Обслужване на извънбордови двигатели
+10
КИРО
PETROV
JimBeam
Ribarina
gogata1
cat1
rap66
Тедо
D.Dimitrov
fishermann2
14 posters
Страница 2 от 4
Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Обслужване на извънбордови двигатели
Нали точно за масла говорим ве Рибарин:)
gogata1- ...........................
- Регистриран на : 13.11.2012
Брой мнения : 2030 Рожд.дaта : 21.10.1963
Години : 61
Re: Обслужване на извънбордови двигатели
Хората са си го написали ясно и точно ,кое масло ти трябва.
Всеки компромис е предпоставка за авария.
Преди няколко години ми се наложи да плувам 4 часа с вързана лодка за кръста. Никой не спря да види защо по дяволите махам . Ако не беше Стилян ( Карид ) щях и да вървя десетина километра.
От тогава до сега такъв страх ме гони да не закъсам ,че използвам и правя всичко написано от производителя
Всеки компромис е предпоставка за авария.
Преди няколко години ми се наложи да плувам 4 часа с вързана лодка за кръста. Никой не спря да види защо по дяволите махам . Ако не беше Стилян ( Карид ) щях и да вървя десетина километра.
От тогава до сега такъв страх ме гони да не закъсам ,че използвам и правя всичко написано от производителя
Ribarina- ...........................
- Регистриран на : 09.03.2010
Брой мнения : 1898 Рожд.дaта : 29.06.1982
Години : 42
Re: Обслужване на извънбордови двигатели
Много хора пренебрегват обслужването на двигателите, увеличават часовете за смяна, не спазват препоръките за свещите, за маслата и прочие мурдарщини..... от сорта няма 50 години да го карам
Не забравяйте, че това не е автомобилен мотор качеството на вложения мътриал и системите на мазене са коренно различни. При тези двигатели(извънбордови) 4Т, винаги имате сух старт който е смърт за двигателя, искам да кажа, че не е като при колата целият вал да е в масло, а две трети от вала е на сухо. Затова препоръчваните масла, освен другите си качества имат и свойството да оставят маслен филм върху вала. Това донякъде компенсира сухия старт при често ползване. Винаги съм се чудил на тези които държат лодките с извънбордови на вода, двигателят вертикално във водата и палят това е пълна непросветеност, такъв двигател е добре да е вдигнат, но ако не е, то задължително се вдига до край преди палене, така маслото облива максимално вала...
Тези неща са важни, за не колко години ще ползвате двигателя, а за това как ще ви служи той.
Защото колата можеш да я бутнеш, да я заключиш и да се пребереш, ама в морето ако ти угасне маторя от липса на грижи, загубил си котвата и започне леко надува Грео-Леванте, ще сте съгласни и да си позлатите двигателя.... Прибирал съм се 5 мили на лопати с 2 тона Саферка, бяхме трима и се меняхме, вятърът слаб, но насрещно страчен, още ми тлеят ръцете, ако да беше преди 25 години....Така че всеки да си решава, само казвам как стоят нещата....
Не забравяйте, че това не е автомобилен мотор качеството на вложения мътриал и системите на мазене са коренно различни. При тези двигатели(извънбордови) 4Т, винаги имате сух старт който е смърт за двигателя, искам да кажа, че не е като при колата целият вал да е в масло, а две трети от вала е на сухо. Затова препоръчваните масла, освен другите си качества имат и свойството да оставят маслен филм върху вала. Това донякъде компенсира сухия старт при често ползване. Винаги съм се чудил на тези които държат лодките с извънбордови на вода, двигателят вертикално във водата и палят това е пълна непросветеност, такъв двигател е добре да е вдигнат, но ако не е, то задължително се вдига до край преди палене, така маслото облива максимално вала...
Тези неща са важни, за не колко години ще ползвате двигателя, а за това как ще ви служи той.
Защото колата можеш да я бутнеш, да я заключиш и да се пребереш, ама в морето ако ти угасне маторя от липса на грижи, загубил си котвата и започне леко надува Грео-Леванте, ще сте съгласни и да си позлатите двигателя.... Прибирал съм се 5 мили на лопати с 2 тона Саферка, бяхме трима и се меняхме, вятърът слаб, но насрещно страчен, още ми тлеят ръцете, ако да беше преди 25 години....Така че всеки да си решава, само казвам как стоят нещата....
