капака няма разлика. Само дето последните са китайски копия и кой как се е справил с копирането...Хидея не са се справили много добре.
Дефекти при моя:
- не му работеше цицката за водата. Свалях ботуш, сменях импелер, глупости, глупости...Оказа се, че кората на ботуша пречупва маркуча и оттам е била цялата беля.
- отнякъде тече масло като го държа легнал и целия се оплесква с масло за 2-3 часа легнало положение- така и не открих проблема
- силни вибрации на дръжката при движение. Карал съм Ямаха 8 к.с. и нямат нищо общо като шум и вибрация
- заради вибрацийте ми се развиха болтовете на лоста за управление и за малко да ми остане в ръката. Завих ги в морето на ръка, колкото можах и достягах на брега. Толкова не са се сетили да сложат една силиконова гайка или поне шайба...
- понякога като го паля му светва лампата за маслото и работи на един цилиндър. Лекарството е да го изфорсирам един-два пъти на място и се изчиства
- скъса ми се въженцето за палене и ми остана в ръката. Добре, че беше на брега, иначе...оттогава го имам предвид и винаги си нося ключ 10 за да мога да го разглобя и да го запаля с друго въже.
Дреболии са това(освен последното), но са достатъчни за да не му се кефя кой знае колко.
Иначе върви доста, харчи малко и в морето поне не ме е оставял(чукам на дърво).
Аз лично, вече не бих си купил китайски двигател(да ме извиняват колегите вносители). Доста се изплаших от моя...
Преди това имах Сузуки 2.5 к.с. и бях много доволен. Нищо не харчеше, не му се чуваше гласчето...радост си беше, но за новата лодка идваше кошмарно малък и отиде на пазара.
Б Е З Ц Е Н Е Н пост
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ
хм... уж написах пост, а не излезна...
един клиент си взе Хидеа 15кс и му беше изпаднало витлото в морето...
Та като гледам поста на Шморхи, явно са една идея по-зле от Парсъна... Не, че и парсъните не дават дефекти, но по-малко /погледът ми е върху 100-ина мотора/ особено 15-ките... Най-проблемни ще се окажат 2.5кс (като % дефекти)...
EU_BG_akademika, каква ти беше лодката и основния двигател, че забравих...
един клиент си взе Хидеа 15кс и му беше изпаднало витлото в морето...
Та като гледам поста на Шморхи, явно са една идея по-зле от Парсъна... Не, че и парсъните не дават дефекти, но по-малко /погледът ми е върху 100-ина мотора/ особено 15-ките... Най-проблемни ще се окажат 2.5кс (като % дефекти)...
EU_BG_akademika, каква ти беше лодката и основния двигател, че забравих...
Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ
Не ме разбирайте погрешно, не че не работи мотора - това е най-важното в крайна сметка и той си работи. Не харчи масло, отработеното масло си е с приличен цвят, не е някаква сажда като от дизел, пали си, свещите също са в добро състояние и прочие. Но сглобката и материалите, както и фините настройки не са домислени. Просто на дребните неща и места - където се вижда какво качество има продукта, са го претупали, колкото да добие окончателен вид и да се пусне на пазара. Това дразни! Като Лада от 90-е години, нищо общо със сглобката на Лада от 70-е, че и от 80-е. Направи си сам - довърши си сам.
Тедо, винта съм го стегнал, че малко...беше алтав и поне за него не ме е страх. То това остава...да карам само на струята от ауспуха.
В интерес на истината съм мераклия за пробвам и 15/20 к.с. Парсън, както и Меркури, Ямаха или Тохатсу и да видя разликите. Защото поста ми е резултат само от личен опит, но не и от сравнение ако изключим 8к.с. Ямаха и 50 к.с. Ямаха, но първата е доста по-малка и лека, а втората е на светлинни години като клас. Същия като на Мънцата, дето го продаде.
Тедо, винта съм го стегнал, че малко...беше алтав и поне за него не ме е страх. То това остава...да карам само на струята от ауспуха.
В интерес на истината съм мераклия за пробвам и 15/20 к.с. Парсън, както и Меркури, Ямаха или Тохатсу и да видя разликите. Защото поста ми е резултат само от личен опит, но не и от сравнение ако изключим 8к.с. Ямаха и 50 к.с. Ямаха, но първата е доста по-малка и лека, а втората е на светлинни години като клас. Същия като на Мънцата, дето го продаде.
Шморхи- ...........................
- Регистриран на : 18.11.2010
Брой мнения : 2885 Рожд.дaта : 11.10.1978
Години : 46
Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ
Тедо написа:хм... уж написах пост, а не излезна...
един клиент си взе Хидеа 15кс и му беше изпаднало витлото в морето...
