Съвет при избор на колесар
+13
vvt1970
Plamen
glarus70
roko koko
Ribarina
EU_BG_akademika
Шморхи
Тедо
Мънцата
Borkata
max
ivan abt
zhikata
17 posters
Страница 1 от 3
Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Съвет при избор на колесар
Търся да си купя колесар за RIB 3.60m. и съм се спрял на две марки Venitrailers или Respo. Моля ,ако някой има от тези две марки да сподели впечатления. Цените и на двата колесара са сходни.
zhikata- ...........................
- Регистриран на : 16.04.2011
Брой мнения : 381 Рожд.дaта : 13.12.1977
Години : 46
Re: Съвет при избор на колесар
Ако ще е от тези двата по добре респото .
Може да погледнеш и тези :
[You must be registered and logged in to see this link.]
Като избираш гледай да е с ресори , по меко вози .
Успех в избора
Може да погледнеш и тези :
[You must be registered and logged in to see this link.]
Като избираш гледай да е с ресори , по меко вози .
Успех в избора
ivan abt- ...........................
- Регистриран на : 17.03.2010
Брой мнения : 22 Рожд.дaта : 15.05.1968
Години : 56
123
Колега за Бг. колесари не ти препоръчвам (и през ловешките минах и през някой Сф. направо е пълна скръб положението) за Respo чувам добри отзиви въпреки че са от скоро в Бг. пипнати са и ако цената е малко по-висока от родното пройзводство поне аз не бих се колебал.ПП.Имал съм много премеждия с колесари (то не хвърчаха гуми ....не грееха лагери ......ролки ми пробиваха лодката .........лебедката ми испуска ...абе направо не ми се говори ).
max- ...........................
- Регистриран на : 28.06.2010
Брой мнения : 3942 Рожд.дaта : 20.11.1969
Години : 55
Re: Съвет при избор на колесар
Бях се насочил към Respo , но видях във Варна един такъв закачен за Corolla Verso и беше с някакви допълнителни заварки + допълнителни ролки отзад . С две думи стори ми се малко кекав. Все пак благодаря за съветите, продължавам да умувам , че наближава риболова на тези риби
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
zhikata- ...........................
- Регистриран на : 16.04.2011
Брой мнения : 381 Рожд.дaта : 13.12.1977
Години : 46
Re: Съвет при избор на колесар
Здрасти момчета,искам да използвам темата на колегата,за да попитам дали бихте се спряли на този колесар като се има предвид,че излиза 1550 лева с всички документи за КАТ и ще вози твърда лодка около 4-те метра?
Между другото става въпрос за ловчанлийски модел..
[You must be registered and logged in to see this image.]
Между другото става въпрос за ловчанлийски модел..
[You must be registered and logged in to see this image.]
Re: Съвет при избор на колесар
От всичко което съм прочел, ловчанските са най зле, виж има още теми за колесар. Иначе аз съм с венитрайлерс, мога да кажа, че е поцинкован добре,за 6 години няма избила ръжда. Един лагер ми се спече и разруши, но това е готов мост, там вината е на KNOTT, пък аз се чудех какво чатка като картечница отзад интересното е че другия не беше мръднал, нямаше никакъв луфт, а не го вкарвам на едно куело у водътъ.......
Като си направих и някои подобрения, ето го сега как изглежда Ц Ъ К
Тоест не съм имал проблеми с него :609c1f728720fb
Само искам да добавя, че тогава го нямаше избора който има сега, в момента не знам как бих постъпил....
Ако е рекъл Господ и това ще мисля :5ff67901e688fa :d5b65c17bec10f
Като си направих и някои подобрения, ето го сега как изглежда Ц Ъ К
Тоест не съм имал проблеми с него :609c1f728720fb
Само искам да добавя, че тогава го нямаше избора който има сега, в момента не знам как бих постъпил....
