ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ
+71
antares
Моряка
Георги Вутов
rikitikitavi
vesko1234
cat1
JimBeam
strijok
mixman
ТАРАЛЕЖ
PETROV
тони котев
goshotanchev
Ribarina
YordanDanev
Borkata
fishermann2
dobria1
ДЯДО ИВАН
vvt1970
stoinostedi
bsgold
mdesov
justinian
nkolev66
krasimir
xpynxpyn
vladtod
Мънцата
vstoikov
palamudov
parvaka
Тедо
КИРО
marvin
savi aleksiev
xoxo
Любак
baralya
D.Dimitrov
tano
sllipi1
str.hadjiev
roko koko
ribarya
Plamen
Румен Умен
Васил
paynera
gogata1
divein
Румен Ганев
krasi81
Красен Матеев
max
dako
ПЛУВЧО
Marco Polo
yankosan
Петър Василев
EU_BG_akademika
krasimir77
vatus
Жоро_Приселци
pivkoto
georg
gogo26
Попа
zhikata
А.Христов
Георги Тодоров
75 posters
Страница 23 от 40
Страница 23 от 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ
Това е сайта за мотори като твоя, има инфо, има и форум, можеш да прочетеш, какво споделят хората като си, с каквито ти дойде свещи, има и други полезни нещаfishermann2 написа:Ами, намерих ги свещите по каталог от производителя, пише :- SPARK PLUG, CHANPION J6J, AC M44 C.
Твоят трябва да е нещо такова
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ
Ванка,щом с тези свещи ти бачка моторетката,
заеби глупостите и влизай за риба ве.
Няма в космоса да летиш,че чак такива тънкости да търсиш.
--------------------------------------------------------------------------------------
Мойто китайче беше с някаква свещ,не помня марката,
после и сложих друга,нещо по познато,и така си кара вече 4г.
А и моя проблем не беше свещта,а въздушния филтър,от влагата на морската вода,
беше се запушил - отдавна е махнат,нямам никакви проблеми сега,
а лодката ми стои нонстоп до водата,от години и денонощно.
----------------------------------------------------------------------------------------
Втори сбъсък със свещи,този път на колата ми - NISSAN PRIMERA 1996г.
Дидо от сервиз ZODIAC,преди 2г ги смени с някакви по негови си критерии,
нямам никакви грижи човече,на газ съм с разход 7/100 някъде,а не съм сменял
въздушен филтър повече от 30 000км. ЕФОООООО - едно такова ми донеси,
че все забравям да ти кажа кът ме черпиш.
Да,всичко си има значение,ама понякога се правим на маймуни чак,
за абсолютно дребни неща.
На нас ни трябва надежна техника в морето.
В тази част,обърнете по-голямо внимание НА:
Гресирайте си клемите на акумулатора,както и видимата част на откритите кабели.
Ако буксите ви на сонари,ГПСи и тем подобни са постоянно в лодката ви,
минете ги от време на време с един пръст грес,да се напълнят леко дупките на клемите.
Греста е изолатор,не се притеснявайте за късо съединение между клемите после.
Обаче пък,яко пази морския въздух да не докопа медта на клемите,
иначе ги хваща "синята" болест - разпадат се,и без това са нежни.
Абе стават на син камък дето го познавате.
Мие се с вода иначе,веднага изчезва,ама си взема микрона от клемата.
Клеми които влизат към стартери,динама,командни копчета или бутони,
всичко това едно по едно го изкарайте,пръстче грес,и го монтирайте,
еле тези с конзолите - да,има и разни смазки дето ги рекламират производителите,
който има манги,да си даде лодката да му я обслужат,който е по-назад,
може да отдели ден за това което пиша - ама поне ще знае,че всичко е точ - сам си го е правил.
Отделете особенно внимание на оголените кабели,когато влизат в изолацията си.
Точно там наблегнете най-сериозно,че после кабелите почват да "гният"навътре в изолацията.
Въпреки че доста от тези неща ги знам,пак съм имал проблеми с копчетата.
Ама при мен,самите ключета се разкапаха,бях взел не морски изпълнения,
дето казват - евтиното винаги излиза скъпо.
