GO FISHING BG.ForumsClub
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ

+71
antares
Моряка
Георги Вутов
rikitikitavi
vesko1234
cat1
JimBeam
strijok
mixman
ТАРАЛЕЖ
PETROV
тони котев
goshotanchev
Ribarina
YordanDanev
Borkata
fishermann2
dobria1
ДЯДО ИВАН
vvt1970
stoinostedi
bsgold
mdesov
justinian
nkolev66
krasimir
xpynxpyn
vladtod
Мънцата
vstoikov
palamudov
parvaka
Тедо
КИРО
marvin
savi aleksiev
xoxo
Любак
baralya
D.Dimitrov
tano
sllipi1
str.hadjiev
roko koko
ribarya
Plamen
Румен Умен
Васил
paynera
gogata1
divein
Румен Ганев
krasi81
Красен Матеев
max
dako
ПЛУВЧО
Marco Polo
yankosan
Петър Василев
EU_BG_akademika
krasimir77
vatus
Жоро_Приселци
pivkoto
georg
gogo26
Попа
zhikata
А.Христов
Георги Тодоров
75 posters

Страница 23 от 40 Previous  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Next

Go down

ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ - Page 23 Empty Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ

Писане  EU_BG_akademika Съб 16 Май 2015 - 14:47

fishermann2 написа:Ами, намерих ги свещите по каталог от производителя, пише :- SPARK PLUG, CHANPION J6J, AC M44 C.
Това е сайта за мотори като твоя, има инфо, има и форум, можеш да прочетеш, какво споделят хората като си, с каквито ти дойде свещи, има и други полезни неща

Твоят трябва да е нещо такова



:здравей:
EU_BG_akademika
EU_BG_akademika
...........................
  ...........................

Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61

Върнете се в началото Go down

ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ - Page 23 Empty Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ

Писане  КИРО Съб 16 Май 2015 - 21:33

Ванка,щом с тези свещи ти бачка моторетката,
заеби глупостите и влизай за риба ве.
Няма в космоса да летиш,че чак такива тънкости да търсиш. sunglasses2
--------------------------------------------------------------------------------------
Мойто китайче беше с някаква свещ,не помня марката,
после и сложих друга,нещо по познато,и така си кара вече 4г.
А и моя проблем не беше свещта,а въздушния филтър,от влагата на морската вода,
беше се запушил - отдавна е махнат,нямам никакви проблеми сега,
а лодката ми стои нонстоп до водата,от години и денонощно.
----------------------------------------------------------------------------------------
Втори сбъсък със свещи,този път на колата ми - NISSAN PRIMERA 1996г.
Дидо от сервиз ZODIAC,преди 2г ги смени с някакви по негови си критерии,
нямам никакви грижи човече,на газ съм с разход 7/100 някъде,а не съм сменял
въздушен филтър повече от 30 000км. ЕФОООООО - едно такова ми донеси,
че все забравям да ти кажа кът ме черпиш. spying
Да,всичко си има значение,ама понякога се правим на маймуни чак,
за абсолютно дребни неща.
На нас ни трябва надежна техника в морето.
В тази част,обърнете по-голямо внимание НА:
Гресирайте си клемите на акумулатора,както и видимата част на откритите кабели.
Ако буксите ви на сонари,ГПСи и тем подобни са постоянно в лодката ви,
минете ги от време на време с един пръст грес,да се напълнят леко дупките на клемите.
Греста е изолатор,не се притеснявайте за късо съединение между клемите после.
Обаче пък,яко пази морския въздух да не докопа медта на клемите,
иначе ги хваща "синята" болест - разпадат се,и без това са нежни.
Абе стават на син камък дето го познавате.
Мие се с вода иначе,веднага изчезва,ама си взема микрона от клемата.

Клеми които влизат към стартери,динама,командни копчета или бутони,
всичко това едно по едно го изкарайте,пръстче грес,и го монтирайте,
еле тези с конзолите - да,има и разни смазки дето ги рекламират производителите,
който има манги,да си даде лодката да му я обслужат,който е по-назад,
може да отдели ден за това което пиша - ама поне ще знае,че всичко е точ - сам си го е правил.
Отделете особенно внимание на оголените кабели,когато влизат в изолацията си.
Точно там наблегнете най-сериозно,че после кабелите почват да "гният"навътре в изолацията.