Ако е рекъл Господ и това ще мисля :5ff67901e688fa :d5b65c17bec10f
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: Съвет при избор на колесар
Амчи то колесар се кара до 90км/ч, а ти като стъпиш на тоз четирилитров жип до края и съвсем забравяш, че влачиш, той нали нищо не усеща :d776892fea672emax написа:Колега за Бг. колесари не ти препоръчвам (и през ловешките минах и през някой Сф. направо е пълна скръб положението) за Respo чувам добри отзиви въпреки че са от скоро в Бг. пипнати са и ако цената е малко по-висока от родното пройзводство поне аз не бих се колебал.ПП.Имал съм много премеждия с колесари (то не хвърчаха гуми ....не грееха лагери ......ролки ми пробиваха лодката .........лебедката ми испуска ...абе направо не ми се говори ).
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: Съвет при избор на колесар
Тъй ли, чак сега разбирам Моя със 140 си върви идеалноEU_BG_akademika написа:
Амчи то колесар се кара до 90км/ч...
Мънцата- ...........................
- Регистриран на : 08.10.2009
Брой мнения : 12946 Рожд.дaта : 19.05.1971
Години : 53
Re: Съвет при избор на колесар
Ако се не лъжа точно теб тя бяха фотнали Оряховския разклон.............Мънцата написа:
Тъй ли, чак сега разбирам Моя със 140 си върви идеално
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: Съвет при избор на колесар
И не само там .... :21fe7b94c4e424EU_BG_akademika написа:Ако се не лъжа точно теб тя бяха фотнали Оряховския разклон.............Мънцата написа:
Тъй ли, чак сега разбирам Моя със 140 си върви идеално
Мънцата- ...........................
- Регистриран на : 08.10.2009
Брой мнения : 12946 Рожд.дaта : 19.05.1971
Години : 53
Re: Съвет при избор на колесар
Това с 90-те километра как го измисли? :217b315cad77fe
В сертификатите на РЕСПО пише "максимално допустима скорост 140кмч" - тамън като за нашите магистрали :)
За Венитрейлърс не мога да кажа лошо - от българските е едно ниво над останалите... Ползва торсиони КНОТ, както и РЕСПО... Те са водоустойчиви и едва ли е "запекъл" лагера от топене във водата...
За конкретният колесар РЕСПО с "доработки" мога да кажа, че това си е лично решение на собственика. При него киловата ролка е регулируема и но нещастно стечение на обстоятелствата е паснала към лодката на последната дупка, където е края на профила. Съответно се е получило отслабване на конструкцията и прегъване... Трябвало е да се подложи шина или винкел за усилване, вместо да се правят "доработки" със заварки. Аз не бих правил нищо по колесара със заварки, които унищожават галванизацията. Както и структурата на метала - заварката е най-слабото място в конструкцията. Не случайно онзи модел, както и много други са на болтова сглобка... Конструкцията е едно голямо "Лего" и лесно могат да се добавят елементи... Колесарите на естонците може да изглеждат "нежни", но материалите които използват са с много по-голяма якост отколкото тези продавани по нашите железарии... Един прост пример - болтовете са с якост 8.8, а не обикновени... Произвеждат по 10 000 ремаркета на година и 80% от тях са за скандинавските страни - всяка рекламация там би ударила по имиджа на марката...
В сертификатите на РЕСПО пише "максимално допустима скорост 140кмч" - тамън като за нашите магистрали :)
За Венитрейлърс не мога да кажа лошо - от българските е едно ниво над останалите... Ползва торсиони КНОТ, както и РЕСПО... Те са водоустойчиви и едва ли е "запекъл" лагера от топене във водата...
За конкретният колесар РЕСПО с "доработки" мога да кажа, че това си е лично решение на собственика. При него киловата ролка е регулируема и но нещастно стечение на обстоятелствата е паснала към лодката на последната дупка, където е края на профила. Съответно се е получило отслабване на конструкцията и прегъване... Трябвало е да се подложи шина или винкел за усилване, вместо да се правят "доработки" със заварки. Аз не бих правил нищо по колесара със заварки, които унищожават галванизацията. Както и структурата на метала - заварката е най-слабото място в конструкцията. Не случайно онзи модел, както и много други са на болтова сглобка... Конструкцията е едно голямо "Лего" и лесно могат да се добавят елементи... Колесарите на естонците може да изглеждат "нежни", но материалите които използват са с много по-голяма якост отколкото тези продавани по нашите железарии... Един прост пример - болтовете са с якост 8.8, а не обикновени... Произвеждат по 10 000 ремаркета на година и 80% от тях са за скандинавските страни - всяка рекламация там би ударила по имиджа на марката...