заеби глупостите и влизай за риба ве.
Няма в космоса да летиш,че чак такива тънкости да търсиш.
--------------------------------------------------------------------------------------
Мойто китайче беше с някаква свещ,не помня марката,
после и сложих друга,нещо по познато,и така си кара вече 4г.
А и моя проблем не беше свещта,а въздушния филтър,от влагата на морската вода,
беше се запушил - отдавна е махнат,нямам никакви проблеми сега,
а лодката ми стои нонстоп до водата,от години и денонощно.
----------------------------------------------------------------------------------------
Втори сбъсък със свещи,този път на колата ми - NISSAN PRIMERA 1996г.
Дидо от сервиз ZODIAC,преди 2г ги смени с някакви по негови си критерии,
нямам никакви грижи човече,на газ съм с разход 7/100 някъде,а не съм сменял
въздушен филтър повече от 30 000км. ЕФОООООО - едно такова ми донеси,
че все забравям да ти кажа кът ме черпиш.
Да,всичко си има значение,ама понякога се правим на маймуни чак,
за абсолютно дребни неща.
На нас ни трябва надежна техника в морето.
В тази част,обърнете по-голямо внимание НА:
Гресирайте си клемите на акумулатора,както и видимата част на откритите кабели.
Ако буксите ви на сонари,ГПСи и тем подобни са постоянно в лодката ви,
минете ги от време на време с един пръст грес,да се напълнят леко дупките на клемите.
Греста е изолатор,не се притеснявайте за късо съединение между клемите после.
Обаче пък,яко пази морския въздух да не докопа медта на клемите,
иначе ги хваща "синята" болест - разпадат се,и без това са нежни.
Абе стават на син камък дето го познавате.
Мие се с вода иначе,веднага изчезва,ама си взема микрона от клемата.
Клеми които влизат към стартери,динама,командни копчета или бутони,
всичко това едно по едно го изкарайте,пръстче грес,и го монтирайте,
еле тези с конзолите - да,има и разни смазки дето ги рекламират производителите,
който има манги,да си даде лодката да му я обслужат,който е по-назад,
може да отдели ден за това което пиша - ама поне ще знае,че всичко е точ - сам си го е правил.
Отделете особенно внимание на оголените кабели,когато влизат в изолацията си.
Точно там наблегнете най-сериозно,че после кабелите почват да "гният"навътре в изолацията.
Въпреки че доста от тези неща ги знам,пак съм имал проблеми с копчетата.
Ама при мен,самите ключета се разкапаха,бях взел не морски изпълнения,
дето казват - евтиното винаги излиза скъпо.
Последната промяна е направена от КИРО на Съб 16 Май 2015 - 22:06; мнението е било променяно общо 1 път
КИРО- мир на праха му
- Регистриран на : 16.05.2009
Брой мнения : 21389 Рожд.дaта : 17.12.1957
Години : 66
Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ
Не лъжи човека. Той вънка няна как да го натовари, ако свещите не са с точни парамемтри. тоно при загряване ще му правят въртелите.КИРО написа:Ванка,щом с тези свещи ти бачка моторетката,
заеби глупостите и влизай за риба ве.
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ
Ето нещо важно което открих преди малко.За мен поне е важно.Надявам се да свърши работа и на колеги които карат или ще си купуват стари двигатели.
По колко масло да слагаме на двутактовите двигатели?
На този въпрос може да чуете най-разнообразни отговори, като много често срещано твърдение е "колкото повече - толкова по добре". Това е напълно погрешно разбиране. В следващите редове ще обясня защо.
До 1974г. буталния болт лагерува в мотовилката посредством бронзова втулка. При такива двигатели завода производител препоръчва съотношение на смесване 1:33
От 1974г. лагеруването се осъществява посредством двуредов иглен лагер. При тези двигатели съотношението на смесване е променено - вече е 1:50 или 20гр/л.
Дори при това съотношение на смесване завода производител гарантира запас при мазането т.е. се приема че е повече от достатъчно.
Вероятно много от вас карат с минерални масла напр. Приста 2Т Микс, Shell Advance или други западни производители.