Та като гледам поста на Шморхи, явно са една идея по-зле от Парсъна... Не, че и парсъните не дават дефекти, но по-малко /погледът ми е върху 100-ина мотора/ особено 15-ките... Най-проблемни ще се окажат 2.5кс (като % дефекти)...
EU_BG_akademika, каква ти беше лодката и основния двигател, че забравих...
Лодка Selva 3.90 матор Selva 15кс. 2Т
Онагледявам
[You must be registered and logged in to see this link.] |
От [You must be registered and logged in to see this link.] |
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ
20кс Парсън е като 25 - около 70кг и не е удобен за пренасяне... Един от първите 3 мотора, които внесох беше 25-ца с ел. старт и дистанционно... Карах го на РИБ 480 /Vмах 30кмч с 4 мъже в лодката/... Е тоя мотор и другите два /9,9 и 15кс/ си бяха като жигули от италианската сглобка :) Явно така се прави като взимаш мостри за проба... Продадох го с лодката и наскоро ми се обаждаха купувачите да поръчват масло и филтър за смяна... Никакви ядове не е създавал!
Оттогава всяка следваща партида като че ли по-зле става...
Един съфоромец от на-риба излезе най-големия Марко-тотевец 2 пъти си кара до София за ремонт и поне още 2 пъти си го ремонтира във Варна... Та вече не смея и да ги препоръчам на познати
Иначе като експлоатационни качества (мощност, разход) нямат съществени разлики от японските... Пробвано е на надув. лодка 410см с Ф15 Парсън 24кмч, а с Меркури Ф20 27кмч... Проблема е в детайлите и качеството на сглобката...
Оттогава всяка следваща партида като че ли по-зле става...
Един съфоромец от на-риба излезе най-големия Марко-тотевец 2 пъти си кара до София за ремонт и поне още 2 пъти си го ремонтира във Варна... Та вече не смея и да ги препоръчам на познати
Иначе като експлоатационни качества (мощност, разход) нямат съществени разлики от японските... Пробвано е на надув. лодка 410см с Ф15 Парсън 24кмч, а с Меркури Ф20 27кмч... Проблема е в детайлите и качеството на сглобката...
Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ
EU_BG_akademika написа:
Лодка Selva 3.90 матор Selva 15кс. 2Т
не съм много сигурен, че ще имаш място на транеца за втори бензинов мотор... имал съм 3 години същия Наксос 15кс 2Т с ел. стартер... Малко бърз идваше за тролинг, но ако си поиграеш с винтчето за газта на карбуратора, може и да го нагодиш... На мен не ми е правил проблем със зацапване на свещ, но за всеки случай всеки час му давах ръчка за 1 минута... Между другото, преди да му сложа крила /хидрофоли/ не можеше да глисира с 3 човека /на лодка 360 пак селва/... Единствения дефект му беше, че презареждаше и акумулатора кипеше...
ПС: Слагай нещо тежко отпред или сядай напред и ползвай удължител, че виж как се "вирва"...
Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ
Вирва се, ама после си излиза на глисаж, крила ще слагам, удължител също, нищо не каза за моя бъдещ мотор 2.5кс, като няма място за втори, ще скупя един транец за надуваема лодка, ще го шляпна на носа и ще троля наопаки.................... :dancingHappy_i
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ
а мотора със стартер ли ти е?
аз бих сложил ел. мотор - тролиш 2-3-4 часа, като свърши, палиш селвата и се прибираш или продължаваш троленето с нея... Голям кеф е с електриката - тишина и релакс!
С акумулатор за 100лв от Метро ще ти издържа по 3 часа без да го изцеждаш докрай...
аз бих сложил ел. мотор - тролиш 2-3-4 часа, като свърши, палиш селвата и се прибираш или продължаваш троленето с нея... Голям кеф е с електриката - тишина и релакс!
С акумулатор за 100лв от Метро ще ти издържа по 3 часа без да го изцеждаш докрай...
Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ
Абе акумулатор, ама после нов след 2 год, зареждане, стойка за него, а с малко маторче, си тролиш по цял ден и пак е тихичко, е е не е съвсем тихичко, без стартер, е пали бепроблемно, но гасне ако го оставиш дълго на ниски обороти....Тедо написа:а мотора със стартер ли ти е?
аз бих сложил ел. мотор - тролиш 2-3-4 часа, като свърши, палиш селвата и се прибираш или продължаваш троленето с нея... Голям кеф е с електриката - тишина и релакс!
С акумулатор за 100лв от Метро ще ти издържа по 3 часа без да го изцеждаш докрай...
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ
тука си в грешка - 2.5кс не е по-тих от 15кс на тролинг обороти... от двутактовия можеби малко, но разликата не е голяма...
Защо нов акумулатор след 2 години? ти колко пъти ходиш за риба годишно?
