Съвет при избор на колесар
+13
vvt1970
Plamen
glarus70
roko koko
Ribarina
EU_BG_akademika
Шморхи
Тедо
Мънцата
Borkata
max
ivan abt
zhikata
17 posters
Страница 2 от 3
Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: Съвет при избор на колесар
Би ли споделил от коя "фабрика" е фабричният колесар, с който се е случило това?Ribarina написа: И на мен така ми казаха ама каква стана тя.Сега имам колесар собствено производство
Re: Съвет при избор на колесар
Ranieli -Италия.
Към колесаря имам талон от завода производител,документ че е минал границата,нотариален акт че съм го купил и някаква книжка с информация за товароносимост,тегло,схема на спирачките и други такива.А и договор с човека дето е продал колесаря.
П.П : Модела е ALEBI
Към колесаря имам талон от завода производител,документ че е минал границата,нотариален акт че съм го купил и някаква книжка с информация за товароносимост,тегло,схема на спирачките и други такива.А и договор с човека дето е продал колесаря.
П.П : Модела е ALEBI
Последната промяна е направена от Ribarina на Вто 11 Дек 2012 - 15:39; мнението е било променяно общо 1 път
Ribarina- ...........................
- Регистриран на : 09.03.2010
Брой мнения : 1898 Рожд.дaта : 29.06.1982
Години : 42
Re: Съвет при избор на колесар
Кой номер обувки носи и в коя година е починала бабата на жена муRibarina написа:Ranieli -Италия.
Към колесаря имам талон от завода производител,документ че е минал границата,нотариален акт че съм го купил и някаква книжка с информация за товароносимост,тегло,схема на спирачките и други такива.А и договор с човека дето е продал колесаря.
Без тази информация изобщо няма регистрация :6e6ebecd09233a
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: Съвет при избор на колесар
Да вярно .От КАТ Бургас са много взискателни
Така карах синя кола 4 години,а после когато отидох да им кажа ми разглобиха колата,откраднаха ножа.След няколко дни дремане излезе един и ме пита:" Какъв цвят искаш да ти е колата?" Отговорих "Сив металик" Човека се прибра вътре и след 5 минути излезе с документите,пита ме къде е колата и когато го заведох ми каза "А бе момче тя колата е бежова" и сега така си я карам сива и без нож в джоба на вратата
Така карах синя кола 4 години,а после когато отидох да им кажа ми разглобиха колата,откраднаха ножа.След няколко дни дремане излезе един и ме пита:" Какъв цвят искаш да ти е колата?" Отговорих "Сив металик" Човека се прибра вътре и след 5 минути излезе с документите,пита ме къде е колата и когато го заведох ми каза "А бе момче тя колата е бежова" и сега така си я карам сива и без нож в джоба на вратата
Ribarina- ...........................
- Регистриран на : 09.03.2010
Брой мнения : 1898 Рожд.дaта : 29.06.1982
Години : 42
Re: Съвет при избор на колесар
Иво,ти си голямо лице ве човек Винаги с голямо удоволствие чета постовете ти :thumbsupsmiley
Re: Съвет при избор на колесар
Ribarina написа:Ranieli -Италия.
Към колесаря имам талон от завода производител,документ че е минал границата,нотариален акт че съм го купил и някаква книжка с информация за товароносимост,тегло,схема на спирачките и други такива.А и договор с човека дето е продал колесаря.
П.П : Модела е ALEBI
Не ти е виновен КАТ - трябвало е първо да провериш какво се изисква за регистрация:
КАЗУС 1. Чисто ново без предишни регистрации.
1. Сертификат за съответствие (оригинал) с цитирано европейско типово одобрение - например едноосните на RESPO са е4*2007/46*044*00
2. Фактура за произход (от производителя към вносителя или директно към теб)
В случай, че не си го купил директно от производителя, а от дистрибутор ти трябват:
3. Фактура от дистрибутора към теб
4. Договор за покупко-продажба между теб и дистрибутора
Евентуално, но много малко вероятно е, да ти поискат лицензиран превод на т.1
КАЗУС 2. Употребявано с предишна регистрация в страна от ЕС.