При използването на тези масла можем да караме съвсем спокойно при съотношение 15 до 20 грама на литър, без абсолютно никакъв проблем.
При използването на полусинтетични масла като Repsol 2T-scooter, IGAT 2T Scooter, Liqui Moly RACING 2T и други от този ранг също може да дозираме маслото в тези граници от 15 до 18 грама на литър. Идеята тук е че може да се сипва и по малко, аз съм карал и с по 12гр/л и не съм имал абсолютно никакъв проблем. Маслото е достатъчно рядко, навлиза и маже навсякъде, дори при високи обороти.
Сега да преминем към пълната синтетика - тук аз лично имам леки предубеждения - това масло е прекалено рядко и не може да осигури стабилен маслен слой на елементите при ниски обороти. При тези масла обаче производителя дава съотношение на смесване 1:100 или 10 грама на литър. Такова масло има смисъл да се използва ако двигателя се движи непрекъснато във много натоварени режими и много високи обороти, нещо което смятам че никой оттук не практикува редовно. Съотношението на смесване което може да ползвате при тези масла е 10-12гр/л
При експлоатация с по "сериозна" дозировка на маслото - над 20гр/л(1:50) се натрупва нагар по горивните камери, челата на буталата, каналите на сегментите, и лагерите на коляновия вал. Вследствие на това износването се ускорява драстично, освен това се образува нагар и по продухвателните канали, както и по цялата изпускателна система което води до увеличен разход на гориво и намалена мощност.
Всеки сам си решава как да експлоатира машината си, но последствията след това са налице. Избора е ваш.
И сигурно е так и наистина количеството масло зависи от биелните лагери както пише по горе.Ами тогава,това по- голямо количество 1:33 при черупковите лагери няма ли да направи поразии.Нали всичко друго освен лагерите си е еднакво.
А за свещите и тяхното междуполюсно растояние се убедих,че е решаващо.При сегашните проби,на едни и същи свещи,промяна само от две десети в повече и промениха коренно работата на двигателя към по-лошо.Затова е добре да знаем, как сами да си регулираме свещите,след като са се поизносили от работа,без да търсим и затова майстори.
По колко масло да слагаме на двутактовите двигатели?
На този въпрос може да чуете най-разнообразни отговори, като много често срещано твърдение е "колкото повече - толкова по добре". Това е напълно погрешно разбиране. В следващите редове ще обясня защо.
До 1974г. буталния болт лагерува в мотовилката посредством бронзова втулка. При такива двигатели завода производител препоръчва съотношение на смесване 1:33
От 1974г. лагеруването се осъществява посредством двуредов иглен лагер. При тези двигатели съотношението на смесване е променено - вече е 1:50 или 20гр/л.
Дори при това съотношение на смесване завода производител гарантира запас при мазането т.е. се приема че е повече от достатъчно.
Вероятно много от вас карат с минерални масла напр. Приста 2Т Микс, Shell Advance или други западни производители.
При използването на тези масла можем да караме съвсем спокойно при съотношение 15 до 20 грама на литър, без абсолютно никакъв проблем.
При използването на полусинтетични масла като Repsol 2T-scooter, IGAT 2T Scooter, Liqui Moly RACING 2T и други от този ранг също може да дозираме маслото в тези граници от 15 до 18 грама на литър. Идеята тук е че може да се сипва и по малко, аз съм карал и с по 12гр/л и не съм имал абсолютно никакъв проблем. Маслото е достатъчно рядко, навлиза и маже навсякъде, дори при високи обороти.
Сега да преминем към пълната синтетика - тук аз лично имам леки предубеждения - това масло е прекалено рядко и не може да осигури стабилен маслен слой на елементите при ниски обороти. При тези масла обаче производителя дава съотношение на смесване 1:100 или 10 грама на литър. Такова масло има смисъл да се използва ако двигателя се движи непрекъснато във много натоварени режими и много високи обороти, нещо което смятам че никой оттук не практикува редовно. Съотношението на смесване което може да ползвате при тези масла е 10-12гр/л
При експлоатация с по "сериозна" дозировка на маслото - над 20гр/л(1:50) се натрупва нагар по горивните камери, челата на буталата, каналите на сегментите, и лагерите на коляновия вал. Вследствие на това износването се ускорява драстично, освен това се образува нагар и по продухвателните канали, както и по цялата изпускателна система което води до увеличен разход на гориво и намалена мощност.