Аз на колата сега трябва да го сменям, че е оригиналния акумулатор - на 9 години :217b315cad77fe
Малкото бензиново моторче може да ти вгорчи живота, ако нямаш късмет с покупката... Електриката на практика е безотказен - имам продадени 2 ел. на мидарник преди 2 години (да не палят 40кс бензинов за всяко местене от по 20-30м)...
Защо нов акумулатор след 2 години? ти колко пъти ходиш за риба годишно?
Аз на колата сега трябва да го сменям, че е оригиналния акумулатор - на 9 години :217b315cad77fe
Малкото бензиново моторче може да ти вгорчи живота, ако нямаш късмет с покупката... Електриката на практика е безотказен - имам продадени 2 ел. на мидарник преди 2 години (да не палят 40кс бензинов за всяко местене от по 20-30м)...
Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ
Ако намеря 4т до 600лв взимам го, ако не 44либри и акумулатор пак са толкова, квото стане............................тююююю деееебааааа
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ
Много ценни постове за китайските моторетки
Един приятел има 15кс Парсън, на 2г.Като тръгне-върви наистина без проблем,но никога не пали от раз,като се дръпне предпазителя не гасне докато не се натисне с пръст(не дай боже аварийно да има нужда :5ff67901e688fa )И наистина доста вибрира дръжката при ход.При вдигане на двигателя и свалянето във вода,пружинките отдолу не работят както трябва и гъзенето в лодката е голямо ........все дребни проблеми ......ама тровещи....
Един приятел има 15кс Парсън, на 2г.Като тръгне-върви наистина без проблем,но никога не пали от раз,като се дръпне предпазителя не гасне докато не се натисне с пръст(не дай боже аварийно да има нужда :5ff67901e688fa )И наистина доста вибрира дръжката при ход.При вдигане на двигателя и свалянето във вода,пружинките отдолу не работят както трябва и гъзенето в лодката е голямо ........все дребни проблеми ......ама тровещи....
gogo26- ...........................
- Регистриран на : 22.02.2010
Брой мнения : 940 Рожд.дaта : 26.10.1971
Години : 53
Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ
Аз имам Парсън 5кс. и работи като часовник ,когато е студено времето не пали от първия път ,трябват си 3-4 дърпания ма като загрее си пали от първия път, ма то и много по квалитетни машини не палят от първия път като са студени.
Съотношението цена качество е много добро според мен.
Съотношението цена качество е много добро според мен.
host200- ...........................
- Регистриран на : 04.11.2009
Брой мнения : 1915 Рожд.дaта : 10.12.1976
Години : 47
Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ
Колега аз след като промениха правилата на язИскър (и в по-голямата част на язовира разрешават САМО на ел.мотор се ядосах и си поръчах от Германия ел. мотор ШЕСТ КОНСКИ СИЛИ 2000W 24v и скоро ще монтирам и СОЛАР 50w и като не карам лодката всеки ден ЩЕ СИ СЕ ЗАРЕЖДА от сльнцето :dancingHappy_i а като паднат ДВАТА ТЯГОВИ 2х100А си продължавам с бензиновияТедо написа:а мотора със стартер ли ти е?
аз бих сложил ел. мотор - тролиш 2-3-4 часа, като свърши, палиш селвата и се прибираш или продължаваш троленето с нея... Голям кеф е с електриката - тишина и релакс!
С акумулатор за 100лв от Метро ще ти издържа по 3 часа без да го изцеждаш докрай...
max- ...........................
- Регистриран на : 28.06.2010
Брой мнения : 3942 Рожд.дaта : 20.11.1969
Години : 54
Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ
Ники ,дай малко инфо за новите правила на яз.Искър,къде е забранено за лодки с бензинови мотори,имали го официално някъде ?
И аз имам наблюдение ,че и по -маркови мотори ,студени не палят от раз.Ел.моторчето е добър вариант,бях намерил на едно място втора употреба американски ,но я загубих офертата.Обаче пак ще се разтърся за нея.
И аз имам наблюдение ,че и по -маркови мотори ,студени не палят от раз.Ел.моторчето е добър вариант,бях намерил на едно място втора употреба американски ,но я загубих офертата.Обаче пак ще се разтърся за нея.
MITKO70- ...........................
- Регистриран на : 10.11.2009
Брой мнения : 62 Рожд.дaта : 06.07.1970
Години : 54
Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ
За да запали от раз, трябва да има горивна смес в цилиндъра... ако е стоял 1-2 дни това е невъзможно... Още повече, ако е оставен при предишно ползване да изгори бензина в карбуратора...
Аз като паля студен мотор с въже винаги първо издърпвам 1-2 пъти плавно за да засмуче горивна смес и чак след това дърпам като за палене...
Аз като паля студен мотор с въже винаги първо издърпвам 1-2 пъти плавно за да засмуче горивна смес и чак след това дърпам като за палене...
Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ
Ето какво заприходих днес
Моторчето, един път е минало яз.Искър за разходка и е било на един тролинг.... това му е цялата служба
, което не му пречи, да му няма, единия обтегач за капака и тапата която е на края на лоста за управление, второто се вижда на снимката, по скоро се вижда нейната липса...
Дали някой знае от къде да си заприходя въпросните 2 неща?
[You must be registered and logged in to see this link.] |
От [You must be registered and logged in to see this link.] |
[You must be registered and logged in to see this link.] |
От [You must be registered and logged in to see this link.] |
Моторчето, един път е минало яз.Искър за разходка и е било на един тролинг.... това му е цялата служба
, което не му пречи, да му няма, единия обтегач за капака и тапата която е на края на лоста за управление, второто се вижда на снимката, по скоро се вижда нейната липса...
Дали някой знае от къде да си заприходя въпросните 2 неща?
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ
Нали знаеш, че някои партиди от тези сузита нямат контролен отвор за водата? Аз имах такова и нямаше "цицка". Да не се шашнеш, че нещо не е в ред ако не му тръгне водата.
Шморхи- ...........................
- Регистриран на : 18.11.2010
Брой мнения : 2885 Рожд.дaта : 11.10.1978
Години : 46
Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ
Малиииии, направо щях да откача от таквоз нящо и що тъй, ами ако се преебе помпата как ще се угади таз работа?Шморхи написа:Нали знаеш, че някои партиди от тези сузита нямат контролен отвор за водата? Аз имах такова и нямаше "цицка". Да не се шашнеш, че нещо не е в ред ако не му тръгне водата.
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ
Ами...няма как. Огледай го внимателно първо и после направо го запали в една кофа с вода. То ще си проличи. Иначе не се притеснявай. Моторчето е много симпатично и аз бях много доволен от моето. Веднъж обърнахме лодката, влезе морска вода в двигателя. Маслото се пресече и замяза на жабуняк, но зор-зор, запалих и се прибрахме до брега с пресечено масло. После една промивка и айде пак в морето. Нищо не харчи, нищо не тежи - хубаво си е.
Шморхи- ...........................
- Регистриран на : 18.11.2010
Брой мнения : 2885 Рожд.дaта : 11.10.1978
Години : 46
Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ
и-бей да, ще ровя там мерси :609c1f728720fbТедо написа:честито!
за части в Миркат или (най-добре) в и-бей :)
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ
Колеги някой има ли впечатления от тези РИБ-ове?
[You must be registered and logged in to see this link.]
Специално този Т360 с 20% отстъпка се връзва под 2500лв., а пише, че е с VALMEX 1450 грама/метър2 !
[You must be registered and logged in to see this link.]
Специално този Т360 с 20% отстъпка се връзва под 2500лв., а пише, че е с VALMEX 1450 грама/метър2 !
vvt1970- ...........................
- Регистриран на : 03.01.2010
Брой мнения : 725 Рожд.дaта : 23.09.1970
Години : 54
Страница 8 от 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Страница 8 от 40
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите
|
|
Съб 26 Окт 2024 - 20:36 by Димитър Маринчев
» КЪДЕ КЪЛВЕ КЕФАЛ, ПЛАТЕРИНА И ИЛАРИЯ В МОМЕНТА?
Вто 22 Окт 2024 - 19:41 by Димитър Маринчев
» За гъби
Нед 13 Окт 2024 - 16:48 by Димитър Маринчев
» С лодка в морето - 2024
Пет 11 Окт 2024 - 14:44 by Димитър Маринчев
» Около Бургас
Чет 3 Окт 2024 - 21:05 by Димитър Маринчев
» КЪДЕ КЪЛВЕ САФРИД В МОМЕНТА?
Пон 23 Сеп 2024 - 20:59 by Димитър Маринчев
» КЪДЕ КЪЛВЕ ХАМСИЯ В МОМЕНТА
Нед 11 Авг 2024 - 22:20 by Димитър Маринчев
» Light Rock Fishing
Нед 4 Авг 2024 - 23:36 by Димитър Маринчев
» Сезон 2024
Сря 31 Юли 2024 - 9:39 by boysa
» Зарибяване с пъстърва
Вто 21 Май 2024 - 14:05 by icokanev
» КЪДЕ КЪЛВЕ КАЯ В МОМЕНТА?
Съб 18 Май 2024 - 19:37 by Димитър Маринчев
» Форумът осиротя
Пет 17 Май 2024 - 10:56 by icokanev
» Риболов на лихнос пред Каваците и Дюни
Чет 29 Фев 2024 - 11:35 by Димитър Маринчев
» Сезон 2023
Сря 21 Фев 2024 - 16:40 by boysa
» Маринована риба с екстри
Пет 12 Яну 2024 - 12:52 by icokanev