Въпреки че доста от тези неща ги знам,пак съм имал проблеми с копчетата.
Ама при мен,самите ключета се разкапаха,бях взел не морски изпълнения,
дето казват - евтиното винаги излиза скъпо.


Последната промяна е направена от КИРО на Съб 16 Май 2015 - 22:06; мнението е било променяно общо 1 път
КИРО
КИРО
мир на праха му

Регистриран на : 16.05.2009
Брой мнения : 21389 Рожд.дaта : 17.12.1957
Години : 66

Върнете се в началото Go down

ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ - Page 23 Empty Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ

Писане  EU_BG_akademika Съб 16 Май 2015 - 21:57

КИРО написа:Ванка,щом с тези свещи ти бачка моторетката,
заеби глупостите и влизай за риба ве.
Не лъжи човека. Той вънка няна как да го натовари, ако свещите не са с точни парамемтри. тоно при загряване ще му правят въртелите. 484712
EU_BG_akademika
EU_BG_akademika
...........................
  ...........................

Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61

Върнете се в началото Go down

ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ - Page 23 Empty Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ

Писане  fishermann2 Съб 16 Май 2015 - 23:08

Ето нещо важно което открих преди малко.За мен поне е важно.Надявам се да свърши работа и на колеги които карат или ще си купуват стари двигатели. 488232


По колко масло да слагаме на двутактовите двигатели?
На този въпрос може да чуете най-разнообразни отговори, като много често срещано твърдение е "колкото повече - толкова по добре". Това е напълно погрешно разбиране. В следващите редове ще обясня защо.

До 1974г. буталния болт лагерува в мотовилката посредством бронзова втулка. При такива двигатели завода производител препоръчва съотношение на смесване 1:33
От 1974г. лагеруването се осъществява посредством двуредов иглен лагер. При тези двигатели съотношението на смесване е променено - вече е 1:50 или 20гр/л.
Дори при това съотношение на смесване завода производител гарантира запас при мазането т.е. се приема че е повече от достатъчно.

Вероятно много от вас карат с минерални масла напр. Приста 2Т Микс, Shell Advance или други западни производители.
При използването на тези масла можем да караме съвсем спокойно при съотношение 15 до 20 грама на литър, без абсолютно никакъв проблем.

При използването на полусинтетични масла като Repsol 2T-scooter, IGAT 2T Scooter, Liqui Moly RACING 2T и други от този ранг също може да дозираме маслото в тези граници от 15 до 18 грама на литър. Идеята тук е че може да се сипва и по малко, аз съм карал и с по 12гр/л и не съм имал абсолютно никакъв проблем. Маслото е достатъчно рядко, навлиза и маже навсякъде, дори при високи обороти.

Сега да преминем към пълната синтетика - тук аз лично имам леки предубеждения - това масло е прекалено рядко и не може да осигури стабилен маслен слой на елементите при ниски обороти. При тези масла обаче производителя дава съотношение на смесване 1:100 или 10 грама на литър. Такова масло има смисъл да се използва ако двигателя се движи непрекъснато във много натоварени режими и много високи обороти, нещо което смятам че никой оттук не практикува редовно. Съотношението на смесване което може да ползвате при тези масла е 10-12гр/л

При експлоатация с по "сериозна" дозировка на маслото - над 20гр/л(1:50) се натрупва нагар по горивните камери, челата на буталата, каналите на сегментите, и лагерите на коляновия вал. Вследствие на това износването се ускорява драстично, освен това се образува нагар и по продухвателните канали, както и по цялата изпускателна система което води до увеличен разход на гориво и намалена мощност.

Всеки сам си решава как да експлоатира машината си, но последствията след това са налице. Избора е ваш.