Всеки сам си решава как да експлоатира машината си, но последствията след това са налице. Избора е ваш.
И сигурно е так и наистина количеството масло зависи от биелните лагери както пише по горе.Ами тогава,това по- голямо количество 1:33 при черупковите лагери няма ли да направи поразии.Нали всичко друго освен лагерите си е еднакво.
А за свещите и тяхното междуполюсно растояние се убедих,че е решаващо.При сегашните проби,на едни и същи свещи,промяна само от две десети в повече и промениха коренно работата на двигателя към по-лошо.Затова е добре да знаем, как сами да си регулираме свещите,след като са се поизносили от работа,без да търсим и затова майстори.
fishermann2- ...........................
- Регистриран на : 25.08.2013
Брой мнения : 258 Рожд.дaта : 09.10.1955
Години : 69
Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ
Да свещите имат взаимо заменяемост, но аз си се придържам към предписаните.
Иначе за буксите и ключовете си е така, но аз пръскам с контактен спрей. В буксите на сонара няма как да влезе вода освен ако не се свалят в лодката. Ако го сваляш при излизане, даже е задължително да се пръска двете букси, на захранването и сондата.
Иначе за буксите и ключовете си е така, но аз пръскам с контактен спрей. В буксите на сонара няма как да влезе вода освен ако не се свалят в лодката. Ако го сваляш при излизане, даже е задължително да се пръска двете букси, на захранването и сондата.
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ
Колега виждам, че докато не останеш в морето с пробила свещ/свещи, ти няма да мирясяш, но не подвеждай и другите. Хората са казали, тази свещ работи толова часа и се заменя с нова която само се поставя.fishermann2 написа:
А за свещите и тяхното междуполюсно растояние се убедих,че е решаващо.При сегашните проби,на едни и същи свещи,промяна само от две десети в повече и промениха коренно работата на двигателя към по-лошо.Затова е добре да знаем, как сами да си регулираме свещите,след като са се поизносили от работа,без да търсим и затова майстори.
Ти искаш съвети, ама искаш да чуваш това което ти си решил, само че когато се дват съвети тук, те са за всички, а пък всеки сам да си решава кои съвети ще следва.
Желая ти успех в риболова и дано нямаш проблеми в морето...
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ
Колега,кой ще остане в морето е божа работа.Дано не се случва на никого,но ако остана аз в морето,ще трябва да разчитам само на себеси и на своите познания.Там,в морето,няма да дойде майстора да ми поправи моторетката.Аз съм от 40 години в морето и имам някаква бегла представа за нещата.
Оспамихме темата.
Просто попитах,ако някой знае нещо конкретно относно регулирането на свещите и евентоално на чукчетата.И каво лошо има,ако човек знае и сам си ги регулира???Има хора,по два пъти на ден си разпарчетяват моторите и пак ги събират.Ами ти,защо сам си подменяш импелера?Ами ако не го свършиш свястно и останеш в морето с прегрят двигател?
Хайде сега сериозно.Ако някой знае нещо конкретно да пише,че ще е полезно.Съвети от рода, "недей да пипаш,недей да питаш,смо майстора може да го направи",не звучат сериозно.Все пак сме големи хора.
Моите извинения към модератора.Ако реши нека изтрие поста.
Оспамихме темата.
Просто попитах,ако някой знае нещо конкретно относно регулирането на свещите и евентоално на чукчетата.И каво лошо има,ако човек знае и сам си ги регулира???Има хора,по два пъти на ден си разпарчетяват моторите и пак ги събират.Ами ти,защо сам си подменяш импелера?Ами ако не го свършиш свястно и останеш в морето с прегрят двигател?
