Съвет при избор на колесар
+13
vvt1970
Plamen
glarus70
roko koko
Ribarina
EU_BG_akademika
Шморхи
Тедо
Мънцата
Borkata
max
ivan abt
zhikata
17 posters
Страница 3 от 3
Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Re: Съвет при избор на колесар
Понеже съм стъпал здраво на краката си следващите няколко седмици, реших да обърна малко внимание най-после върху колесара. Нямам снимка на нашия без лодката, но мисля, че е този модел:
[You must be registered and logged in to see this image.]
Та драмата е, че римът на кила на лодката, за който се хваща катарамата на винча идва на нивото на килевия стопор и запецва в протектора (даже го скъса вече), когато сваля и прибира лодката.
[You must be registered and logged in to see this image.]
Снимката не е много добра, но би трябвало да става ясно. Понеже протекторът е фиксиран, не е със скоби и няма как да се мърда по височина, единственото което ми идва на ума е да се надигне килевата ролка (в зелено на първата снимка). В момента лодката трябва да се почти на равен кил, за да може първо да се освободи римчето от протектора и после вече да се пусне по слипа колесара и да се пуска на вода.
Приемам идеи как да се оправи тази несправедливост, както и към кого да се обърна във Варна - кой е местния гуру на колесарите [You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
Та драмата е, че римът на кила на лодката, за който се хваща катарамата на винча идва на нивото на килевия стопор и запецва в протектора (даже го скъса вече), когато сваля и прибира лодката.
[You must be registered and logged in to see this image.]
Снимката не е много добра, но би трябвало да става ясно. Понеже протекторът е фиксиран, не е със скоби и няма как да се мърда по височина, единственото което ми идва на ума е да се надигне килевата ролка (в зелено на първата снимка). В момента лодката трябва да се почти на равен кил, за да може първо да се освободи римчето от протектора и после вече да се пусне по слипа колесара и да се пуска на вода.
Приемам идеи как да се оправи тази несправедливост, както и към кого да се обърна във Варна - кой е местния гуру на колесарите [You must be registered and logged in to see this image.]
Plamen- ...........................
- Регистриран на : 10.11.2012
Брой мнения : 1777 Рожд.дaта : 12.04.1974
Години : 50
Re: Съвет при избор на колесар
Височината на стопера (горната част на стойката за лебедката се регулира)...
Re: Съвет при избор на колесар
На някой може да му свърши работа
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
vvt1970- ...........................
- Регистриран на : 03.01.2010
Брой мнения : 725 Рожд.дaта : 23.09.1970
Години : 54
Re: Съвет при избор на колесар
vvt1970 написа:На някой може да му свърши работа
[You must be registered and logged in to see this link.]
това не е "колесар за лодка" /както са го обявили/, а е количка за маневриране на ремарке /когато е откачено от теглича/
Re: Съвет при избор на колесар
Има електрически такива и наистина вършат работа.... много отдавна обмислям заприходяването на едно таквоз.
Караш си го с колата и ще пуска и дърпа тежката ми лодка по слиповете като едното нищо. Имам предвид като я държа в някоя база....
Има два вида спирачки, обратнотокови и механични
Работи на 36 волта с 3 AGM по 35а/ч и тегло 25кг едната
Аве измислена работа
Караш си го с колата и ще пуска и дърпа тежката ми лодка по слиповете като едното нищо. Имам предвид като я държа в някоя база....
Има два вида спирачки, обратнотокови и механични
Работи на 36 волта с 3 AGM по 35а/ч и тегло 25кг едната
Аве измислена работа
Последната промяна е направена от EU_BG_akademika на Съб 14 Яну 2017 - 12:22; мнението е било променяно общо 1 път
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: Съвет при избор на колесар
Има и разни други варианти
бензинов вариант
Това също ми изглежда сериозно
Има и за монтаж на самият колесар
Аве само пари да има човек, за всичко е помислено
бензинов вариант
Това също ми изглежда сериозно
Има и за монтаж на самият колесар
Аве само пари да има човек, за всичко е помислено
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: Съвет при избор на колесар
в тоя ред на мисли има електрически транспалетни колички
Тия малките модели според мен няма да имат достатъчно сцепление, ако рампата е стръмна... А също при качване и пускане на лодката ще се вдигнат във въздуха /когато лодката е кантар върху задната ролка на колесара... А като се вдигнат, ако колесара е без спирачки... бълбук-бълбук...