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: Обслужване на извънбордови двигатели
Питай патило не старило Сподели защо плува с лодка на кръста , беше ли направил компромис с нещо?Ribarina написа:Хората са си го написали ясно и точно ,кое масло ти трябва.
Всеки компромис е предпоставка за авария.
Преди няколко години ми се наложи да плувам 4 часа с вързана лодка за кръста. Никой не спря да види защо по дяволите махам . Ако не беше Стилян ( Карид ) щях и да вървя десетина километра.
От тогава до сега такъв страх ме гони да не закъсам ,че използвам и правя всичко написано от производителя
gogata1- ...........................
- Регистриран на : 13.11.2012
Брой мнения : 2030 Рожд.дaта : 21.10.1963
Години : 61
Re: Обслужване на извънбордови двигатели
gogata1 написа: ... Сподели защо плува с лодка на кръста ...
За да не я изгуби
JimBeam- ...........................
- Регистриран на : 24.09.2010
Брой мнения : 1427 Рожд.дaта : 10.02.1962
Години : 62
Re: Обслужване на извънбордови двигатели
Повечето от това /без гребането/ според мен е напълно невярно! Моля Академика да попрочете и да си коригира поста за да не се налага после да се оправдава, че за нещо друго си е мислел че говорим.EU_BG_akademika написа:Много хора пренебрегват обслужването на двигателите, увеличават часовете за смяна, не спазват препоръките за свещите, за маслата и прочие мурдарщини..... от сорта няма 50 години да го карам
Не забравяйте, че това не е автомобилен мотор качеството на вложения мътриал и системите на мазене са коренно различни. При тези двигатели(извънбордови) 4Т, винаги имате сух старт който е смърт за двигателя, искам да кажа, че не е като при колата целият вал да е в масло, а две трети от вала е на сухо. Затова препоръчваните масла, освен другите си качества имат и свойството да оставят маслен филм върху вала. Това донякъде компенсира сухия старт при често ползване. Винаги съм се чудил на тези които държат лодките с извънбордови на вода, двигателят вертикално във водата и палят това е пълна непросветеност, такъв двигател е добре да е вдигнат, но ако не е, то задължително се вдига до край преди палене, така маслото облива максимално вала...
Тези неща са важни, за не колко години ще ползвате двигателя, а за това как ще ви служи той.
Защото колата можеш да я бутнеш, да я заключиш и да се пребереш, ама в морето ако ти угасне маторя от липса на грижи, загубил си котвата и започне леко надува Грео-Леванте, ще сте съгласни и да си позлатите двигателя.... Прибирал съм се 5 мили на лопати с 2 тона Саферка, бяхме трима и се меняхме, вятърът слаб, но насрещно страчен, още ми тлеят ръцете, ако да беше преди 25 години....Така че всеки да си решава, само казвам как стоят нещата....
D.Dimitrov- глоб.модератор
- Регистриран на : 21.06.2013
Брой мнения : 1328 Рожд.дaта : 21.05.1970
Години : 54
Re: Обслужване на извънбордови двигатели
Нищо няма да корегирам, не съм написал нищо което може да навреди на двигател.
Няма да се обаждам повече, не ми се спори и съм съгласен с всичко
Няма да се обаждам повече, не ми се спори и съм съгласен с всичко
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: Обслужване на извънбордови двигатели
EU_BG_akademika написа:Много хора пренебрегват обслужването на двигателите, увеличават часовете за смяна, не спазват препоръките за свещите, за маслата и прочие мурдарщини..... от сорта няма 50 години да го карам
Не забравяйте, че това не е автомобилен мотор качеството на вложения мътриал и системите на мазене са коренно различни. При тези двигатели(извънбордови) 4Т, винаги имате сух старт който е смърт за двигателя, искам да кажа, че не е като при колата целият вал да е в масло, а две трети от вала е на сухо. .........Така че всеки да си решава, само казвам как стоят нещата....
Приятелю,
Не мислех да пиша, нов се пак не прави такива генерални заключения.