Re: Съвет при избор на колесар
Борка, ако искаш ловешки колесар, ела да ти дам моят. По-евтино ще ти го дам!
Шморхи- ...........................
- Регистриран на : 18.11.2010
Брой мнения : 2885 Рожд.дaта : 11.10.1978
Години : 46
Re: Съвет при избор на колесар
Шегувам се бре, на магистралите и аз надувам, еле па като отивам за риба.....Тедо написа:Това с 90-те километра как го измисли? :217b315cad77fe
Все ми се струва че съм закъснял :6e6ebecd09233a :3f7e6dc87de4b9
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: Съвет при избор на колесар
Вчера се сдобих с нов заводски колесар и ме интересува триабва ли да се ходи до КАТ с колесара, или може само с документите и гредата за номера.
zhikata- ...........................
- Регистриран на : 16.04.2011
Брой мнения : 381 Рожд.дaта : 13.12.1977
Години : 46
Re: Съвет при избор на колесар
С колесара, имаш набит номер по шасито :609c1f728720fbzhikata написа:Вчера се сдобих с нов заводски колесар и ме интересува триабва ли да се ходи до КАТ с колесара, или може само с документите и гредата за номера.
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: Съвет при избор на колесар
Осевен това според закона не можеш и да го теглиш без номер, би трябвало на нещо да го качиш
Последната промяна е направена от EU_BG_akademika на Пон 10 Дек 2012 - 20:09; мнението е било променяно общо 1 път
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: Съвет при избор на колесар
zhikata написа:Вчера се сдобих с нов заводски колесар и ме интересува трЯбва ли да се ходи до КАТ с колесара, или може само с документите и гредата за номера.
За фабрично новите (без предишна регистрация) до скоро нямаше нужда да се карат в КАТ, но в средата на септември пуснаха нова наредба - притеснили се, че опашките пред каналите намалели и сега "всички под ножа"!
"Законните" варианти са два:
- транзитен номер
- пътна помощ
Re: Съвет при избор на колесар
в Германия проблемът е решен така: отиваш с документите, приемат ти ги отпечатват ти талона и ти дават една бележка, с която имаш право да си закараш колата/ремаркето до до тях за да ти лепнат стикера (без който номера не важи)... Пътната помощ не "лапа" пари залудо!
Re: Съвет при избор на колесар
Благодарq за отговорите.
zhikata- ...........................
- Регистриран на : 16.04.2011
Брой мнения : 381 Рожд.дaта : 13.12.1977
Години : 46
Re: Съвет при избор на колесар
Да ви кажа аз като си регистрирах колесаря макар че е фабричен трябваше да мина технотест,а преди това от КАТ ми казаха да изтъркам фабричните номера и да махна табелата с информация.Наложи се да им нося бележка от кантар,защото ако е над 300 килограма трябва да има инерционна спирачка (моят има макар и да тежи 120 кила).Филма с регистрацията продължи 3 дни в КАТ,10 дни рязане на основната греда и подмяна с такава без номера,2 дни боядисване и нагаждане на ролките .
Така че честито на печелившите големи ядове е регистрацията.
Поне когато ме спираха без номера им обяснявах че отивам на технотест и ме пускаха.
Някой ако има мерак и аз продавам моят колесар +гражданска + преглед
Понеже смятам да местя лодката за постоянно на Рибарското селище едва ли ще ми трябва повече
Така че честито на печелившите големи ядове е регистрацията.
Поне когато ме спираха без номера им обяснявах че отивам на технотест и ме пускаха.
Някой ако има мерак и аз продавам моят колесар +гражданска + преглед
Понеже смятам да местя лодката за постоянно на Рибарското селище едва ли ще ми трябва повече
Ribarina- ...........................