Хайде сега сериозно.Ако някой знае нещо конкретно да пише,че ще е полезно.Съвети от рода, "недей да пипаш,недей да питаш,смо майстора може да го направи",не звучат сериозно.Все пак сме големи хора.
Моите извинения към модератора.Ако реши нека изтрие поста.
fishermann2- ...........................
- Регистриран на : 25.08.2013
Брой мнения : 258 Рожд.дaта : 09.10.1955
Години : 69
Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ
Приятелю ти искаше отзиви за мотора си майfishermann2 написа:Имам проблем с извънбордов двигател Джонсън-6 коня.Двигателя пали само на пълна газ и работи само на високи обороти.
Когато се намалят малко оборотите изгася.Не иска да работи на средни и ниски обороти.
Ако има знаещи сблъскали се с подобни проблеми,моля да помогнат.
Предварително благодаря на всички отзовали се.
gogata1- ...........................
- Регистриран на : 13.11.2012
Брой мнения : 2030 Рожд.дaта : 21.10.1963
Години : 61
Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ
Аз подменям, както ясно показах, с оригинални части на производителя, ако остана в морето с прегрят мотор, това ще е само поради собствената ми некадърност и ще ми е скъп урок повече да не пипам.....fishermann2 написа: Ами ти,защо сам си подменяш импелера?Ами ако не го свършиш свястно и останеш в морето с прегрят двигател?
Но не казвам на хората, че ще сложа употребяван импеллер от нещо друго и ще го понатисна малко повече за да влезе....... или че с макетен нож ще му поостържа лопатаките......
За да спре един мотор в морето 99% от случаите е виновен неговият собственик. 1% е случайността
Нищо не сме оспамили темата си е точно за това.......
Всеки си казва мнието и опита, те служат на четятщите след нас, за ориентация и взимане на решение в подобна ситуация
Мънцата например, не сподели какво е стана с неговите акумулатори и каква беше причината за разряда..
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ
Здравейте приятели,мой приятел иска да купува лодка която ще се кара само в Гърция.
За сега сме се тази е фаворит но не намирам никакви отзиви как се държи на море.
Моля колеги който имат такава да споделят ако може,а и на вас как ви се струва.
Приемам и други предложения до 4.5м с конзола,нова с фактура и ддс.
Технически характеристики:
дължина 4,3 м.
ширина 1,8 м.
височина на борд 0,8 м.
брой места 4 места
широчина на кокпит 1,55 м.
височина на трансом 0,50 м.(дълъг ботуш)
препоръчителен двигател 30 коня
тегло 220 кг.
[You must be registered and logged in to see this image.]
За сега сме се тази е фаворит но не намирам никакви отзиви как се държи на море.
Моля колеги който имат такава да споделят ако може,а и на вас как ви се струва.
Приемам и други предложения до 4.5м с конзола,нова с фактура и ддс.
Технически характеристики:
дължина 4,3 м.
ширина 1,8 м.
височина на борд 0,8 м.
брой места 4 места
широчина на кокпит 1,55 м.
височина на трансом 0,50 м.(дълъг ботуш)
препоръчителен двигател 30 коня
тегло 220 кг.
[You must be registered and logged in to see this image.]
vstoikov- ...........................
- Регистриран на : 22.06.2010
Брой мнения : 495 Рожд.дaта : 14.12.1970
Години : 53
Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ
[You must be registered and logged in to see this link.] Pantaenius Boat insurance 0896-613-520
max- ...........................
- Регистриран на : 28.06.2010
Брой мнения : 3942 Рожд.дaта : 20.11.1969
Години : 55
Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ
max написа:[You must be registered and logged in to see this link.] Pantaenius Boat insurance 0896-613-520
На втората година се напукват ! Не са качествени.
Мои приятели си купиха от тази марка лодки понеже бяха доста ефтени спрямо други марки и после се чудеха как да се оттърват.
Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ
Като разпределение му изпратих какво бих купил аз /понеже се чухме/ иначе за мене марката е Евромарин и Маринко или А,хелас
max- ...........................
- Регистриран на : 28.06.2010
Брой мнения : 3942 Рожд.дaта : 20.11.1969
Години : 55
Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ
Нещо такова ли имаш на предвид Петьо [You must be registered and logged in to see this link.]
Какво ти е мнението за Мега крафта от предната страница.
Какво ти е мнението за Мега крафта от предната страница.
vstoikov- ...........................
- Регистриран на : 22.06.2010
Брой мнения : 495 Рожд.дaта : 14.12.1970
Години : 53
Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ
vstoikov написа:Нещо такова ли имаш на предвид Петьо [You must be registered and logged in to see this link.]
Какво ти е мнението за Мега крафта от предната страница.
Това са Посейдон,не са лоши,но не са и предпочитана марка.
Това са марките,които предпочитам аз .Качествени!
Разгледай ги!
[You must be registered and logged in to see this link.]
Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ
Моята хондичка вече не е с уголемена простата.....усили струята
Тук е подготовка за проба
а тук е вече пробата и резултата
Панко за сега е един клиент назад.
При този резултат, ме съмнява да остана в морето с прегрял матор, както твърдеше един колега...
Сега отпочвам подмяна на телевизацоннонавигационната система...
После пак ще покажа, в темата за Сонари
Тук е подготовка за проба
а тук е вече пробата и резултата
Панко за сега е един клиент назад.
При този резултат, ме съмнява да остана в морето с прегрял матор, както твърдеше един колега...
Сега отпочвам подмяна на телевизацоннонавигационната система...
После пак ще покажа, в темата за Сонари
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ
При профилактиката на моторчето ми механика ми се изненада от карбуратора, мотора можел да стане 6 коня !! Мотора е Ямаха 4кс 4 тактов 2007г. Някой да знае нещо по въпроса ?
gogata1- ...........................
- Регистриран на : 13.11.2012
Брой мнения : 2030 Рожд.дaта : 21.10.1963
Години : 61
Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ
Да не би да се сменя горивният жигльор с по-големи отвори.
Ама и аз, какво се обаждам...
Ама и аз, какво се обаждам...
fishermann2- ...........................
- Регистриран на : 25.08.2013
Брой мнения : 258 Рожд.дaта : 09.10.1955
Години : 69
Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ
Не сьм на 100% но мисля че само двутактовите са такаgogata1 написа:При профилактиката на моторчето ми механика ми се изненада от карбуратора, мотора можел да стане 6 коня !! Мотора е Ямаха 4кс 4 тактов 2007г. Някой да знае нещо по въпроса ?
max- ...........................
- Регистриран на : 28.06.2010
Брой мнения : 3942 Рожд.дaта : 20.11.1969
Години : 55
Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ
Не знам за конктретният мотор, но много двигатели имат заложена тази опция, така че е напълно възможно. Сменят се жиглорите или целият карбуратор и освен разхода се вдига и мощността. Това го правят самите производители, за да продават на една база 2 вида машини. Например моята хонда е на база 15кс, но с този карбуратор, дава 20. Иначе диаметър ход на бутало и прочие са еднакви. Знам го със сигурност, тъй като питах директно в "хонда" Мислех си, не мога ли да подскокна на 25 от 20 Ама ми попариха надеждедите. Отговориха ми много любезно, че стъпката е само една и върви така 2-3коня 4-6, 8-10, 15-20, 25-30.... Та моят вариант дето го искам е горният, а не долният. При 25 коня вече двигателя е с друга конструкция 3 цилиндъра и т.н, затова се качва и до 30gogata1 написа:При профилактиката на моторчето ми механика ми се изненада от карбуратора, мотора можел да стане 6 коня !! Мотора е Ямаха 4кс 4 тактов 2007г. Някой да знае нещо по въпроса ?
Само че Гога, провери в "Ямаха" как са нещата, не правете самоделни работи, защото може да вдигне разхода, да почне да ти грее и да не промени мощността....
Възможно е целият карбуратор да се сменя и едва ли е евтин
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ
Ако механика е този който си мисля , вярвай му !gogata1 написа: механика ми се изненада от карбуратора, мотора можел да стане 6 коня !!
Румен Ганев- ...........................