Няма никакво желание да споря с теб, уважавам наистина информациите и мненията които ни даваш.
1. много отдавна мазането на принципа „обливане” е аут, все пак съвременните ДВГ-та не са стругове Ц 11, (отдавана е маслени канали, черупково лагери и други дивотии);
2. малко са съвременните двигатели на които коляновия вал е частично потопен в масло (основно багери и др), пък и колянов вал в масло – малко трудно се развърта;
3. основната технология (принцип) в момента е максимален дебит на маслената помпа при минимални обороти, с подходящо масло, ето това е максимума на добрия производител на ДВГ по отношение на мазането(имах някъде сравнение, но го изгубих). Не коментирам заливки на лагера, хлабини, термични свивания, канали и т.н. – това е фирмена тайна. Бабита и молибдена отдавна не са това което бяха.
4. маслен, задържащ се филм (прав си), най важно за пуска, това трябва да прави всяко едно съвременно масло;
5. вертикално палене на извънбордов е правилно –виж 1,2 и 3, иначе има, при определени обстоятелства опасност от недостиг на „мазило” – не съм го изследвал, нямам доказателства. Добре знаеш при извън-пътя (offroad) какво се случва с някой джипари, при определени градуси (нагоре или надолу) – „уж вървеше пък грипира”
6.Всички съвременни двигатели палят на почти сух старт, с изключение на тия които има предварително развъртане на маслените помпи. Но това са специални,тежко натоварени. Имам едни такива, въпреки че на са първа младост (малко от миналия век)
Така, двигателите са ок”, слагайте хубави масла и това е.
PETROV- ...........................
- Регистриран на : 29.09.2014
Брой мнения : 154 Рожд.дaта : 14.04.1971
Години : 53
Re: Обслужване на извънбордови двигатели
Моите почетания, виж товаPETROV написа:
5. вертикално палене на извънбордов е правилно
Специално ходих на студа да се мърлям за да направя клипа.......
А жената ме обяви за пълно куку
Последната промяна е направена от EU_BG_akademika на Пон 20 Фев 2017 - 22:59; мнението е било променяно общо 3 пъти
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: Обслужване на извънбордови двигатели
Добре де,какво като пали на сух старт?
Вече къде 10г го карам мойто китайче,нищо че не е извън бордово,
ама не е и баш бордово,отделно че е въздушно.
И какво от туй ?
Кей,на 100 часа да му сменям маслото - тъй го дават,или на годината.
Ташак-сменям го като ми дойде на акъла и на кеф.
1,100л побира картера.
До сега от масло не съм патил,а що лодки съм прибрал.
Бах ти и мотора - 600 кинта нов в магазина е.
Академика беше ги набарал и по 70 преди 2-3години,
ама они искаха контейнер да поръчаме.
Вече къде 10г го карам мойто китайче,нищо че не е извън бордово,
ама не е и баш бордово,отделно че е въздушно.
И какво от туй ?
Кей,на 100 часа да му сменям маслото - тъй го дават,или на годината.
Ташак-сменям го като ми дойде на акъла и на кеф.
1,100л побира картера.
До сега от масло не съм патил,а що лодки съм прибрал.
Бах ти и мотора - 600 кинта нов в магазина е.
Академика беше ги набарал и по 70 преди 2-3години,
ама они искаха контейнер да поръчаме.
КИРО- мир на праха му
- Регистриран на : 16.05.2009
Брой мнения : 21389 Рожд.дaта : 17.12.1957
Години : 66
Re: Обслужване на извънбордови двигатели
Е,ако беше и го направил........EU_BG_akademika написа:...Специално ходих на студа да се мърлям за да направя клипа.......
КИРО- мир на праха му
- Регистриран на : 16.05.2009
Брой мнения : 21389 Рожд.дaта : 17.12.1957
Години : 66
Re: Обслужване на извънбордови двигатели
Изчакай да се редактира клипа на 26% аз го пуснах и тогава видях, твоят е вертикален а не хоризонтален цилиндър, освен това ти можеш предварително лекичко да си дръпнеш на ръка, преди да го развъртиш със стартера.....КИРО написа:Добре де,какво като пали на сух старт?