И сигурно е так и наистина количеството масло зависи от биелните лагери както пише по горе.Ами тогава,това по- голямо количество 1:33 при черупковите лагери няма ли да направи поразии.Нали всичко друго освен лагерите си е еднакво. 12666
А за свещите и тяхното междуполюсно растояние се убедих,че е решаващо.При сегашните проби,на едни и същи свещи,промяна само от две десети в повече и промениха коренно работата на двигателя към по-лошо.Затова е добре да знаем, как сами да си регулираме свещите,след като са се поизносили от работа,без да търсим и затова майстори.
fishermann2
fishermann2
...........................
  ...........................

Регистриран на : 25.08.2013
Брой мнения : 258 Рожд.дaта : 09.10.1955
Години : 69

Върнете се в началото Go down

ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ - Page 23 Empty Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ

Писане  EU_BG_akademika Нед 17 Май 2015 - 6:36

Да свещите имат взаимо заменяемост, но аз си се придържам към предписаните.
Иначе за буксите и ключовете си е така, но аз пръскам с контактен спрей. В буксите на сонара няма как да влезе вода освен ако не се свалят в лодката. Ако го сваляш при излизане, даже е задължително да се пръска двете букси, на захранването и сондата. :здравей:
EU_BG_akademika
EU_BG_akademika
...........................
  ...........................

Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61

Върнете се в началото Go down

ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ - Page 23 Empty Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ

Писане  EU_BG_akademika Нед 17 Май 2015 - 6:45

fishermann2 написа:
А за свещите и тяхното междуполюсно растояние се убедих,че е решаващо.При сегашните проби,на едни и същи свещи,промяна само от две десети в повече и промениха коренно работата на двигателя към по-лошо.Затова е добре да знаем, как сами да си регулираме свещите,след като са се поизносили от работа,без да търсим и затова майстори.
Колега виждам, че докато не останеш в морето с пробила свещ/свещи, ти няма да мирясяш, но не подвеждай и другите. Хората са казали, тази свещ работи толова часа и се заменя с нова която само се поставя.
Ти искаш съвети, ама искаш да чуваш това което ти си решил, само че когато се дват съвети тук, те са за всички, а пък всеки сам да си решава кои съвети ще следва.
Желая ти успех в риболова и дано нямаш проблеми в морето... :здравей:
EU_BG_akademika
EU_BG_akademika
...........................
  ...........................

Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61

Върнете се в началото Go down

ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ - Page 23 Empty Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ

Писане  fishermann2 Нед 17 Май 2015 - 22:32

Колега,кой ще остане в морето е божа работа.Дано не се случва на никого,но ако остана аз в морето,ще трябва да разчитам само на себеси и на своите познания.Там,в морето,няма да дойде майстора да ми поправи моторетката.Аз съм от 40 години в морето и имам някаква бегла представа за нещата.
Оспамихме темата.
Просто попитах,ако някой знае нещо конкретно относно регулирането на свещите и евентоално на чукчетата.И каво лошо има,ако човек знае и сам си ги регулира???Има хора,по два пъти на ден си разпарчетяват моторите и пак ги събират.Ами ти,защо сам си подменяш импелера?Ами ако не го свършиш свястно и останеш в морето с прегрят двигател?
Хайде сега сериозно.Ако някой знае нещо конкретно да пише,че ще е полезно.Съвети от рода, "недей да пипаш,недей да питаш,смо майстора може да го направи",не звучат сериозно.Все пак сме големи хора.
Моите извинения към модератора.Ако реши нека изтрие поста.
fishermann2
fishermann2
...........................
  ...........................

Регистриран на : 25.08.2013
Брой мнения : 258 Рожд.дaта : 09.10.1955
Години : 69

Върнете се в началото Go down

ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ - Page 23 Empty Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ

Писане  gogata1 Нед 17 Май 2015 - 22:38

fishermann2 написа:Имам проблем с извънбордов двигател Джонсън-6 коня.Двигателя пали само на пълна газ и работи само на високи обороти.
Когато се намалят малко оборотите изгася.Не иска да работи на средни и ниски обороти.  5ff67901e688fa2ed7af
Ако има знаещи сблъскали се с подобни проблеми,моля да помогнат.  :молитва:
Предварително благодаря на всички отзовали се.  :здравей:
Приятелю ти искаше отзиви за мотора си май sunglasses2
gogata1
gogata1
...........................
  ...........................