Тия малките модели според мен няма да имат достатъчно сцепление, ако рампата е стръмна... А също при качване и пускане на лодката ще се вдигнат във въздуха /когато лодката е кантар върху задната ролка на колесара... А като се вдигнат, ако колесара е без спирачки... бълбук-бълбук...
Re: Съвет при избор на колесар
Определено нямат, те са само маневрени. Но първата със сигурност ще работи, само че е скъпа, тежка и далечТедо написа:
Тия малките модели според мен няма да имат достатъчно сцепление, ако рампата е стръмна...
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: Съвет при избор на колесар
Грешиш, при мен задната, подвижната греда е винаги потопена и само тогава мога да пусна, тя е на едно ниво с кила, така че кантари нямаТедо написа: А също при качване и пускане на лодката ще се вдигнат във въздуха /когато лодката е кантар върху задната ролка на колесара...
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: Съвет при избор на колесар
А извън темата, Андон и Тедо и всички останали вносители, трябва да свалят цените. Вече, няма цакат на контейнер, най вероятно ще се цака от всички, общо за кораба. Ще включат рейдовите кули в общата далавера и докато не се събере парата, корабът си стои на рейд..... Какво ще си играят контейнер по контейнер....
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: Съвет при избор на колесар
За скоростта , на документите на моя пишеше максимално разрешена скорост 80 или 90 км/ч не си спомням. Ивотройлърс може да ти напрай каквото искаш. Да питам тия ремъркета майстори има ли за тях? Не че му има нещо на мойто ама искам да го прегледат?
Re: Съвет при избор на колесар
Скоростта е добре да е в тея граници наистина, ама кой го спазва това...
Plamen- ...........................
- Регистриран на : 10.11.2012
Брой мнения : 1777 Рожд.дaта : 12.04.1974
Години : 50
Re: Съвет при избор на колесар
Аз.............вечеPlamen написа:ама кой го спазва това...
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: Съвет при избор на колесар
Купих гръцки колесар със софийска регистрация. В кат Варна ми отказаха да ми прехвърлят собствеността . Назначиха експертиза и ми го оставиха на отговорно пазене. Причината е, че има вин номер само на табелка, но не и набити цифри върху рамата. Предния собственик го е закупил от Гърция с договор без да е бил регистриран там, защото това за Гърция не е задължително. В кат София е представил всички необходими документи и са му издали номера и талон само по табелката. Колебая се дали да обжалвам отказа или да чакам месеци да си правят експертизите и затова ви питам, някой от вас имал ли е подобен проблем или регистрирал ли е колесар само по табелката .Другото което ме интересува дали в Гърция набиват номера на рамата само когато ще се регистрират колесарите или би трябвало да набиват на всички. Аз познавам предния собственик, който го е регистрирал в София и нямам основание да се съмнявам, че е подменян колесара. Просто няма набити номера и следи от заличаване на такива.
Re: Съвет при избор на колесар
Абсолютно същия случай имахме.Купихме гръцка лодка с колесар със Ст.Загорска регистрация.В КАТ-Пловдив се заядаха ,че няма набити номера а има само табелка.Посъветваха ни да идем в сервиз и да ни набият номерата от гръцките документи и да ги оставим да корозират няколко месеца и да отидем пак.Вече 2 години си джиткаме със старата регистрация.
HAZART- ...........................
- Регистриран на : 18.12.2009
Брой мнения : 1109 Рожд.дaта : 06.10.1969
Години : 55
Re: Съвет при избор на колесар
Моят дойде от Канада, гледаха го и "специалистите" от "Декра". Това с набитите номера е чист български номер /за пари, естествено/. Бях намерил и букви и цифри за набиване, но накрая им теглих по една п...а майна /на този от Декра - на немски/ и с талона на един друг колесар го закарах в Гърция.