Вече къде 10г го карам мойто китайче,нищо че не е извън бордово,
ама не е и баш бордово,отделно че е въздушно.
И какво от туй ?
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: Обслужване на извънбордови двигатели
Ок',
МИР
все пак не забравяй, всичко сега е до "насоса". Кап. Киро ще се сети.
МИР
все пак не забравяй, всичко сега е до "насоса". Кап. Киро ще се сети.
PETROV- ...........................
- Регистриран на : 29.09.2014
Брой мнения : 154 Рожд.дaта : 14.04.1971
Години : 53
Re: Обслужване на извънбордови двигатели
PETROV написа:Ок',
МИР
все пак не забравяй помпата. Как бе на руски- нещо масленье насос.
То Киро ще си спомни.
Така е,но не е електрическа, ето я
ето и картера дълбочко под вала.....
Няма нищо лошо в споровете, нали в тях се ражда истината...
При хоризонтален двигател пак помпата праща по магисталите, но там топи лагерите със самото завъртане....
Наздраве
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: Обслужване на извънбордови двигатели
Плувах защото беше Неделя сутрин в 5 и бях забравил да взема правилното масло за двутактовия с комбинация от негресирани други части на двигателя просто спря и отказа да работи. И пружината на карбуратора се сгъна на отворено положение. На гребла не ставаше имаше голям сулган, поне вятъра беше попътен. Че така от Черната нива до Вромос в ъгъла към Черноморец (там нямаше вълни и прибой) 4 часа плуване.
Аз един път вече го бях плувал разстоянието май месец, ама тогава единият болт на захвщането ме предаде и двигателя падна във водата. Тогава пак никой не спря, а този дето беше с мен изпадна в шок, понеже бяхме с максимална скорост върху една вълна когато падна двигателя. Пак голям сулган и засилващ се вятър и пак Карид идва да ме закара до колата.
Като се замисля втория път може и да не беше той, но един път ме спаси въпреки че го хванах тъкмо да се връща от маратонски риболов.
Че така вече си нося 200 м. въже, плавници и маска. На плуване се излиза по бързо от греблата. Е моята лодка е лека и мога да я влача.
Сега си знам урока. Преди влизане проверка. Въпреки че тази есен имах теч на гориво от някаква заседнала игла в помпата за ниско налягане, но това нямаше как да го видя, докато не спрях да вадя един лефер и видях петното отзад. Сега филтрирам и бензин.
Аз един път вече го бях плувал разстоянието май месец, ама тогава единият болт на захвщането ме предаде и двигателя падна във водата. Тогава пак никой не спря, а този дето беше с мен изпадна в шок, понеже бяхме с максимална скорост върху една вълна когато падна двигателя. Пак голям сулган и засилващ се вятър и пак Карид идва да ме закара до колата.
Като се замисля втория път може и да не беше той, но един път ме спаси въпреки че го хванах тъкмо да се връща от маратонски риболов.
Че така вече си нося 200 м. въже, плавници и маска. На плуване се излиза по бързо от греблата. Е моята лодка е лека и мога да я влача.
Сега си знам урока. Преди влизане проверка. Въпреки че тази есен имах теч на гориво от някаква заседнала игла в помпата за ниско налягане, но това нямаше как да го видя, докато не спрях да вадя един лефер и видях петното отзад. Сега филтрирам и бензин.
Ribarina- ...........................
- Регистриран на : 09.03.2010
Брой мнения : 1898 Рожд.дaта : 29.06.1982
Години : 42
Re: Обслужване на извънбордови двигатели
Ти нали кара курса за водач до 40БТ радио си нямал, флагове си нямал, димки си нямал, ама ръце си имал, поиска ли пощощRibarina написа: Тогава пак никой не спря,
И искам да видя как ще плуваш, 4 часа, ноеври с лодката вързана за кръста
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: Обслужване на извънбордови двигатели
EU_BG_akademika написа:
Вземам си думите назад, маслото не е менте, прозведено е под оригинален бранд Наистина нито една опаковка/разфасовка няма FC-W. Та самото масло си е кастрол, но самият кастрол го карат през просото....Дали е пълна или полу синтетика, е съвсем невъзможно да се установи една и съща опаковкя я продават и за двете
Самите кастрол пишат че е произведено за всички 4Т извънбордови двигатели, Съвсем не е случайно, че на етикета има лодка, а не извънбордов двигател. Нито един от световните прозиводители на ИБ двигатели не препоръчва това това масло.