- Регистриран на : 08.02.2012
Брой мнения : 642 Рожд.дaта : 18.04.1964
Години : 60
Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ
max написа:[] Не сьм на 100% но мисля че само двутактовите са така
Тук има един майстор с главно М обаче ,,,със стаж над 20 г.
Прави наистина невероятни неща.Бях ходил при него да го питам дали може да ми сложи стартер на 25 ямаха 4-т и да ми увеличи конете като барне карбуратора.Тогава ми каза,че няма невъзможни неща,но по-късно ще остана разочарован.Само това,.Не ми обясни защо,но и аз не настоях,защото нямаше смисъл.Това ми беше достатъчно.
Така,че ако искаш повече коне ,,,смени двигателя с по-голям ми вика.
Също така ми каза,че само някои двигатели можели да се преработят така и да работят безпроблемно,защото производителя го е позволил.
Спомням си,че ми каза за Меркюри 70 ,Маринер и Джонсон ,,не си спомням точно конете ,,,,,обаче все двутактови!!!
Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ
Авера и той ми каза да не вдигаме конете и му вярвам , Ганев го знае човека . Оказа се карбуратора има още един жигльор който е затапен . Отпушва се вдигат се оборотите и те така . Само че почва да хапва масълце и може да стане въй.
Смених импелера и маслата и съм готов за проби . Стария импелер който е най малко на 3 сезона си беше като нов иначе .
Смених импелера и маслата и съм готов за проби . Стария импелер който е най малко на 3 сезона си беше като нов иначе .
gogata1- ...........................
- Регистриран на : 13.11.2012
Брой мнения : 2030 Рожд.дaта : 21.10.1963
Години : 61
Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ
Както е като нов и из един път заминава, щом казват хората на две години, добре е да се сменя поне на триgogata1 написа:
Смених импелера и маслата и съм готов за проби . Стария импелер който е най малко на 3 сезона си беше като нов иначе .
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: ЛОДКИ И ДВИГАТЕЛИ
Подкрепям Академика. Заради импелер, който беше като нов в началото на сезона, излизах на гребла на плажа на Аспарухово. 100-ина лв е с труда смяната, но ти дава малко повече спокойствие.
Plamen- ...........................
- Регистриран на : 10.11.2012
Брой мнения : 1777 Рожд.дaта : 12.04.1974
Години : 50
Страница 23 от 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Страница 23 от 40
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите
Пет 15 Ное 2024 - 20:06 by Димитър Маринчев
» КЪДЕ КЪЛВЕ ЗАРГАН В МОМЕНТА?
Съб 26 Окт 2024 - 20:36 by Димитър Маринчев
» КЪДЕ КЪЛВЕ КЕФАЛ, ПЛАТЕРИНА И ИЛАРИЯ В МОМЕНТА?
Вто 22 Окт 2024 - 19:41 by Димитър Маринчев
» За гъби
Нед 13 Окт 2024 - 16:48 by Димитър Маринчев
» С лодка в морето - 2024
Пет 11 Окт 2024 - 14:44 by Димитър Маринчев
» Около Бургас
Чет 3 Окт 2024 - 21:05 by Димитър Маринчев
» КЪДЕ КЪЛВЕ САФРИД В МОМЕНТА?
Пон 23 Сеп 2024 - 20:59 by Димитър Маринчев
» КЪДЕ КЪЛВЕ ХАМСИЯ В МОМЕНТА
Нед 11 Авг 2024 - 22:20 by Димитър Маринчев
» Light Rock Fishing
Нед 4 Авг 2024 - 23:36 by Димитър Маринчев
» Сезон 2024
Сря 31 Юли 2024 - 9:39 by boysa
» Зарибяване с пъстърва
Вто 21 Май 2024 - 14:05 by icokanev
» КЪДЕ КЪЛВЕ КАЯ В МОМЕНТА?
Съб 18 Май 2024 - 19:37 by Димитър Маринчев
» Форумът осиротя
Пет 17 Май 2024 - 10:56 by icokanev
» Риболов на лихнос пред Каваците и Дюни
Чет 29 Фев 2024 - 11:35 by Димитър Маринчев
» Сезон 2023
Сря 21 Фев 2024 - 16:40 by boysa