Дидо, или си чакаш експертизата, или си го вземи, набий му номера, както ти каза Васко, и го регистрирай. Ако имаш време, нерви и пари - съди ги!
Дидо, или си чакаш експертизата, или си го вземи, набий му номера, както ти каза Васко, и го регистрирай. Ако имаш време, нерви и пари - съди ги!
antares- глоб.модератор
- Регистриран на : 05.11.2010
Брой мнения : 1966 Рожд.дaта : 14.06.1960
Години : 64
Re: Съвет при избор на колесар
Колесара е регистриран в София вече с талон и номера от този който ми го продаде. Аз ходих само да сменя талона и номерата с Варненски.
Точно това исках да разбера - има ли и други с гръцки колесар без набити номера само с номер на табелка.
Точно това исках да разбера - има ли и други с гръцки колесар без набити номера само с номер на табелка.
Re: Съвет при избор на колесар
Голямо размотаване ще стане.
За първия ми колесар се наложи да изшлайфам старият номер и да ходя да ми набиват нови.
За скромната сума от 450 лв. успях да мина.
А в КАТ Варна отивам за транзитни номера, всичко точно, един полицай ме опътва към голяма опашка. Обяснявам му какво искам. Няма проблем чакай тука. Чакам два часа, идва моя ред и изненада ТРАНЗИТНИ НОМЕРА НЯМА. Не ти ли каза колегата? А той седи и се усмихва до вратата.
Една майна на ум и без номера до Бургас.
Мама им мръсна
За първия ми колесар се наложи да изшлайфам старият номер и да ходя да ми набиват нови.
За скромната сума от 450 лв. успях да мина.
А в КАТ Варна отивам за транзитни номера, всичко точно, един полицай ме опътва към голяма опашка. Обяснявам му какво искам. Няма проблем чакай тука. Чакам два часа, идва моя ред и изненада ТРАНЗИТНИ НОМЕРА НЯМА. Не ти ли каза колегата? А той седи и се усмихва до вратата.
Една майна на ум и без номера до Бургас.
Мама им мръсна
Ribarina- ...........................
- Регистриран на : 09.03.2010
Брой мнения : 1898 Рожд.дaта : 29.06.1982
Години : 42
Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Страница 3 от 3
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите
Пет 15 Ное 2024 - 20:06 by Димитър Маринчев
» КЪДЕ КЪЛВЕ ЗАРГАН В МОМЕНТА?
Съб 26 Окт 2024 - 20:36 by Димитър Маринчев
» КЪДЕ КЪЛВЕ КЕФАЛ, ПЛАТЕРИНА И ИЛАРИЯ В МОМЕНТА?
Вто 22 Окт 2024 - 19:41 by Димитър Маринчев
» За гъби
Нед 13 Окт 2024 - 16:48 by Димитър Маринчев
» С лодка в морето - 2024
Пет 11 Окт 2024 - 14:44 by Димитър Маринчев
» Около Бургас
Чет 3 Окт 2024 - 21:05 by Димитър Маринчев
» КЪДЕ КЪЛВЕ САФРИД В МОМЕНТА?
Пон 23 Сеп 2024 - 20:59 by Димитър Маринчев
» КЪДЕ КЪЛВЕ ХАМСИЯ В МОМЕНТА
Нед 11 Авг 2024 - 22:20 by Димитър Маринчев
» Light Rock Fishing
Нед 4 Авг 2024 - 23:36 by Димитър Маринчев
» Сезон 2024
Сря 31 Юли 2024 - 9:39 by boysa
» Зарибяване с пъстърва
Вто 21 Май 2024 - 14:05 by icokanev
» КЪДЕ КЪЛВЕ КАЯ В МОМЕНТА?
Съб 18 Май 2024 - 19:37 by Димитър Маринчев
» Форумът осиротя
Пет 17 Май 2024 - 10:56 by icokanev
» Риболов на лихнос пред Каваците и Дюни
Чет 29 Фев 2024 - 11:35 by Димитър Маринчев
» Сезон 2023
Сря 21 Фев 2024 - 16:40 by boysa