- Регистриран на : 09.03.2010
Брой мнения : 1898 Рожд.дaта : 29.06.1982
Години : 42
Re: Съвет при избор на колесар
Има наредба от 31.08.2012, която гласи,че при регистрация на ново ППС то трябва да се представи пред КАТ. Изключение правят само мотопедите. След обяд ще ходя за транзитни номера, кофти, но факт.
zhikata- ...........................
- Регистриран на : 16.04.2011
Брой мнения : 381 Рожд.дaта : 13.12.1977
Години : 46
Re: Съвет при избор на колесар
Абе аз имам мерак но ще вземам нов.Между другото всеки от продавачите твърди,че регистрацията е песен като си купиш от тях и става само с документите ама а да видим като му дойде реда какво ще стане.При всички случаи всичко което ще вземам ще е ново за добро или за лошо.
Re: Съвет при избор на колесар
Зима е , няма риба, ама другата седмица като си регистрирам колесаря ще им накъсам шушоните на белите и костурите
zhikata- ...........................
- Регистриран на : 16.04.2011
Брой мнения : 381 Рожд.дaта : 13.12.1977
Години : 46
Re: Съвет при избор на колесар
Borkata написа:Абе аз имам мерак но ще вземам нов.Между другото всеки от продавачите твърди,че регистрацията е песен като си купиш от тях и става само с документите ама а да видим като му дойде реда какво ще стане.При всички случаи всичко което ще вземам ще е ново за добро или за лошо.
RESPO се регистрират само с документите, но искат и колесара да е там за сверка на рамата.
Надявам се, че не се осъмняваш в думите ми.
За колегата дето са му казали да изтрие номера на рамата и да минава технотест... Колесара американски ли беше и коя година е станало това? Със задължителна инерционна спирачка са над 750кг - това не подлежи на съмнение!
Re: Съвет при избор на колесар
И на мен така ми казаха ама каква стана тя.Сега имам колесар собствено производствоBorkata написа:Абе аз имам мерак но ще вземам нов.Между другото всеки от продавачите твърди,че регистрацията е песен като си купиш от тях и става само с документите ама а да видим като му дойде реда какво ще стане.При всички случаи всичко което ще вземам ще е ново за добро или за лошо.
Ribarina- ...........................
- Регистриран на : 09.03.2010
Брой мнения : 1898 Рожд.дaта : 29.06.1982
Години : 42
Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Страница 1 от 3
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите
Пет 15 Ное 2024 - 20:06 by Димитър Маринчев
» КЪДЕ КЪЛВЕ ЗАРГАН В МОМЕНТА?
Съб 26 Окт 2024 - 20:36 by Димитър Маринчев
» КЪДЕ КЪЛВЕ КЕФАЛ, ПЛАТЕРИНА И ИЛАРИЯ В МОМЕНТА?
Вто 22 Окт 2024 - 19:41 by Димитър Маринчев
» За гъби
Нед 13 Окт 2024 - 16:48 by Димитър Маринчев
» С лодка в морето - 2024
Пет 11 Окт 2024 - 14:44 by Димитър Маринчев
» Около Бургас
Чет 3 Окт 2024 - 21:05 by Димитър Маринчев
» КЪДЕ КЪЛВЕ САФРИД В МОМЕНТА?
Пон 23 Сеп 2024 - 20:59 by Димитър Маринчев
» КЪДЕ КЪЛВЕ ХАМСИЯ В МОМЕНТА
Нед 11 Авг 2024 - 22:20 by Димитър Маринчев
» Light Rock Fishing
Нед 4 Авг 2024 - 23:36 by Димитър Маринчев
» Сезон 2024
Сря 31 Юли 2024 - 9:39 by boysa
» Зарибяване с пъстърва
Вто 21 Май 2024 - 14:05 by icokanev
» КЪДЕ КЪЛВЕ КАЯ В МОМЕНТА?
Съб 18 Май 2024 - 19:37 by Димитър Маринчев
» Форумът осиротя
Пет 17 Май 2024 - 10:56 by icokanev
» Риболов на лихнос пред Каваците и Дюни
Чет 29 Фев 2024 - 11:35 by Димитър Маринчев
» Сезон 2023
Сря 21 Фев 2024 - 16:40 by boysa