1. Голям талон
2. Малък талон
3. Договор за покупко продажба
4. Регстрационната табела
Европейското типово одобрение е нещо доста скъпо и има много западни фирми, които също като българските го нямат... Те си имат някакви вратички за регистрация в техните държави, но такова ремарке НЕ СТАВА да се регистрира в други държави от ЕС. Затова и го купувате на много изгодна цена :)
Вариантът в такива случаи е да искате от производителя да ви направи "one day registration" и след това да се вземе транзитен номер /например немски червен номер/.
Третият вариант е да си вземете употребявано ремарке със съществуваща регистрация от страна от ЕС...
Re: Съвет при избор на колесар
Ученоти си е учено :95a6347ec54c90Тедо написа:Не ти е виновен ...
Тедо дава полезна инфо, сега ми е интересно, ще има ли кой да чете......или пак ще има "абе някой знае ли как става тая работа и дали е като оная" :6e6ebecd09233a :525707397c05bb
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: Съвет при избор на колесар
Когато мой приятел си внесе лодката от САЩ, изпадна в същите драми. Колесара си имаше документи, бил е регистриран, но в САЩ, а това за БГ органите не означаваше нищо.
По личен съвет от полицай, отиде на кантар, измери го, намери някаква фактура за материали, отиде на Технотест, "почерпи" ги и си набави нужните документи за регистрация. Колесарът е регистриран като самоделен, нищо, че е може би най-добрият колесар, който аз съм виждал и е заводски, и е комплект с лодката....дори на колесара стоят лепенки от завода производител на лодката.
А моят колесар, купен нов от производител тук бе регистриран за нула време. Дойде си с транзитни номера, закачих го, замъкнах го в КАТ, тръснах им една папка с документи и го регистрирах бързо и лесно. Договор, фактура, някакви документи за сертифициране в превод от немски, документи от някакво министерство, че колесара отговаря на...нам си колко изисквания, гражданска и тъй.
Моят е регистриран през 2010-а ако не се лъжа, а щатският, на моят приятел е регистриран 2007-а.
По личен съвет от полицай, отиде на кантар, измери го, намери някаква фактура за материали, отиде на Технотест, "почерпи" ги и си набави нужните документи за регистрация. Колесарът е регистриран като самоделен, нищо, че е може би най-добрият колесар, който аз съм виждал и е заводски, и е комплект с лодката....дори на колесара стоят лепенки от завода производител на лодката.
А моят колесар, купен нов от производител тук бе регистриран за нула време. Дойде си с транзитни номера, закачих го, замъкнах го в КАТ, тръснах им една папка с документи и го регистрирах бързо и лесно. Договор, фактура, някакви документи за сертифициране в превод от немски, документи от някакво министерство, че колесара отговаря на...нам си колко изисквания, гражданска и тъй.
Моят е регистриран през 2010-а ако не се лъжа, а щатският, на моят приятел е регистриран 2007-а.
Шморхи- ...........................
- Регистриран на : 18.11.2010
Брой мнения : 2885 Рожд.дaта : 11.10.1978
Години : 46
Re: Съвет при избор на колесар
Шморхи, сега сме 2012 и нито твоя, нито на приятелят ти може да се регистрират сега.
За направеният в БГ трябва протокол за изпитания от Декра.
За американското с Технотест не става вече - ако ще и 1000лв да ги почерпиш!
За направеният в БГ трябва протокол за изпитания от Декра.
За американското с Технотест не става вече - ако ще и 1000лв да ги почерпиш!
Re: Съвет при избор на колесар
Колесара ти е Еllebi /марка на TULE/ и съвета ми е да не го продаваш, защото по мое скромно мнение това е Мерцедеса на колесарите! По-добре е такъв 20 годишен, отколкото български нов! Може би и ти като мен не си обръщал внимание, но съм почти сигурен, че и твоя е с чупещо рамо за по-лесно пускане тип "самосвал"Ribarina написа:П.П : Модела е ALEBI
Пусни една снимка, че ми стана интересно
Мънцата- ...........................
- Регистриран на : 08.10.2009
Брой мнения : 12946 Рожд.дaта : 19.05.1971
Години : 53
Re: Съвет при избор на колесар
Документите,които представих пред КАТ бяха :
1. Договор м-у мен и продавача в Бг.
2.Договор м-у продавача в Бг.и този в Италия
И двете нотариално заверени (превод и легатизация на договора от Италия)
3.Книжка със спецификациите на колесаря
4.Бележка от кантар (с лодка и без лодка)
5.Документ че колесаря е минал границата и е получил транзитни номера.
6. Вече не помня трябва да си разгледам папките.
И не ме регистрираха !!!
Минах си технотеста с отличен !!!
П.П :
Моят нямаше такива работи.Само инерционна спирачка,но в момента не я използвам.
Интересно е окачването.Не съм виждал такова на други колесари
Ще поровя за снимка
1. Договор м-у мен и продавача в Бг.
2.Договор м-у продавача в Бг.и този в Италия
И двете нотариално заверени (превод и легатизация на договора от Италия)
3.Книжка със спецификациите на колесаря
4.Бележка от кантар (с лодка и без лодка)
5.Документ че колесаря е минал границата и е получил транзитни номера.
6. Вече не помня трябва да си разгледам папките.
И не ме регистрираха !!!
Минах си технотеста с отличен !!!
П.П :
Моят нямаше такива работи.Само инерционна спирачка,но в момента не я използвам.
Интересно е окачването.Не съм виждал такова на други колесари
Ще поровя за снимка
Ribarina- ...........................
- Регистриран на : 09.03.2010
Брой мнения : 1898 Рожд.дaта : 29.06.1982
Години : 42
Re: Съвет при избор на колесар
Ribarina написа:Документите,които представих пред КАТ бяха :
...
Имаше ли италиански талон не разбрах - нотариални договори се правят само за МПС и ППС с регистрация, ако е нов не се прави нотариален договор?
Re: Съвет при избор на колесар
Май не !!!
Имаше някакви работи със снимката на старият собственик,ама помня ли ще поровя и ще видя дали това е талона
Имаше някакви работи със снимката на старият собственик,ама помня ли ще поровя и ще видя дали това е талона
Ribarina- ...........................
- Регистриран на : 09.03.2010
Брой мнения : 1898 Рожд.дaта : 29.06.1982
Години : 42
Re: Съвет при избор на колесар
Ribarina написа:Май не !!!
Имаше някакви работи със снимката на старият собственик,ама помня ли ще поровя и ще видя дали това е талона
ако имаше оригинален голям талон, никакъв проблем с регистрацията!
Re: Съвет при избор на колесар
Така : Голям талон няма,има някакъв лист с подобни размери,на който пише имената,ЕГН или нещо такова на собственика,снимката му и някакви обяснения на италянски пише също и модела,фабричният номер на колесаря и товароносимост.Никъде не пише рег.номер.
За Мънцата :Направих днес няколко снимки утре ще ги пусна
За Мънцата :Направих днес няколко снимки утре ще ги пусна
Ribarina- ...........................
- Регистриран на : 09.03.2010
Брой мнения : 1898 Рожд.дaта : 29.06.1982
Години : 42
Re: Съвет при избор на колесар
Ribarina написа:Май не !!!
Имаше някакви работи със снимката на старият собственик,ама помня ли ще поровя и ще видя дали това е талона
Снимката , профил и анфас и дрехи в така модерното в Калабрия сиво и бяло райе :525707397c05bb
roko koko- ...........................
- Регистриран на : 14.09.2010
Брой мнения : 4391 Рожд.дaта : 23.04.1975
Години : 49
Re: Съвет при избор на колесар
По сутиен и прашка с краставица в ръка
Ribarina- ...........................
- Регистриран на : 09.03.2010
Брой мнения : 1898 Рожд.дaта : 29.06.1982
Години : 42
Re: Съвет при избор на колесар
Снимката
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
Ribarina- ...........................
- Регистриран на : 09.03.2010
Брой мнения : 1898 Рожд.дaта : 29.06.1982
Години : 42
Re: Съвет при избор на колесар
Преди 5 дена ми пристигна лодката 3.65м надуваем кил и дъно и Тохацу 20 к.с. четиритактов. Трябва ми съвет какъв колесар да си взема с ролки (по-евтин е) [You must be registered and logged in to see this link.] или с ролки (по-скъпия вариант) [You must be registered and logged in to see this link.] , каква е разликата и двигателя трябва ли да го свалям всеки път или си качвам и свалям лодката с него. А има ли и някакъв вариант за това ремарке [You must be registered and logged in to see this link.] Хем за АТВ хем за лодката-с един куршум два заека. Благодаря предварително за съвета.