Сигурно си прав, че е за стационарни ДВГ-та.На опаковката пише,че е полусинтетика.
fishermann2- ...........................
- Регистриран на : 25.08.2013
Брой мнения : 258 Рожд.дaта : 09.10.1955
Години : 69
Re: Обслужване на извънбордови двигатели
Както казах това масло, не отговаря на морските стандарти, според фирмата производител, става за всякакви морски двигатели. Купил си го- слагай, проблеми в краткосрочен план няма да имаш. Догодина, просто направи една промивчица и сложи сертифицирано....
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: Обслужване на извънбордови двигатели
Добре де,Моряка като ги имаше всички тези неща под ръка,EU_BG_akademika написа:Ти нали кара курса за водач до 40БТ радио си нямал, флагове си нямал, димки си нямал, ама ръце си имал, поиска ли пощощRibarina написа: Тогава пак никой не спря,
И искам да видя как ще плуваш, 4 часа, ноеври с лодката вързана за кръста
защо ти се притесни,и то МНОГО ?
Що не хвърли поне една димка,що не размаха флага ?????
И най-големия морски вълк може да попадне в ситуация "без изход."
Пиша го в кавички,защото то си има изход,ама точно когато трябва да го видиш,
не ти идва на акъла - малко паник му викаме,което си е абсолютно нормално
за всеки човек.
Моето правило в такива моменти е: – никога не напускай лодката до последния
възможен момент,седни,запали си цигара и почвай да мислиш на бавни обороти.
И никой в първите 10 минути да не говори до теб.
И си пускам любима радиостанция,да ми дъни хардрока.
КИРО- мир на праха му
- Регистриран на : 16.05.2009
Брой мнения : 21389 Рожд.дaта : 17.12.1957
Години : 66
Re: Обслужване на извънбордови двигатели
Извинавай ама дрънкаш глупости, в нашия случай всички неща бяха на лодката а ние извън нея...Освен това при нас нямаше нужда от тях, тъй като лодките бяха до нас.КИРО написа:
Добре де,Моряка като ги имаше всички тези неща под ръка,
Това са два коренно различни случая, ако ми се наложи вярвай ми ще се сетя да махам с ръце по правилник.
Защото не мога да повярвам, че ще ти падне мотора, някой ще сигнализира за бедствие, ще има лодки наоколо и никой няма да помогне.....
Хората в морето винаги помагат, стигат да знаят че имаш нужда от помощ.
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: Обслужване на извънбордови двигатели
Да де,извинявам се - исках да кажа,че всеки случай си е индивидуален за себе си,
не може да обвиняваме,а само да се учим от получените грешки.
не може да обвиняваме,а само да се учим от получените грешки.
КИРО- мир на праха му
- Регистриран на : 16.05.2009
Брой мнения : 21389 Рожд.дaта : 17.12.1957
Години : 66
Re: Обслужване на извънбордови двигатели
КИРО написа:Да де,извинявам се - исках да кажа,че всеки случай си е индивидуален за себе си,
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: Обслужване на извънбордови двигатели
EU_BG_akademika написа:Ти нали кара курса за водач до 40БТ радио си нямал, флагове си нямал, димки си нямал, ама ръце си имал, поиска ли пощощRibarina написа: Тогава пак никой не спря,
И искам да видя как ще плуваш, 4 часа, ноеври с лодката вързана за кръста
Димки и радио нямам. Телефон , ръце и байряк. На 50 метра от мен минаваха колегите и никой не спря и двата пъти. А ще плувам, какво да правя? Никой не спира, времето лайна, по телефона ми отказват. Най вероятно и повече от 4 часа ще мога да издържа ако се наложи.
Ей затова не се моля на никой за помощ, крайно разочарован съм от хората. Аз винаги съм се отзовавал на молба за помощ. До Кавала съм ходил чак да помагам на приятел. Вярно че там където бях почти никой не можеше да помогне, но АКО НЕ МОЖЕШ СИ ПОМОГНА САМ И БОГ НЕ МОЖЕ.