Регистриран на : 13.11.2012
Брой мнения : 2030 Рожд.дaта : 21.10.1963
Години : 61

Върнете се в началото Go down

ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ - Page 23 Empty Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ

Писане  EU_BG_akademika Пон 18 Май 2015 - 5:21

fishermann2 написа: Ами ти,защо сам си подменяш импелера?Ами ако не го свършиш свястно и останеш в морето с прегрят двигател?
Аз подменям, както ясно показах, с оригинални части на производителя, ако остана в морето с прегрят мотор, това ще е само поради собствената ми некадърност и ще ми е скъп урок повече да не пипам.....
Но не казвам на хората, че ще сложа употребяван импеллер от  нещо друго и ще го понатисна малко повече за да влезе....... или че с макетен нож ще му поостържа лопатаките......
За да спре един мотор в морето 99% от случаите е виновен неговият собственик. 1% е случайността 509158
Нищо не сме оспамили темата си е точно за това.......
Всеки си казва мнието и опита, те служат на четятщите след нас, за ориентация и взимане на решение в подобна ситуация 509158
Мънцата например, не сподели какво е стана с неговите акумулатори и каква беше причината за разряда.. 12666
EU_BG_akademika
EU_BG_akademika
...........................
  ...........................

Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61

Върнете се в началото Go down

ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ - Page 23 Empty Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ

Писане  vstoikov Нед 7 Юни 2015 - 13:39

Здравейте приятели,мой приятел иска да купува лодка която ще се кара само в Гърция.
За сега сме се  тази е фаворит но не намирам никакви отзиви как се държи на море.
Моля колеги който имат такава да споделят ако може,а и на вас как ви се струва.
Приемам и други предложения до 4.5м с конзола,нова с фактура и ддс.

Технически характеристики:

дължина                                          4,3 м.
ширина                                           1,8 м.
височина на борд                          0,8 м.
брой места                                      4 места
широчина на кокпит                    1,55 м.
височина на трансом                    0,50 м.(дълъг ботуш)
препоръчителен двигател           30 коня
тегло                                                 220 кг.
[You must be registered and logged in to see this image.]
vstoikov
vstoikov
...........................
  ...........................

Регистриран на : 22.06.2010
Брой мнения : 495 Рожд.дaта : 14.12.1970
Години : 53

Върнете се в началото Go down

ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ - Page 23 Empty Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ

Писане  max Нед 7 Юни 2015 - 14:06

[You must be registered and logged in to see this link.] 488232 Pantaenius Boat insurance 0896-613-520
max
max
...........................
  ...........................

Регистриран на : 28.06.2010
Брой мнения : 3942 Рожд.дaта : 20.11.1969
Години : 55

Върнете се в началото Go down

ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ - Page 23 Empty Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ

Писане  Петър Василев Нед 7 Юни 2015 - 14:29

max написа:[You must be registered and logged in to see this link.] 488232 Pantaenius Boat insurance 0896-613-520

На втората година се напукват ! Не са качествени.
Мои приятели си купиха от тази марка лодки понеже бяха доста ефтени спрямо други марки и после се чудеха как да се оттърват.
Петър Василев
Петър Василев
администратор
  администратор

Регистриран на : 15.05.2009
Брой мнения : 6655 Рожд.дaта : 28.03.1968
Години : 56

http://www.gofishingbg.com

Върнете се в началото Go down

ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ - Page 23 Empty Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ

Писане  max Нед 7 Юни 2015 - 15:30

Като разпределение му изпратих какво бих купил аз /понеже се чухме/ иначе за мене марката е Евромарин и Маринко или А,хелас 488232
max
max
...........................
  ...........................

Регистриран на : 28.06.2010
Брой мнения : 3942 Рожд.дaта : 20.11.1969
Години : 55

Върнете се в началото Go down

ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ - Page 23 Empty Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ

Писане  vstoikov Нед 7 Юни 2015 - 17:09

Нещо такова ли имаш на предвид Петьо [You must be registered and logged in to see this link.]
Какво ти е мнението за Мега крафта от предната страница.
vstoikov
vstoikov
...........................
  ...........................