- Прикачени файлове
glarus70- ...........................
- Регистриран на : 23.06.2014
Брой мнения : 15 Рожд.дaта : 10.10.1971
Години : 53
Re: Съвет при избор на колесар
С ролките е много по лесно за пускане качване, но лодката трябва да е винаги добре надута, особено зимата, ако си стои на колесара, трябва да я проверяваш и припомпваш при нужда..А този двигател е най големият възможен за лодката и задължително му купи подпора от Булстар, гледам че си от Бургас така че не ти е проблем да отскочиш, е не и днес де, затворен е пътя. Иначе двигателят си стои на лодката
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: Съвет при избор на колесар
Благодаря за инфото
Значи като се сложи тази подпора, няма опасност двигателя да разлепи транеца от балона по време на движение?
Значи като се сложи тази подпора, няма опасност двигателя да разлепи транеца от балона по време на движение?
glarus70- ...........................
- Регистриран на : 23.06.2014
Брой мнения : 15 Рожд.дaта : 10.10.1971
Години : 53
Re: Съвет при избор на колесар
Не никаква опасност , тогава, тежест, удари, вибрации, ги поема и колесара.....а на транеца значително му олекваglarus70 написа:
Значи като се сложи тази подпора, няма опасност двигателя да разлепи транеца от балона по време на движение?
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: Съвет при избор на колесар
Уф олекна ми на душата, щото се бях наплашил от една друга тема дето четах и бях тръгнал да го продавам и след това да купувам по-лек двигател.
Благодаря за съвета и много наслука сезона
Благодаря за съвета и много наслука сезона
glarus70- ...........................
- Регистриран на : 23.06.2014
Брой мнения : 15 Рожд.дaта : 10.10.1971
Години : 53
Re: Съвет при избор на колесар
Ако искаш виж тази тема [You must be registered and logged in to see this link.] аз ще си купувам нова стойка и ще ми трябват още 3ма желаещи, двама вече сме се събрали цената е 81лвglarus70 написа: Уф олекна ми на душата, щото се бях наплашил от една друга тема дето четах и бях тръгнал да го продавам и след това да купувам по-лек двигател.
Благодаря за съвета и много наслука сезона
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
glarus70- ...........................
- Регистриран на : 23.06.2014
Брой мнения : 15 Рожд.дaта : 10.10.1971
Години : 53
Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Страница 2 от 3
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите
Пет 15 Ное 2024 - 20:06 by Димитър Маринчев
» КЪДЕ КЪЛВЕ ЗАРГАН В МОМЕНТА?
Съб 26 Окт 2024 - 20:36 by Димитър Маринчев
» КЪДЕ КЪЛВЕ КЕФАЛ, ПЛАТЕРИНА И ИЛАРИЯ В МОМЕНТА?
Вто 22 Окт 2024 - 19:41 by Димитър Маринчев
» За гъби
Нед 13 Окт 2024 - 16:48 by Димитър Маринчев
» С лодка в морето - 2024
Пет 11 Окт 2024 - 14:44 by Димитър Маринчев
» Около Бургас
Чет 3 Окт 2024 - 21:05 by Димитър Маринчев
» КЪДЕ КЪЛВЕ САФРИД В МОМЕНТА?
Пон 23 Сеп 2024 - 20:59 by Димитър Маринчев
» КЪДЕ КЪЛВЕ ХАМСИЯ В МОМЕНТА
Нед 11 Авг 2024 - 22:20 by Димитър Маринчев
» Light Rock Fishing
Нед 4 Авг 2024 - 23:36 by Димитър Маринчев
» Сезон 2024
Сря 31 Юли 2024 - 9:39 by boysa
» Зарибяване с пъстърва
Вто 21 Май 2024 - 14:05 by icokanev
» КЪДЕ КЪЛВЕ КАЯ В МОМЕНТА?
Съб 18 Май 2024 - 19:37 by Димитър Маринчев
» Форумът осиротя
Пет 17 Май 2024 - 10:56 by icokanev
» Риболов на лихнос пред Каваците и Дюни
Чет 29 Фев 2024 - 11:35 by Димитър Маринчев
» Сезон 2023
Сря 21 Фев 2024 - 16:40 by boysa