Трябва да говориш с морският вълк дето си глътна граматиката като падна мотора. Бил 30 години по моретата, велик рибар и мой капитан на голямата лодка, когато бях. Не знаеше къде се намира. Като влязох в прибоя взе да се паникьосва и само дето не обърна скутера
Това лято съм готов за демонстрация 4 часа плуване из морето с лодката на гърба
П.П.: Паниката е първите няколко минути ( ако ги имаш ) после цигарка,предценка на обстановката и взимане на решение. Дали правилно или грешно времето си показва.
Ribarina- ...........................
- Регистриран на : 09.03.2010
Брой мнения : 1898 Рожд.дaта : 29.06.1982
Години : 42
Re: Обслужване на извънбордови двигатели
Не мога да повярвам, как ще искаш помощ и няма да с отзовът................Ribarina написа:Телефон , ръце и байряк. На 50 метра от мен минаваха колегите и никой не спря и двата пъти. А ще плувам, какво да правя? Никой не спира, времето лайна, по телефона ми отказват. Най вероятно и повече от 4 часа ще мога да издържа ако се наложи.
EU_BG_akademika- ...........................
- Регистриран на : 10.06.2009
Брой мнения : 9351 Рожд.дaта : 21.08.1963
Години : 61
Re: Обслужване на извънбордови двигатели
Никой не спря,макар че ме познаха.
Много лодки минаха,все пак и двата пъти беше активен сезон за сафрид и имаше много риба в Черноморец.
Малко по темата : Днес вдигнах щеката на маслото и гледам че почерняло.
Що така ?
Преди седмица когато го припалвах си беше бистро. Доста съм притеснен. Двигателя няма 100 часа,може би с разработката ги има
Много лодки минаха,все пак и двата пъти беше активен сезон за сафрид и имаше много риба в Черноморец.
Малко по темата : Днес вдигнах щеката на маслото и гледам че почерняло.
Що така ?
Преди седмица когато го припалвах си беше бистро. Доста съм притеснен. Двигателя няма 100 часа,може би с разработката ги има
Ribarina- ...........................
- Регистриран на : 09.03.2010
Брой мнения : 1898 Рожд.дaта : 29.06.1982
Години : 42
Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Страница 2 от 4
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите
Пон 25 Ное 2024 - 20:29 by Димитър Маринчев
» КЪДЕ КЪЛВЕ ЛЕФЕР (Чернокоп) В МОМЕНТА?
Пет 15 Ное 2024 - 20:06 by Димитър Маринчев
» КЪДЕ КЪЛВЕ ЗАРГАН В МОМЕНТА?
Съб 26 Окт 2024 - 20:36 by Димитър Маринчев
» КЪДЕ КЪЛВЕ КЕФАЛ, ПЛАТЕРИНА И ИЛАРИЯ В МОМЕНТА?
Вто 22 Окт 2024 - 19:41 by Димитър Маринчев
» За гъби
Нед 13 Окт 2024 - 16:48 by Димитър Маринчев
» С лодка в морето - 2024
Пет 11 Окт 2024 - 14:44 by Димитър Маринчев
» Около Бургас
Чет 3 Окт 2024 - 21:05 by Димитър Маринчев
» КЪДЕ КЪЛВЕ САФРИД В МОМЕНТА?
Пон 23 Сеп 2024 - 20:59 by Димитър Маринчев
» КЪДЕ КЪЛВЕ ХАМСИЯ В МОМЕНТА
Нед 11 Авг 2024 - 22:20 by Димитър Маринчев
» Light Rock Fishing
Нед 4 Авг 2024 - 23:36 by Димитър Маринчев
» Сезон 2024
Сря 31 Юли 2024 - 9:39 by boysa
» Зарибяване с пъстърва
Вто 21 Май 2024 - 14:05 by icokanev
» Форумът осиротя
Пет 17 Май 2024 - 10:56 by icokanev
» Риболов на лихнос пред Каваците и Дюни
Чет 29 Фев 2024 - 11:35 by Димитър Маринчев
» Сезон 2023
Сря 21 Фев 2024 - 16:40 by boysa