Регистриран на : 22.06.2010
Брой мнения : 495 Рожд.дaта : 14.12.1970
Години : 53

Върнете се в началото Go down

ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ - Page 23 Empty Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ

Писане  Петър Василев Нед 7 Юни 2015 - 21:22

vstoikov написа:Нещо такова ли имаш на предвид Петьо [You must be registered and logged in to see this link.]
Какво ти е мнението за Мега крафта от предната страница.

Това са Посейдон,не са лоши,но не са и предпочитана марка.
Това са марките,които предпочитам аз .Качествени!
Разгледай ги!

[You must be registered and logged in to see this link.]
Петър Василев
Петър Василев
администратор
  администратор

Регистриран на : 15.05.2009
Брой мнения : 6655 Рожд.дaта : 28.03.1968
Години : 56

http://www.gofishingbg.com

Върнете се в началото Go down

ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ - Page 23 Empty Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ

Писане  EU_BG_akademika Пет 12 Юни 2015 - 8:13

Моята хондичка вече не е с уголемена простата.....усили струята thumbsupsmileyanim смях

Тук е подготовка за проба



а тук е вече пробата и резултата



Панко за сега е един клиент назад. 6e6ebecd09233a2d4a30 смях
При този резултат, ме съмнява да остана в морето с прегрял матор, както твърдеше един колега...
Сега отпочвам подмяна на телевизацоннонавигационната система...
После пак ще покажа, в темата за Сонари 12666
EU_BG_akademika
EU_BG_akademika
...........................
  ...........................

Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61

Върнете се в началото Go down

ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ - Page 23 Empty Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ

Писане  gogata1 Пон 22 Юни 2015 - 21:42

При профилактиката на моторчето ми механика ми се изненада от карбуратора, мотора можел да стане 6 коня !! Мотора е Ямаха 4кс 4 тактов 2007г. Някой да знае нещо по въпроса ?
gogata1
gogata1
...........................
  ...........................

Регистриран на : 13.11.2012
Брой мнения : 2030 Рожд.дaта : 21.10.1963
Години : 61

Върнете се в началото Go down

ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ - Page 23 Empty Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ

Писане  fishermann2 Пон 22 Юни 2015 - 22:07

Да не би да се сменя горивният жигльор с по-големи отвори. 12666
Ама и аз, какво се обаждам...
fishermann2
fishermann2
...........................
  ...........................

Регистриран на : 25.08.2013
Брой мнения : 258 Рожд.дaта : 09.10.1955
Години : 69

Върнете се в началото Go down

ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ - Page 23 Empty Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ

Писане  max Пон 22 Юни 2015 - 22:40

gogata1 написа:При профилактиката на моторчето ми механика ми се изненада от карбуратора, мотора можел да стане 6 коня !! Мотора е Ямаха 4кс 4 тактов 2007г. Някой да знае нещо по въпроса ?
Не сьм на 100% но мисля че само двутактовите са така 488232
max
max
...........................
  ...........................

Регистриран на : 28.06.2010
Брой мнения : 3942 Рожд.дaта : 20.11.1969
Години : 55

Върнете се в началото Go down

ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ - Page 23 Empty Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ

Писане  EU_BG_akademika Вто 23 Юни 2015 - 4:38

gogata1 написа:При профилактиката на моторчето ми механика ми се изненада от карбуратора, мотора можел да стане 6 коня !! Мотора е Ямаха 4кс 4 тактов 2007г. Някой да знае нещо по въпроса ?
Не знам за конктретният мотор, но много двигатели имат заложена тази опция, така че е напълно възможно. Сменят се жиглорите или целият карбуратор и освен разхода се вдига и мощността. Това го  правят  самите производители, за да продават на една база 2 вида машини. Например моята хонда е на база 15кс, но с този карбуратор, дава 20. Иначе диаметър ход на бутало и прочие са еднакви. Знам го със сигурност, тъй като питах директно в "хонда" Мислех си, не мога ли да подскокна на 25 от 20 570556 Ама ми попариха надеждедите. Отговориха ми много любезно, че стъпката е само една и върви така 2-3коня 4-6, 8-10, 15-20, 25-30.... Та моят вариант дето го искам е горният, а не долният. При 25 коня вече двигателя е с друга конструкция 3 цилиндъра и т.н, затова се качва и до 30
Само че Гога, провери в "Ямаха" как са нещата, не правете самоделни работи, защото може да вдигне разхода, да почне да ти грее и да не промени мощността....
Възможно е целият карбуратор да се сменя и едва ли е евтин 12666
EU_BG_akademika
EU_BG_akademika
...........................
  ...........................

Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61

Върнете се в началото Go down

ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ - Page 23 Empty Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ

Писане  Румен Ганев Вто 23 Юни 2015 - 6:25

gogata1 написа: механика ми се изненада от карбуратора, мотора можел да стане 6 коня !!
Ако механика е този който си мисля , вярвай муsunglasses2 !
Румен Ганев
Румен Ганев
...........................
  ...........................

Регистриран на : 08.02.2012
Брой мнения : 642 Рожд.дaта : 18.04.1964
Години : 60

Върнете се в началото Go down

ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ - Page 23 Empty Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ

Писане  Петър Василев Вто 23 Юни 2015 - 10:17

max написа:[] Не сьм на 100% но мисля че само двутактовите са така 488232
 
Тук има един майстор с главно М обаче ,,,със стаж над 20 г.
Прави наистина невероятни неща.Бях ходил при него да го питам дали може да ми сложи стартер на 25 ямаха 4-т и да ми увеличи конете като барне карбуратора.Тогава ми каза,че няма невъзможни неща,но по-късно ще остана разочарован.Само това,.Не ми обясни защо,но и аз не настоях,защото нямаше смисъл.Това ми беше достатъчно.
Така,че ако искаш повече коне ,,,смени двигателя с по-голям ми вика.
Също така ми каза,че само някои двигатели можели да се преработят така и да работят безпроблемно,защото производителя го е позволил.
Спомням си,че ми каза за Меркюри 70 ,Маринер и Джонсон ,,не си спомням точно конете ,,,,,обаче все двутактови!!!
Петър Василев
Петър Василев
администратор
  администратор

Регистриран на : 15.05.2009
Брой мнения : 6655 Рожд.дaта : 28.03.1968
Години : 56

http://www.gofishingbg.com

Върнете се в началото Go down

ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ - Page 23 Empty Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ

Писане  gogata1 Вто 23 Юни 2015 - 19:46

Авера и той ми каза да не вдигаме конете и му вярвам , Ганев го знае човека sunglasses2 . Оказа се карбуратора има още един жигльор който е затапен . Отпушва се вдигат се оборотите и те така . Само че почва да хапва масълце и може да стане въй.
Смених импелера и маслата и съм готов за проби . Стария импелер който е най малко на 3 сезона си беше като нов иначе .
gogata1
gogata1
...........................
  ...........................

Регистриран на : 13.11.2012
Брой мнения : 2030 Рожд.дaта : 21.10.1963
Години : 61

Върнете се в началото Go down

ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ - Page 23 Empty Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ

Писане  EU_BG_akademika Вто 23 Юни 2015 - 19:54

gogata1 написа:
Смених импелера и маслата и съм готов за проби . Стария импелер който е най малко на 3 сезона си беше като нов иначе .
Както е като нов и из един път заминава, щом казват хората на две години, добре е да се сменя поне на три 12666
EU_BG_akademika
EU_BG_akademika
...........................
  ...........................

Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61

Върнете се в началото Go down

ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ - Page 23 Empty Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ

Писане  Plamen Вто 23 Юни 2015 - 20:02

Подкрепям Академика. Заради импелер, който беше като нов в началото на сезона, излизах на гребла на плажа на Аспарухово. 100-ина лв е с труда смяната, но ти дава малко повече спокойствие.
Plamen
Plamen
...........................
  ...........................

Регистриран на : 10.11.2012
Брой мнения : 1777 Рожд.дaта : 12.04.1974
Години : 50

Върнете се в началото Go down

ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ - Page 23 Empty Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ

Писане  Sponsored content


Sponsored content


Върнете се в началото Go down

Страница 23 от 40 Previous  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Next

Върнете се в началото

- Similar topics

 
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите